חייבת עזרה דחוף!!!
|עזרה

הדרוש13

New member
חייבת עזרה דחוף!!!../images/Emo53.gif../images/Emo65.gif|עזרה

טוב אז שוב אני צריכה עזרה..... ביום שישי אני יוצאת לטיול פתיחת שנה בצופים,אני בכתה ט' ואני ניבחרתי להיות ביחד עם עוד שלוש בנות בועדת צ'ופרים שתפקידנו זה להביא כל מיני מתנות קטנות שישמחו את כל החניכים...(בעצם חניכות...אנחנו רק בנות)
טוב אז אני צריכה רעיונות לכל מיני צ'ופרים נחמדים ומקוריים.אני צריכה את זה ממש ממש דחוף להיום!אני ייתן לכם דוגמא למשהו שאנחנו עושים. בבוקר הראשון שאנחנו באוטובוס.אנחנו נותנות לכולם משרוקיות בצבע סגול ירוק,(צבע השבט) אח''כ בלילה אנחנו נותנות לכל אחת מהן שיפוד שעליו מושחלים מלא מלא סוכריות גומי ורושמות שיהיה לכם לילה מתוק. עכשיו.אנחנו צריכות רעיונות למה לתת להם כשקמים בבוקר וגם צ'ופר קטן להמשך הטיול...שניתן להם באמצע הטיול! אני ממש צריכה את עזרתכם במתנות קטנות, חמודות, מקוריות וזולות! תודה רבה...
הדרו'ש!
 

s h i r k u s h

New member
מתנות צ'ופר ../images/Emo77.gif

בעיקרון זה מאוד חשוב עניין התקציב והכל, אבל אני מניחה שאין יותר מדי כסף. אם יש לכם זמן אפשר להכין לכל אחת פירוט על השם שלה- מה הוא מסמל וכו', ועל המזל שלה ולהוסיף עוגיית מזל כזאת. מה דעתך?
 

המאמוש

New member
יפההה!!!

אהבתי את הרעיונות שלכן!
איזה השקעה!!! עכשיו קצת רעיונות משלי: אולי תקחו אל-בד או חולצה ישנה או משהו ותכינו להן בנדנות...
! אתן גם יכולות להכין להם צמידים יפים או שרשראות!! עוד רעיון- עזרה ראשונה לקחת בריסול לקפל ל-2 ולשים שם: 1. פלסטר 2. קיסם 3. מנקה לאוזניים 4. סוכריה קטנה (במקום כדור) ועוד כל מיני דברים שיעלו לכן בראש... אתן יכולות גם ללכת לקניונים ולבקש מכל מיני חנויות של מזון כוסון\צלחות\קשים וכו... ולכתוב על זה: _____, שלא תתגעגעי לאוכל של הבית
(אני בעצמי עשיתי את זה פעם והלך לנו מזה יפההה!! עצה- תבקשו מהחנויות דברים עם השם של החברה שלהם) אתן יכולות לעשות להם פאצ'ים לחאקי!! לקחת חולצה ישנה או משהו ולכתוב על זה את השם של הגדוד שלכן... אם תרצו עוד אין בעיה!
 

ShirShir

New member
צ'ופרים../images/Emo6.gif

תציצו בחנויות "הכל בדולר" או בפינת המציאון של חנויות צעצועים, יש כל מיני צ'ופרים זולים וחמודים. כמו: מחזיקי מפתחות/משחקים פשוטים, להעביר את הזמן הנסיעה.. אפשר להכין להם שירון עם שירים לדרך, סוכרייה על מקל, עט ופנקס קטן, תכינו מראש טפסים של "ארץ-עיר-חי-צומח" ושל "איקס-עיגול".
 

הדרוש13

New member
תודה אבל...

אין לנו ממש זמן לכל זה....אנחנו צריכות שהכל יהיה מוכן היום! ו...מאמוש!(שני) אמרת שיש לך עוד רעיונות אז בא לך לכתובת אותם פה?~?~? תודה:) הדרו'ש!
 
מצטרפת!!!

אנחנו יוצאים לטיול פתיחת קורס.... צבעי השבט: אדום לבן אנחנו בנים ובנות!!!!! לא משהו יקר...אנחנו בערך 30 ילד...
 

המאמוש

New member
עוד רעיונות!

להכין פאצ'ים זה ממש קל!! זה לחתוך בד ולכתוב על זה בטושים\טוליפ... אותו דבר גם בנדנות\סרט לשיער... אתן יכולות לקחת נייר מדבקה ועליו לרשום כל מיני דברים... אם אתן לא הרבה אז אתן יכולות לעשות מן מדבקה לחאקי ולרשום עליה למשל: ____ חניך בגדוד... בשבט.. השולט! או סתם כאלה בוקר טוב וזה... אתן יכולות להכין גם ענד לעניבה!! מסול\בריסטול... עוד רעיון שלוקח קצת יותר זמן- לוקחים סיכות ביטחון קטנות ושמים עליהם כל מיני חרוזים (אפשר בצבעים של השבט) ושמים על החאקי וזה מזה יפה!! (שנה שעברה היה אטרף כזה בגדוד שלנו)
 
אמ...

ממתקים זה הכי טוב אפשר נגיד להדביק טופי (או כל ממתק אחר) על חתיכת נייר בצבעים של השבט ולכתוב מתחת "שיהיה לך יום מתוק" לכתוב על מדבקות "אני בשבט הכי פ33ה" או משהו כזה ולקשט אין לי עוד רעיונות כרגע..
 

מוריה4

New member
צ'ופרים

אם את עדיין צריכה- הדרך קשה והמסלולים לא קלים ובדרך צצו כמה מיכשולים בזמן שקפצת מצוק לצוק קרה מקרה די מרגיז ודפוק המכנסיים נקרעו ואין לך כוח לתפור או שמחולצתך נפל כפתור התיק לא נסגר והכל נופל והכל הכל כבר מתחיל להתקלקל אל דאגה יש פיתרון!!! הבאתי לך- סיכת ביטחון!!! (-עם סיכת ביטחון) את לוקחת עטיפות של חטיפים ושמה בתנור ואז זה מתכווץ-כמה שבא לך,אפילו עד גודל של מחזיק מפתחות-ועדיין רואים מה זה היה ואז את מחברת פתק וכותבת שם "במקרה של מחסור חמור נא לנפח את השקית" אם קשה ללכת - אין דבר, כל שעה הופכת- לעבר, אל תביט למעלה- לך ישר כי בסוף הדרך- יש עוד הר! (עם ממתק!!!!) אין ברירה צריך ללכת!! אז אל תאמר אני הולך למות אלא תאמר אני מת ללכת!!!(כנ"ל) ביום חם שכזה, אני מרחם על השמש הרותחת מעלינו- חמה ועגולה. כי אם אצלנו כ"כ חם, תארו לעצמכם, איך זה אצלה...(שוב כנ"ל...) ברגע שגילית איזו מכפות הרגליים היא הכף הימנית, כבר אין לך הרבה התלבטויות בקשר למי מהן היא הכף השמאלית. ואז נותרת רק הבעיה באיזו מהן להתחיל לצעוד. (פו הדוב) לתת סוכריה ולכתוב עליה-"גלולת מרץ" כשאתה באמת צמא- מים (בצורת פרסומת) פונפון גדול ולהדביק לו עיניים זזות ורגליים קטנות (זה בערך בצורת לב-מנייר) ולכתוב-צעד קטן לאדם צעד גדול לאנושות. -לפני הארוחה לחלק סכו"ם עטוף בנייר/מפית ולכתוב עליו: "עם כלים/ות כמו בגדוד ____ מי צריך סכו"ם?" יש לי עוד מלא... אם זה עוזר ואם את עדיין רוצה-בשמחה! בהצלחה ותהני!!!!!!!!!!! מוריה
 

מוריה4

New member
אה,ולבוקר-

פעם נתנו לנו משהו ממש מתוק- עם ראי קטן: "כולנו צאצאים של הקוף אבל על כמה אנשים זה נראה יותר, אז כדי שלא תראו כך-רוצו מהר להסתדר!!! (אפשר בכתב מראה) וגם: פעם גר בארמון נסיך אחד שהיה מאוד נחמד אבל מאוד לבד. חיפש בכל מקום כדי למצוא לו נסיכה אך לא מצא את חלומות בכל הממלכה. יום אחד הגיע מברק מעבר להרים שסיפר על מדינה שחלמה בתרדמה - גם כל השרים. כבר 1000 שנה כל הארץ ישנה! ובארמון, במגדל הכי גבוה ישנה נסיכה מתוקה שכדי להעיר אותה צריך נסיך ונשיקה... נסיכנו מיד יצא אל הדרך הארוכה, למעס מעבר להרים, למסע אל הנסיכה. הוא על הרים טיפס, לחצות נהרות לא היסס. נפל, נשרט ולא התייאש, אפילו בחושך הוא גישש, את ארץ הפיות עבר בהצלחה העיר כמה מכשפות (וביקש סליחה), הרג דרקונים, עיצבן שדונים... ובסוף ניצב מול דלת המגדל עייף ומזיע - כן! לנסיכתנו הוא סוף סוף הגיע!!! פתח את הדלת, היא הייתה ממש פצצה הוא קירב את שפתיו אליה על מנת להקיצה ו...איכס! הוא נרתע, איזו צחנה, הנסיכה לא ציחצחה שיניים כבר 1000 שנה...! יש 2 אפשרויות להוספה למטה ואתיכולה להוסיף עוד אז קדימה לקום לצחצח שיניים וגם נעליים ולרוץ למסלול!! בוקר קסום!! אז למניעת תקלות: אם התאהבתם ממבט ראשון צחצחו שיניים ליתר ביטחון!! בוקר טוב!!
 
גם אני בצופים

ויש כל כל כך הרבה צ'ופרים שאת יכולה להכין! לבוקר: את יכולה להכין מין שמש כזאתי אפילו מנייר ולהדביק עליה סוכריית טופי או כל דבר אחר מתוק ולרשום בו..בו..בו..בוקר טוב (אני מניחה שאת מכירה את השיר
) ,או בוקר טוב! שיהיה לכם יום מתוק לצהריים: את יכולה לקחת בריסטול או סתם נייר פשוט ולחתוך אותו לחתיכות גדולות ובאמצע לכתוב בתאבון ובצד ימים לשים מזלג צד שמאל לשים סכין (או ההפך לא משנה) זה צ'ופר נורא נחמד! ללילה: את יכולה לגזור כוכבים ועליהם לרשום לילה טוב ולקשט את זה ונגיד לרשום שיהיה לכם חלומות מתוקים וליד זה לעשות כמו בצ'ופר למעלה נגיד לשים סוכריית טופי או כל דבר אחר אם את רוצה להיות מקורית את יכולה לקנות צמר בצבעי השבט שלכם סגול-ירוק ולעשות פונפון לחאקי או צמיד כזה עם קשר שלמה זה יוצא ממש יפה!!! זה יכול להיות צ'ופר בהתחלה או בסוף הטיול מקווה שעזרתי! נ.ב איזה שבט את ומאיזה הנהגה?
 

הדרוש13

New member
יאאאא איזה רעיונות יפים!

חבל שנתתם אותם כ''כ מאוחר אבל לא נורא..יהיו עוד טיולים ואני ישתמש בהם....תודה מיוחדת למוריה4-וואי ממש עזרת לי ונתת לי מלא מלא מלא רעיונות! תודה!
ולמי ששאל באיזה שבט אני אז אני בשבט כרם-הנהגת צפון! ואת?
 

מוריה4

New member
אויש... לא נורא

ויש לי עוד מלא רעיונות כי אני מדריכה בעצמי ותמיד גם קיבלתי המון צ'ופרים ושמרתי הכל.. תהני ממש ממש ממש ממש ממש ממש!!!!!!!!!
 

מוריה4

New member
נמחק לי ההתחלה....../images/Emo12.gif

ממש בשמחה! ואם תרצי פעם הבאה... (ההמשך בהודעה הקודמת
)
 

GalGul000

New member
ללילה-

להכין כרית.... זה הכי נדוש בעולם... אבל תמיד שוכחים להביא וזה תמיד מציל. פשוט לוקחים בד תוקעים בפנים כל דבר רך שעולה בדעתך (בד"כ צמר גפן) תופרים מסביב וכותבים לילה טוב בטוליפ.. יוצא נחמד- ותמיד עוזר.
 
אוח, חבל שזה מאוחר מדי!

הייתי אתמול בטיול שנתי ולא ראיתי את ההודעה.. ולכל מי שצריך, הסתכלו בטאגליינס בהודעה הזאת!
 
למעלה