חייבת עזרה

חייבת עזרה

אני מריצה את האדואר לסריקת וירוסים ומגיע ל LO-CAL מתחיל להריץ וירוסים איך יודעת איפה נמצא הוירוס ?? לא מצליחה למחוק נתקע לאחר שאני מסמנת למחיקה תודה
 
סליחה מופיע HKEY_LOCAL_MACHINE.SOP

מה זה אומר איפה זה נמצא במחשב שם הוירוס כנראה איך מורידים את זה?? איך יכולה לצרף לכם העתק מדוייק של כל הורוסים איך מעבירה לכם את העתק דף?
 

liavhilel

New member
זה נשמע כאילו זה ברגיסטרי

אני לא לגמרי מבין בנושא אבל אפשר לגשת לשם דרך ה RUN ואז REGEDIT. אני לא בטוח שיכול להיות שם וירוס, אבל כדאי שמישהו שבאמת מבין יענה לך. בהצלחה.
 
נכנסתי למחשב שלי

ל C לCOOKIES ויש שם הרבה דברים התיקיה הזאת חשובה או שאפשר למחוק אותה או את תכולתה
 

quiet251

New member
אולי צילום מסך של תוצאות הסריקה

יעזור להבין במה מדובר. אפשרויות נוספות א. לסמן להסרה רק חלק מהפריטים, בכל פעם. או, אם ידוע מי הפריט הבעיתי, לסמן את כל השאר, בלעדיו. ואז לראות איך לטפל בו. ב. סריקה און-לין. מצרף קישור. ג. סריקה באמצעות hijackthis. תוכנה זאת לא ממליצה מה להסיר. אז , בשלב זה- לא לסמן דבר להסרה. רק לסרוק, ולשמור לוג הסריקה. אחר כך להפוך הלוג לקובץ text, ולהעלות אותו כאן, כדי שניתן יהיה לזהות במה מדובר.
 
עשיתי סריקה ורוצה לצלם לכם את הדף

לחצתי על סקרין פרינט איך ממשיכה מכאן אין לי מושג אני צריכה תוכמת פוטו שופ??
 

quiet251

New member
לפתוח את צייר

וב edit ללחוץ על paste. הצילום יופיע בצייר. אז להכנס ל file, ושם ללחוץ על save as. בתחתית חלון השמירה יש שתי חלוניות. העליונה- לשם הקובץ. לתת לו שם. בחלונית התחתונה- סוג הקובץ. ברירת המחדל של צייר היא bmp. זה פורמט "בזבזן" בנפח הקובץ. לבחור בפורמט jpeg.
 
למעלה