חייב ייעוץ.

orio86

New member
חייב ייעוץ.

הכלב שלי כבר בן 3 חודשים, ומשום מה הוא מפחד מכלבים. אתמול באה לשחק איתו גורה, מעט יותר גדולה ממנו, והוא התחיל לברוח ממנה, וכשהיא נבחה עליו הוא הכניס את הזנב בין הרגליים. (עם אנשים אין לו בעיה) מה יש לו?!
 
יש לו סוציאליזציה לא משהו...

אבל הוא כ"כ צעיר שאם תקפיד על חשיפה הדרגתית ומרובה לכלבים אחרים מכל הגדלים וכל הגילאים- מהר מאוד ההתנהגות הזו תעלם.
 

orio86

New member
אם כך...

יש לדוד שלי בוקסר בוגר, בן שנה וחצי בערך. תמיד כשאנחנו מנסים לקרב את לוקו אליו, אז לוקו ממש פוחד ממנו ומנסה להתרחק, ומיכוון שלבוקסר יש רצועה אז הוא לא יכול להתקרב אליו. את חושבת שכדאי להוריד לבוקסר את הרצועה ובכך ללמד את הכלב שלי, בכוח, לא לפחד מכלבים?
 
אני ממליצה../images/Emo26.gif

שלא תלמד אותו בכוח. תן לו זמן,הוא רק גור,תן לו להתמודד לבד ותעזור לו קצת אבל לא בכוח. יש לי שאלה בהקשר-אמצת אותו
או שמצאת אותו
או שאתה מכיר את אמא שלו
זה מאד חשוב לדעת
 
אם הבוקסר לא תוקפן, שחררו את שניהם

במקום סגור או בדירה, בסוף הסקרנות של הגור תגבר. היה אצלי כלב באומנה עם סוציאליצזיה גרועה. כהלכנו לקחת אותו מהבית הקודם ששמר עליו, הלכנו עם לופו(הכלב הטיפולי) כשהגור יצא לחצר וראה שם את לופו הוא נכנס למוד של צווחות היסטריות, לופו התעלם ממנו והתחיל ללכת בחצר ולאט לאט הגור החל ללכת אחריו, קצת חושש אך מסוקרן. בסוף זה היה סיפור אהבה. כשמסרתי אותו לחברים טובים, הדגשתי להם את הבעייה שלו, והם מקפידים ללכת פעם-פעמיים בבוע לגינת הכלבים בגן סאקר, השינוי בגור הוא מדהים- יש לו ביטחון עצמי, והוא למד איך מתחברים עם כלבים.
 

orio86

New member
נהדר לשמוע :)

בכל אופן תודה רבה על התשובות, עזרת לי מאוד.
 
חשוב שלפחות פעמיים בשבוע

תלך איתו לגינה עם כלבים ידידותיים. כמובן אחרי שהוא יסיים את סדרת החיסונים. זו בעיה שצריך לטפל בה - עכשיו. כי אם דוחים את הטיפול לגיל שנה לדוגמא לא ניתן להחזיר את הגלגל אחורה.
 
למעלה