חייב עזרה בבקשה .

the kli

New member
חייב עזרה בבקשה .

שלום לכולם. יש לי בעיה שכניראה הייתה אותה לרובנו ורציתי עזרה לגביה. אני בחור שלא למדתי סקי בחיים שלי ולא ניסיתי אפילו. למרות שהייתי בחרמון ולא עשיתי סקי בכלל , אני מעוניין ללכת לחופשה ב club mad בצרפת, איטליה וכו . השאלה שלי היא כזאת : האם זה יהיה בזבוז כסף להתחיל ללמוד סקי לבד באתרי סקי בחוץ לארץ ולא בהתחלה בארץ? אם אני ילמד עם מדריך מקומי כל יום אני יצליח להגיע לרמה גבוהה ולמצות את ההנאה ואת עצמי באתר מידי יום ביומו? או שזה גם בזבוז ללמוד סקי מאפס בשבוע ימים וגם למצות את עצמי מידי יום ביומו והנאה מוחלטת כמו מתקדם ומקצוען? האם צריך ללמוד קודם כל בחרמון, להגיע לרמה כלשהי?(ואם כן לאיזה רמה?) ואז ללכת לגלוש באתרי סקי של אירופה? או שאפשר ללכת ישר לאתרי סקי באירופה להצליח להנות כמו כל אחד ברמה גבוהה ללמוד בשבוע ימים סקי ולמצות יום ביום החל מהיום הראשון של הלימוד סקי מאפס? שאלה מאוד חשובה : האם הימים הראשונים של הלימוד סקי יהיו בזבוז כסף כי אני לא יהנה כי אני יהיה ברמת מתחיל והאתרי סקי בחול הם למתקדמים ומקצוענים? (אל תשכחו שזה רק שבוע ימים חופשה) אני יודע שכל ההתחלות קשות אבל אם תוכלו לעזור לי זה יעזור לי המון תודה לכל העוזרים.
 

jumper666

New member
הכל תלוי...

...בך. תכין את עצמך מראש לעובדה שאת מרבית השבוע תבלה במפגשים אינטימים עם השלג. בזבוז זה בטוח לא יהיה, אל תזכור שבשביל להגיע לרמה טובה ומעלה לוקח כמה שנים טובות. תנסה להתחיל באנדורה- יופי של אתרים למתחלים ומאוד זול. ואל תשכח- סנובורד זה לכוסיות... אה, אם תתייחס לזה כמו שצריך, תקשיב למדריך, ותתעלם מזה שאתה נופל- כי זה כולם, אתה ממש תהנה...
 

blashar

New member
עזרה בהחלטה

שלום לך אין לך מה להתלבט סע לשבוע סקי בצרפת (CLUB MED )שם יש בית ספר לסקי עם מדריכים מקצועיים לכל הרמות ,הרעיון פשוט ,יש חלוקה לקבוצות לפי רמות, כאשר הרמה הראשונה היא רמה של מתחילים שעושים סקי בפעם הראשונה,לאחר שלושה ימי הדרכה אתה יכול לגלוש ולהנות ממסלולים כחולים. גם אני התחלתי ככה והיום אני גולש רמה 3 והכל תוך 5 שנים ז"א חמישה שבועות ועוד טיפה חרמון( יומיים) אבל כגולש מנוסה.
 

alonaski

New member
לדעתי:

כמעט כולנו/רובנו התחלנו פעם ללמוד סקי בחו"ל! בחופשה הראשונה. עד כמה זה משתלם לך כספית - זה אתה תחליט! לדעתי, יום גלישה בחרמון בשילוב הציוד סקי שלהם להשכרה שהוא רחוק מלהיות איכותי מזה שבאתרי הסקי באירופה והשלג באתר החרמון לא מדהים באופן רציף... - יוצא יקר ולא משתלם לעומת התנסות דומה באירופה! אני הייתי ממליצה לך לגשת לחופשת הסקי הראשונה שלך בחו"ל וללמוד שם! לדעתי - חבל לבזבז כסף על נסיונות לימוד פה בארץ (בחרמון או בסקימולטור)! לך ללמוד במקום האמיתי! באתרי הגלישה באירופה! ודבר נוסף, הערה בקשר לנוסח הכתיבה שלך: "אני ילמד", "אני יהנה" וכד'... - לא קיים! גוף ראשון עתיד זה: "אני אלמד"! "אני אהנה"!! בא' תחילית! "ילמד", "יהנה" וכל שאר הפעולות שמתחילות ב י' שייכות לגוף שלישי עתיד: "הוא ילמד!" "הוא יהנה"! וכד'. לידיעתך! ואגב - לדעתי אתה תהנה מכל רגע וכל יום בחופשת הסקי הראשונה שלך! גם אם אתה הולך ללמוד שם סקי מהצעד הראשון! הפעם הראשונה היא זו הבלתי נשכחת!!! (כמו הרבה דברים אחרים בחיים)
מילה שלי!
 

אילן ק

New member
סקי בחרמון

בפעם הראשונה שאתה עושה סקי, אני לא כל כך ממליץ לך לנסות בחרמון. בפעמים שלאחר מכן, אני ממש לא ממליץ לך לעשות בחרמון. בקיצור, רק בחו"ל. בתור התחלה נסה לחפש אתרים עם יותר מסלולים כחולים וחשוב שיהיו רחבים. קלאב מד כביכול יקר, אבל בחישוב הכולל הכולל התמורה הכי טובה ובטוח שתהנה. כמו שאמרו קודמיי, תתכונן לבלות את שלושת הימים הראשונים בנפילות ולאחר מכן תתחיל להנות.
 

BorderGuy

New member
לחרמון יש יתרונות...

הוא יותר קרוב ואם יש לך רק יום אחד פנוי נגיד אז אתה יכול לעלות אליו... נכון שהוא לא ברמה הכי גבוהה אבל גם יש הדרכה בעברית וגם אם אתה נפצע אז לא הולכת לך חופשה שלמה...
 

the kli

New member
תודה אנשים!

אני ינסה לעשות שיעורי בית לגבי מציאת אתר סקי עם מסלולים מתאימים וגם כחולים ויבדוק תודה רבה:)!
 

alonaski

New member
אה-הא!!! נראה לי שפספסת את ההודעה

שלי!
הרשה לי להזכיר לך שוב: "אני - אנסה"! "אני - אבדוק"! לעומת: "הוא ינסה" או "הוא יבדוק"! גוף ראשון עתיד, הפעולה מתחילה ב א רבתי!!!
 

איל שחר

New member
לא הטייעשט? מלתקן שגיאות? ../images/Emo4.gif

נראה לי שפשוט נשנה את השפה וזהו...
 

alonaski

New member
ל-ב-ר-י-א-ו-ת !!! ../images/Emo24.gif

זו היתה הכזת התעטשות, נכון?...
 
למעלה