חייבת עצה, מאיזה גיל

חייבת עצה, מאיזה גיל

מאיזה גיל שמתם את התינוק שלכן בלול? כרגע אצלי היא בבריכת פעילות בת 4 חודשים,
 
מגיל חודש

היוד בגיל 3.5 חודשים היא הרבה על מזרון פעילות כי יותר קל לנו ל"הפעיל" אותה. אנחנו פשוט מיישמים עליו דבריםשלמדנו ב"מוטוריטף"
 

tunalover

New member
אנחנו מעדיפים בלי לול

אצלינו הוא מסתובב חופשי מהרגע שהחל לצאת בעצמו מבריכת הפעילות. אני מאוד נהינת לראות אותו חוקר גם היום כאשר הוא כבר בן שנה פחות יום.
 

מישלינה

New member
מהרגע שהתחיל לזחול-וגם אז רק לזמן

מוגבל כשהייתי חייבת להשאירו ללא השגחה
 

נעמולה

New member
מעולם לא

לא אוהבת את הקונספט של לול וסורגים. אצלי מיומו הראשון הוא על הרצפה על מזרון פעילות, בריכת פעילות וכשהוא התחיל לזחול הוא חקר את כל הבית והמזרון פעילות הפך לבסיס לשחק עליו
 
מעולם לא בן שנתיים ושמונה חודשים

והקטן עדיין לא מעולם לא אמרתי שלא אשים ומעולם לא אמרתי שכן מה שיצא יצא
 
אספי היה בלול מגיל חצי שנה בערך.

מאוד אהב לשחק בו. יואבי סרבן לולים. עד היום (בן שנה) היה בו אולי 4 פעמים ל-10 דק' כל פעם.
 
קנינו בגיל 4 חודשים

כשהחזרנו את העריסה שהיתה בשכירות. בהתחלה אור ממש לא אהב את הלול אבל התרגל. בעיקרון הוא נמצא שם ממש מעט-השימוש העיקרי של הלול הוא לשינה בסלון במשך היום. וגם כביביסטר לזמנים קצרים מאד. אם אני חייבת שהוא יהיה במקום מוגן כשאין לי אפשרות להשגיח עליו למשל:אם אני צריכה להתקלח ואין אף אחד אחר בבית ,מבשלת ולא רוצה שהוא יסתובב אחרי במטבח,אם הוא לבוש בבגדי יציאה חגיגיים -שלא ילכלך לפני יציאה וכו' בדרך כלל זה נע בין 5-10 דקות (חוץ משינה) כי יותר מזה הוא מאבד את הסבלנות ורוצה החוצה.... מעבר לזה אני אוהבת שהוא מתרוצץ בבית ואפילו מבלגן בגיל 4-5 חודשים הייתי מגוונת לו את הפעילות:אוניברסיטה,בריכת פעילות,נדנדה,טרמפולינה,סתם על הריצפה עם שמיכה עבה וכו' ככל שהוא נעשה פעיל יותר היה קשה לשמור עליו במקום אחד
 

קלמרית

New member
יופי של גיל להתחיל!

פחות או יותר בגיל הזה התחלנו לשים אותה בלול - הם כבר יותר ניידים - מתהפכים וזזים. הלול מספק עבורנו מרחב מוגן למשחקים ונגה למדה לאהוב אותו. אגב, היום, כשהיא בת 8 חודשים, היא למדה לאחוז בסורגים של הלול, להיתמך בהם ולהרים את הגוף מעלה. היא גם מסוגלת לעמוד כשהיא אוחזת במעקה וכשהיא עושה את זה היא צורחת מאושר וצועקת "בה בה אבא...!!" מהתרגשות... (כמובן שעדיין אין משמעות למלמולים שלה). מדהים שבגיל הזה כל גילוי או מצב שונה מרגש אותם כל-כך.
 

תתי 1

New member
מ 4 חודשים

זה נוח עומד בסלון עם צעצועים (היום בת 5 חודשים) דווקא אוהבת לשהות שם.
 

happy00

New member
מגיל 0

אצלנו הלול עוד עמד בסלון עוד מהילד הראשון. הלול שימש לשינה ביום כדי שאשמע אותה כשהיא מתעוררת. וכאשר צריך לשים במקום בטוח כשאני לא יכולה להשגיח. זה לא במקום בריכת פעילות או שטיח. אני אוהבת שהיא כמה שיותר חופשיה על שטיח (היא עוד לא זוחלת), אבל מסיבות טכניות זה לא אפשרי כל הזמן.
 
בגיל 8 חודשים

אבל רק כרצינו לעשות משהו בבית והיינו חייבים שלא תסתובב חופשי.
 
למעלה