חייבת לשתף בעוגמת נפש

sivtob

New member
חייבת לשתף בעוגמת נפש

היום בבוקר נסענו אני והאחות של הדובי לחפש לי נעליים ולראות לה שמלה שהיא אהבה אצל דני מזרחי... הגענו לדני מזרחי , על מנת להיכנס צריך לצלצל בפעמון ולהמתין כ 7 דקות עד שהמוכרות פותחות לך ולא כי הן עסוקות,,,בעצם הן כן היו עסוקות בלדבר לנו מול הפנים ולהחליט אם לפתוח לנו את הדלת או שלא! כאשר סוף סוף נכנסנו, נגשה אלינו מוכרת שממש ראו על הפנים שלה שממש אין לה חשק למכור..עוד לפני שפתחנו את הפה היא היתה חייבת להגדיר לנו שאין אצלהם שמלות מתחת ל 9000 שקלים (כאילו שלא ידענו לאן נכנסנו..אבל שיהיה). בתחלנו להתעניין בשמלות ערב לאחות של הדובי ומיד המוכרת הכריזה שאין לה שמלות שאפשר למדוד כי הכל כבר מושכר..למזלנו השמלה שהיא רצתה לא היתה מושכרת באופן מפתיע...היא התחילה לברר איתי מהיכן לקחתי שמלת כלה..וברגע ששעמה התחילה ללכלך ולזלזל בסלון..פשוט מגעיל. זה לא נגמר בזה..כשסיימנו (יותר נכון שהחלטתי שאני לא מסוגלת לסבול אותה לעוד דקה אחת נוספת) התחלנו להתקדם לעבר היציאה כאשר מוכרת אחרת צעקה לה מרחוק.."נו סיימי איתן כבר"...ושלא תטעו..לא היו עוד לקוחות מלבדנו פשוט הפרענו להן לדבר או שלא נראינו עם מספיק כסף בנות פשוט גועל נפש...אני לא מבינה איך אנשים עוד נכנסים אליהם..אני בטוח שעל הטעות הזאת לא אחזור לעולם!
 

galit696

New member
קשה לי להאמין שזה נכון...

אני עושה שמלה אצל דני..ואני בחורה נורא ביקורתית וקשה (עם פה גדול מאד..) והתמזל מזלי ובחרתי לעשות שמלה אצל דני המדהים שהצליח לפתור כל בעיה הכי קטנה שהתעוררה (בפועל רוב הבעיות היו בתאוריה ולא במציאות) ..האמת, התאהבתי בו ולכן נורא חבל לי שמלכלכים עליו..הוא מדהים, נותן יחס סופר אישי ובעיקר סבלני ולכן אני מוחה כנגד הביקורת שיכול להיות שמופנית כנגד המוכרת אבל בטח ובטח שלא צריכה להיות כנגד דני שלטעמי בן אדם מדהים..
 

sivtob

New member
דני בכלל לא היה שם

כנראה שזו הסיבה שהן הרשו לעצמן להתנהג אלינו כמו שהן התנהגו..אני פשוט מזועזעת!
 

galit696

New member
יכול להיות.. גם שכחתי לציין שכבר

במדידה הראשונה דני הכין לי את השמלה לגמרי.. וזאת כדי שאני לא אלחץ לגבי איך היא עשוייה להיראות..ולאור העובדה שמדובר במקצוען אמיתי היא היתה מושלמת כבר במדידה הראשונה כך שלא נזקקתי כלל לעוד מדידה..ותאמיני לי שזה חסך לי המון לחץ ובלאגן..
 

נוגי28

New member
למוכרות כאלו צריך להגיד מה חושבים

למוכרות כאלו צריך להגיד מה חושבים עליהם, בפנים . כל איזה מוכרת שמרוויחה 20 ש"ח לשעה תופסת תחת כאילו היא הבת של גאידמק
 

sivtob

New member
אני חושבת שהיא די הבינה לבד

מה אני חושבת עליה
 

devona

New member
חייבת לומר..

שכשאני הלכתי לשם לחפש לי שמלה, היחס היה מדהים. מבינה אותך, זה באמת מבאס.. שיהיה בהצלחה.
 

סיוי 24

New member
זה הכי נורא לקבל יחס כזה- ממש מבאס

זה כל כך עצוב שזה מה שקורה במקומות עם השמות הגדולים ששוכחים שפעם גם הם היו קטנים, אז אומנם שמעתי לא פעם שדני עצמו הוא אישיות מדהימה, אבל לצערי הרב נשמע כאילו המוכרות שלו אינן מייצגות אותו וזה דבר שיכול מאוד לפגוע בשם הטוב שלו, אז נכון הוא מעצב מדהים אבל למה צריך לסבול יחס כזה משפיל? לאיפה הגענו? זה לא פעם ראשונה שאני שומעת ביקורות על המוכרות בחנויות של המעצבים הגדולים (גם על גלית לוי שמעתי סיפורים) אז מה המסקנה? לעצב שמלה רק במקום בו היחס אלייך הוא 10+ ולא רק במקומות של השמות הגדולים... אני מעצבת אצל מישהי שנכון היא לא מעצבת מוכרת ולא ברמה של דני מזרחי אבל היא אחת כזאת שאת הנשמה היא נותנת בשביל הכלות שלה, כולן יוצאות מרוצות (תחשבו גם על החיסכון הכספי...)
 

sivtob

New member
טוב היום אחרי שנרגעתי..

אני חושבת שמה שהכי הכעיס אותי זה שפשוט אנשים לא יודעים לפרגן... רק אחרי שהמוכרת התחילה לזלזל בסלון שבו לקחתי שמלה ודי השתקתי אותה עם כמה עובדות פתאום היא התחילה לגמגם ולומר..כן אני כל בוקר עוברת ליד והאמת שהן באמת עלו ברמה...אז למה סתם להכעיס ולזלזל אם זה לא באמת מה שאת חושבת..הרי לא זילזלתי בדני...נהפוך הוא רק החמאתי לו ואמרתי שאם היה לי אולי באמת הייתי עושה אצלו..בקיצור...שטויות...למזלי אני לא צריכה לראות את המוכרת שלו יותר לעולם..ואם מישהי מכירה אותו או עושה אצלו...תספרו לו על היחס שקיבלתי..חבל שבגללן השם הטוב שלו נהרס
 

merf

New member
איכס! טוב מאוד שכתבת את זה כאן

ככה אם הן פתאום יתמהו למה פחות ופחות בנות נכנסות אליהם הן אולי ייזכרו בפעם ההיא (בעצם זה נשמע שזה לא משהו יוצא דופן אלא פשוט נורמה של התנהגות שם). פויה! ותודה על האזהרה
 
מזעזע

אסור לשלם להם את המחירים שהם מבקשים. חברה שלי עשתה אצלו שמלה דווקא אמרה שהן מאד נחמדות ודני עצמו שהיה בכל המדידות היה מקסים. אבל היר שילמה על השמלה 8500 שח , אחרי שהתחננה לקצת הנחה . המחיר ההתחלתי היה 9000 נדמה לי. להגיד לכן את האמת, השמלה היתה יפה אבל לא יותר יפה משמלות אחרותוהרבה יותר זולות שראיתי. חוץ מזה, שהגזרות שלו הן רק לגוף של דוגמנית.
 

ליתלת

New member
לטעמי

השמלות שלו דוחות ולא הייתי לובשת אותן גם בחינם. ולגבי היחס של המוכרות - עוד מקרה של עליית שתן לראש. מה יש להתפלא כ"כ?
 
למעלה