חייבת עידוד

kd607

New member
חייבת עידוד

היי בננות היום התבשרתי שחברתי הטובה שהתחתנה כמעט שנה אחרי ילדה ביום שישי האחרון בן מקסים והלידה לא הייתה קשה מאוד שמחתי כששמעתי את הבשורה אבל גם באיזשהו מקום נצבט לי הלב כל החברות שלי שהתחתנו אחרי כבר ילדו או עומדות ללדת ואני עדיין בתוך הסרט אני יודעת שאני בהריון עכשיו ואני צריכה להיות שמחה ואופטימית אבל כל בשורה על עוד חברה שילדה מחזירה אותי לפחדים שוב... ולמחשבות הנוראיות "רק שזה לא יקרה שוב ... בבקשה ה' בבקשה תעשה שהכל יהיה בסדר" באמת שאני מנסה להיות אופטימית אבל זה לא הולך לי ואני שומרת הכל בלב לעצמי. כלפי חוץ אני מראה שהכל בסדר.
 
אני גם מפחדת,גם חברות שלי ילדו

ואני נושאת תפילה לשם שיפסיק לבחון אותי אם קראת את ההודעות שלי בפורום בטח את מבינה את ההרגשה שלי יותר...?
 

סנוגית

New member
מבינה כל כך

אפילו הרווקה הנצחית של החבורה שלנו התחתנה והולכת ללדת לפניי. אנחנו כבר ביחד כל כך הרבה זמן וכולם השאירו אותנו מאחור, ואצל כולם הכל בסדר! כל כך קשה ומתסכל! מחכה כבר ליום שגם אצלי הכל ייגמר טוב ואז לא יהיה אכפת לי מאף אחד אחר!
 

היילדה

New member
מבינה מאד

תמיד יש את הצביטה בלב.... אבל, מצד שני כל פעם שאני שומעת על לידה שהסתיימה בשלום, אני אומרת לעצמי- "את רואה, יש סיכוי, יש גם לידות טובות ותקינות, בלי בעיות" וזה נותן לי תקווה שהפעם ההריון הזה יסתיים בטוב. שולחת חיבוק- ונקווה שהפעם יהיה טוב לכולנו!
 
למעלה