חייבת עזרה -רעיון לעוגה

ashlaya

New member
חייבת עזרה -רעיון לעוגה

כזאת שאפשר להכין לבד ושתהיה מרשימה עוגת יומולדת
 

pirge

New member
טורט במילוי תותים וקרם וניל

עוגה חגיגית בצק: 5 ביצים כוס קמח תופח שקית תמצית וניל רבע כוס שמן 4\3 כוס סוכר להקציף חלבונים עם סוכר לקצף קשה ולהוסיף את החלמונים. לערבב שמן עם סוכר וניל ולהוסיף. בסוף להוסיף את הקמח. לאפות חצי שעה בחום 175 מעלות. 8 תותים שלמים ויפים להשאיר לקישוט. להשרות חצי קילו תותים יפים ואדומים חתוכים לפרוסות עם 5 כפות סוכר ורבע כוס יין מתוק. אחרי חצי שעה התותים מפרישים המון רוטב אדום. לחתוך את העוגה שהתקררה ל-2. חצי אחד להרטיב בחצי מכמות המיץ ולסדר את כל התותים. להקציף שמנת מתוקה עם אינסטנט פודינג וניל וכוס חלב ולמרוח על התותים. לכסות בחלק השני וליצוק עליו את יתרת הרוטב מהתותים. להקציף עוד שמנת מתוקה עם 2 כפות סוכר ולצפות למעלה. לקשט ב-8 התותים השלמים.
 

שיריאנה

New member
עוגת שוקולד ליום -הולדת,,,,,,

עוגת שוקולד (בחושה,קלה,וטעימה). ליום הולדת: 350 גרם קמח תופח -"אוסם" 4 ביצים 2 גביעי אשל 2 כוסות עם סוכר 1 גביע קקאו 3/4 כוס שמן סויה ההכנה: בתוך קערה מערבבים את הקמח את הסוכר ואת הקקאו ביחד. מוסיפים את 2 גביעי האשל ואת 3/4 כוס השמן ומערבבים. מוסיפים את הביצים וממשיכים לערבב, כשהתערובת בלולה היטב שופכים לתבנית מקומחת, ואופים בתנור בחום של 175 מעלות אופים במשך כ 40 דקות עד שמוכן. מכבים את התנור ,לוקחים קיסם ונועצים בעוגה,אם הקיסם יוצא נקי וללא בצק, הרי שהעוגה מוכנה. ציפוי לקישוט העוגה : במקצף יד להקציף: 1 גביע שמנת מתוקה עם 2 כפות סוכר, ולמרוח על העוגה את הקצפת בעזרת מרית. במגרדת לגרר בזהירות 1/2 חב` שוקולד לפזר מלמעלה מעל הקצפת. במקום השוקולד,אפשר לפזר על קצפת העוגה חצאי אגוזי-מלך שבורים.
 

שיריאנה

New member
צפוי קרם לבסיס עוגה קנוי ב-5 דקות

1. הקרם נפלא לציפוי בסיס טורט מוכן שקונים,(נפלא לאירוח פתע): מצפים בקרם הזה בסיס טורט ומכניסים לפריזר לשעה. ומורידים למקרר. 2.אם הכנו עוגה מצפים בציפויזה, מאוד טעים ומשדרג מאוד את העוגה. החומרים הדרושים: 200 גרם שוקולד מריר 100 גרם חמאה 3 חלמונים 75 גרם סוכר 1 כף ליקר שוקולד / או ברנדי 300 מ”ל שמנת מתוקה אופן ההכנה 1.להמיס בסיר כפול את השוקולד והחמאה ,(או במיקרו),לערבב לעיסה אחידה. 2.להסיר מהאש ולתת להתקרר . 3.להקציף את החלמונים (הצהובים),עם הסוכר עד שנעשה אוורירי. 4.לשפוך את תערובת השוקולד לחלמונים ולהוסיף את הליקר ולערבב בעדינות 5.להקציף את השמנת עד לקבלת קצפת קשה , ולערבב לתוך תערובת השוקולד בעזרת מרית, בזהירות ובתנועות קיפול. כדי שהקצף לא ישבר.
 
למעלה