חייבת עזרה מיודעי החוק

חייבת עזרה מיודעי החוק

אני ופרודי תושבי המרכז (איזור ת"א). אנו בהליכים נצחיים של כשנתיים ולאחרונה הגט המיוחל נראה קרוב מתמיד. יש לנו ילד משותף. יש לי בן זוג חדש שמתגורר באיזור הצפון.לאחר הגט, אהיה מעוניינת לעבור לאיזור הצפון (לאחר אינספור שיקולים שעשינו אני והוא). שאלתי: מבחינת החוק, עד כמה מותר לי להתרחק מאיזור המרכז? אני שואלת כמובן, מבחינת קיום הסדרי הראיה בין הילד לאביו. האם יש מס' קילומטרים כלשהו? תודה מראש. ענת.
 

deena

New member
בגדול

את יכולה להתרחק עד 40 ק''מ נסיעה מבלי שישימו עלייך מגבלה כלשהיא (אם האקס יבקש שכזו). במידה ותתרחקי יותר, והאקס יתנגד למעבר בגלל המרחק והקושי שזה יצור בהסדרי ראיה (ובצדק, לדעתי), בית משפט ידרוש ממך להפגש איתו בחצי הדרך כל פעם כדי להקל על הנסיעות, וההוצאות הכורכות בהן. זה בגדול, רק מידע אישי. העו''ד, נקלעת למטרה, תהיה כאן מחר (יום ב'-ולא ביום ראשון כרגיל )לתת מענה לשאלות משפטיות, תבדקי איתה כאן או במסר.
 
תעזבי לרגע את החוק בצד

ותשאלי את עצמך מה לדעתך הדרך הנכונה לדאוג שלילד שלך יהיה אבא. איך לדעתך ניתן לארגן את העניינים ככה שאבא ימשיך להיות חלק מהחיים שלו. תזכרי שקשר טוב לא יכול להיות מבוסס רק על ה"קייטנה" של השבתות, אלא צריך שיכיל בתוכו גם את היומיום של הילד - אוכל, מקלחת, לימודים, תחביבים וכו'. בין כל הדברים הטובים שהיית רוצה להעניק לילד שלך, תזכרי שאבא קרוב (רגשית) הוא אחד הדברים הכי חשובים. תנסי לחשוב עם עצמך מה לדעתך יכולה להיות דרך טובה לעשות את זה, ותנסי לרתום את האקס שלך אליה.
 
מעבר לאיזור מרוחק

אין חוק שיכול להגביל אותך מלעבור לאיזור אחר (בארץ) מה שכן, יכול להיות מצב בו הגרוש שלך יטען כי המרחק מונע ממנו לקים הסדרי ראיה סדירים ו/או מכביד עליו ואז בית המשפט יכול לפסוק כי עלייך לקדם את הילד לאביו בימי הביקור.
 
למעלה