חייב לספר! היום הצלתי מישהי מאונס!! התאפקתי
R RONEN631 New member 25/4/04 #3 תודה, פעלתי נכון לפי שיקול דעת../images/Emo140.gif היא הייתה פצצה! והסיפור של נימשון מהיום בפורום גם הוסיף!
תודה, פעלתי נכון לפי שיקול דעת../images/Emo140.gif היא הייתה פצצה! והסיפור של נימשון מהיום בפורום גם הוסיף!