חייב עזרה בקשר לדחיית הגיוס!!

  • פותח הנושא yuria
  • פורסם בתאריך

yuria

New member
חייב עזרה בקשר לדחיית הגיוס!!

לא מזמן כבר שאלתי פה.. אבל לא ממש הגיבו אז יש לי בעיה וכמה שאלות.. מקווה שתענו... אני רוצה לשנות את תאריך הגיוס שלי מכל מני סיבות.. שאחת מהן היא שאני רוצה להשתתף בסבב המיונים השני שיתקיים באוגוסט.. אז יספיק לי להתבסס רק על הסיבה הזאת?? או שצריך לרשום עוד משהו?? ועוד משו שאולי חשוב: לפני כמה זמן הם שלחו לי זימון לחיל הרפואה אבל לא הלכתי אליו.. זה היה הזימון היחיד שקיבלתי!!.. ולא נראה לי שישלחו לי עוד זימונים אחרים כי הסבב הראשון של המיונים כבר עבר.. אז יכול להיות שידחחה לי הגיוס בגלל זה? ויכול להיות שהם ישלחו לי עוד זימון? (אני מתגייס באוגוסט.. והסבב השני הוא גם באוגוסט) איך אפשר עוד לדחות תגיוס?? אני חייב לדחות אותו כי אז אני נחשב לכלל צהלי!!!!
 

hey dood

New member
זה לא יספיק הסיבה הזאת

אז תגיד להם שאתה רוצה לשפר בגרויות ויש מצב שהם ידחו לך את זה.
 

yuria

New member
לפי תגובות פה הבנתי שהם פשוט

מחררים אותך כמה זמן לפני הבגרות..כד שתלמד קצת וזהו.. לא דוחים.. עוד סיבות יתקבלו בברכה..
 

yuria

New member
הקפצה!!!!../images/Emo208.gif../images/Emo86.gif

מקפיץ
מקפיץ
מקפיץ
 

yuria

New member
ואם אני אומר שאני רוצה "הזדמנות שנ"

"הזדמנות שניה" -שזה בעצם דחיית גיוס לחצי שנה.. זה לא יכול לעשות לי בעיות בהמשך?? פשוט אני רוצה להתקבל למקצועות המחשב (מתי המיונים?).. וגם אני רוצה להשתתף בסבב המיונים השני שמתקיים באוגוסט.. ואני פוחד שאז יווצר מצב שהם דחו לי תגיוס למרץ אבל המיונים למקצועות המחשב הם לינואר או לפני.. ואז בעצם בגלל זה אני נדפק.. תודה לעונים!
 

maestro1750

New member
תראה

בעיקרון בוא אני אספר לך מה אני עשיתי, שלחתי את המכתב של חבר שלי (חחחחחחח) ושיניתי את השם, היה רשום שם שאני יוצא למשלחת לגרמניה ושאירחתי גרמני מדורטמונד (שלא אירחתי כן?) ושלחתי להם שאני רוצה לדחות את הגיוס לאחרי אוגוסט...הם סירבו לי אבל אמרו לי בסעיף אחד שאם אני רוצה לדחות את הגיוס למרץ 2007 צריך לשלוח מכתב נוסף ספציפי למרץ 2007..שלחתי ואני אמור לקבל את הדחייה אוטוטו... אז אתה יכול להשתמש בסוג כזה של סיבה...או שאתה יכול להגיד משהו כמו "יש לי חוזה בעבודה למשך שנה שנקבע לפני שקיבלתי את תאריך הגיוס"..כל מיני סיבות, אבל למטה תרשום שאתה מתכוון לקחת חלק בצה"ל ולתרום את חלקך בגיוס שיקבע.. בהצלחה! לירון
 

yuria

New member
חחחח...רעיון נחמד..../images/Emo190.gif..אבל בכ"ז

הם יכולים גם לבקש אולי איזה טופס או חוזה בקשר לעבודה...לא? אבל בכל זאת..בקשר להזדמנות השניה.. שזה איכשהו יותר בטוח: יש סיכון שאני לא אשתתף בסבב המיונים השני? או שאני יוכל להגיד להם שפתאום החלטתי לא לשפר תבגרות כי הציון לא חזוב או משו..
 

yuria

New member
../images/Emo208.gifמישו ??? יאנקו?? אווצ'י?

קוריצה!!!!!!!!!
 
למעלה