חייבת לשתף אתכן

ריקי5

New member
חייבת לשתף אתכן

אתמול הייתי בחתונה, שחידדה אצלי את התשובות להרבה התלבטויות שהיו כאן בפורום
בופה או הגשה - בופה בגדול. כל החסרונות בהגשה בלטו בגדול. חצי שולחן גמר לאכול לפני שהחצי השני אפילו קבל את המנה. במנה האחרונה שמו תוספות על השולחן, אבל לא היתה צלחת לאכול אותן. עד שהגיע המנה הן היו כבר קרות.
להיות או לא להיות בקבלת הפנים - להיות . החתן והכלה הגיעו ברבע לעשר ישר לחופה. הכלה נראתה לחוצה מהכניסה ה"חגיגית". אחר כך הם רקדו וכמעט לא היתה אפשרות להחליף אתם מילה, להגיד לכלה כמה היא יפה וכו'. וחוץ מזה היתה להם (לא לאורחים) חתונה נורא קצרה. ולאורחים היתה ציפיה מעצבנת - ממש לא לענין.
צלמים - היו שם שני צלמי וידאו (למרות שלא היו יותר מ-250 איש. אבל - בזמן הריקודים היו שניהם על הרחבה. בשביל מה? אם כבר יש שני צלמי וידאו אולי אחד שיעבור בין האורחים היושבים ואחד על הרחבה. בשביל מה צריכים שני צלמי וידאו לצלם חמישים או ששים אנשים רוקדים?
מוסיקה רועשת - אחרי החופה התחילה מוסיקה מחרישת אוזניים. חלק מהאורחים (כולל בעלי) פשוט הלכו הביתה. זה היה בלתי אפשרי. אפילו בזמן האוכל (הגשה אתם זוכרים) מוסיקת הרקע היתה בקול רם. אי אפשר להנות או להתרשם מהמוסיקה אם שומעים אותה כל כך חזק. דברו עם התקליטן שלכם. בקשו ממנו בכל לשון של בקשה - ווליום ברמה סבירה. בסוף, כשנשארים הצעירים תעשו אם אתם רוצים ווליום מועדונים. וחוץ מזה - הכלה היתה יפה, השמלה שלה היתה יפה, האוכל היה טוב וחבל שמה שזוכרים בסוף מהחתונה זה שהיה רעש.
 

ריקי5

New member
ורוצה להוסיף עוד משהו

היה רב מזמר בשם אוטומזגין (מקוה שלא משבשת את השם) וזה היה יפה מאד
 

ריקי5

New member
החתונה היתה באיזור חיפה

וכל הרבנים המזמרים שרים "שבחי ירושלים". אבל הרב הזה שר את כל הטקס, כולל הכתובה, ואחיו ליווה אותו באורגן.
 
היה רב כזה בחתונה של אח של המיועד

כולל הליווי באורגן.. החתונה היתה שלושה ימים לפני שאני והמיועד הכרנו, כך שראיתי אותו רק בוידאו. אוש טוען שכל האורחים היה מצומררים ושהיה מדהים.. (ומאוד רוצה למצוא רב כזה בעתיד גם בשבילנו) לי זה נראה קצת.. יותר מדי.. האם זה באמת כל כך מרגש? האם לאורחים החילוניים זה לא יראה קצת יותר מדי?
 

anuttka

New member
איזה אולם?

למקרה שזה אולם שלי שאני אדע לטפל לפני זה בהגשה
 

Luly4

New member
אני מסכימה עם הדברים שכתבת..

אבל רק לאירוע כנו שאת מתארת. בופה/הגשה- החסרונות שתיארת מוכרים אבל זה לא המקרה בכל המקומות,צריך שהיהיו מספיק מלצרים (לא לשכוח לבדוק כמה מלצרים על כל שולחן). החופה-תתעקשו שלא תתחיל מאוחר. אנחנו ביקשנו לדייק/הבהרנו שהחופה תתקיים בזמן 20:15 היא התחילה ב- 20:30 אבל רק בגלל שהרב איחר. מוזיקה רועשת בזמן האוכל זו לא בעיה רק של המבוגרים (אני לא מתכוונת אלייך ריקי) נהוג לחשוב שרק למבוגרים ה"רעש" בזמן האוכל מפריע. ובכן טעות חתונה בין השאר היא הזדמנות לראות את כולם... לכן אני מסכימה עם ההמלצה שלך שבזמן האוכל המוזיקה תשונה למשהו רגוע יותר. בכל מקרה בהצלחה. מצחיק איך שאת מסתכלת על דברים כאלה... אמא שלי אחרי החתונה התחילה להיות מבקרת...
 

avivl

New member
את לא בסוף שבוע?

תעופי מפה ותשתקי את הפה שלך!!! תסתמי אותו!!!
 

yoyo10

New member
מסכימה עם הכל חוץ מעיניין הבופה

בבופה תמיד יש באלגן ולחץ אנשים פשוט עומדים בתור לאוכל ולא משנה כמה תחנות יש לבופה האוכל מתערבב כולה בצלחת ובכלל יוצר באלגן אם יש הגשה רק צריך שיהיו מספיק מלצרים ככה יש הפסקה מסודרת לאכול אנשים לא מתבאסים שהם מפסידים את הריקודים ככה הם נחים ואז בזמן הריקודים הרחבה מלאה
 

Boreg

New member
כמה שאת צודקת../images/Emo70.gif../images/Emo70.gif

כל מילה בול
אני חושבת שעצות מסוג זה הן מתנה יקרה עבור זוגות לפני החתונה.
 

Boreg

New member
לא... היה בופה ../images/Emo9.gif

אני ממש לא מתחברת לקטע של הגשה... מאוד לא אוהבת את זה שבאים לי עם מגש, שאני מפחדת שיטפטף עלי
, ושואלים עוף או לשון... אני יודעת שיש הגשה אמריקאית וזה אכן עדיף, אבל בכל זאת נשאר לי האנטי. sorry.
 

tamarp

New member
צודקת לגמרי -

במיוחד בעניין ההגשה. אנחנו התלבטנו בין הגשה לבופה, ובכלל - רצינו ליצור מן תחושה של סעודת מלאכים. אז עשינו שילוב. הסלטים והתוספות היו בבופה, והבשר הוגש למרכזי השולחנות במגשים גדולים. מאוד התלהבו מזה..
 
למעלה