חייבת לשתף אתכם בפחדיי

אורליה1

New member
חייבת לשתף אתכם בפחדיי ../images/Emo5.gif ../images/Emo178.gif

אז ככה, מעיין (3 חודשים) אוכלת בעיקר נוטרמיגן. הציצי די ירד מהפרק ואני מניקה רק לפעמים ויש ימים כמו היום שבכלל לא. הפחד הכי גדול שלי הוא כאשר אני חושבת על ילדיי רמדיה האומללים ואני לא יכולה שלא לחשוב על מה אם חס וחלילה גם מעיין לא מקבלת את כל מה שהיא צריכה מהנוטרמיגן. (או הסימילאק או המטרנה או what ever ). וביום כמו היום שבו מעיין ישנה כל-כך הרבה אני לא יכולה שלא לחשוב על כל מיני סיבות ממש רעות שבגללן היא ישנה כל-כך הרבה (וזה לעומת ימים אחרים בהם היא ישנה ממש מעט). אז כן, אני יודעת שיש קפיצות גדילה ואני יודעת שהשינה מאוד חשובה לזאטוטים הקטנים שלנו אבל רצים לי בראש תסריטים כאלה שממש משתקים אותי. ואתמול בעלי שיתף אותי שזה גם מה שמסתובב לו בראש. אז מה איתכן? איך אתן עם כל התחליפים למיניהם? האם אני המשוגעת היחידה כאן? אורלי.
 
תראי...

המזון היחיד שאת יכולה להיות בטוחה במאה אחוז שיש בו מה שצריך הוא חלב אם. אין מה לעשות נגד העובדה הזאת וזה אחד הטיעונים החזקים ביותר בעד הנקה מלאה. אבל דווקא עם נוטרמיגן את יכולה להיות יחסית רגועה, משום שהוא נבדק ע"י משרד הבריאות בדיוק כמו תרופה ולא כמו תמ"ל רגיל.
 

mentorit

New member
תמ"ל מיוחד לתינוקות עם בעיות עיכול

מגעיל משהו פחד בד"כ נותנים לתקופה זמנית
 

IcNיה

New member
../images/Emo45.gif האם את מעוניינת להניק יותר?

אם כן - ממליצה לך לפנות ליועצת הנקה. אני רוצה להגיד לך, שאצלי ההנקה, שלא הלכה חלק לכל הדעות והיו הרבה קשיים בהתחלה ועד שבתי גמלה את עצמה מהנקה (לפני שבוע, בגיל 10 חודשים) נמשכה והייתה נמשכת מבחינתי למרות הקשיים בין היתר כי אני חושבת, שתמ"ל הוא תרופה לכל דבר וכך צריך להתייחס אליו ואם יש אפשרות להניק - רצוי להניק.
 

אביטלתל

New member
אז אולי להניק יותר ?

אני לא יודעת למה עברתם לנוטרמיגן, אבל אם עדיין יש לך חלב אפשר לעבוד על הגברת התפוקה, ואז להיות במצב של הנקה חלקית, וזה אולי ירגיע אותך
 

CalGirl

New member
כל כך מבינה אותך

גם אני הייתי בחרדה גדולה עם הנוטרמיגן, הן מפני שלא יכולתי לשלב עוד פורמולה (למרות שהיום אני יודעת שיש גם לסימילאק פורמולה דומה) והן בגלל הידיעה שאני תמיד צריכה להזמין אותו, ואם חלילה אסע בלעדיו, לא אוכל סתם לעצור איפהשהו ולקנות (זה היה בעיר שגרתי בה קודם - עכשיו אני משוחררת מהדאגה הזו). כל שאני יכולה להגיד לך הוא שאת לא המשוגעת היחידה, (לצערנו לא מדובר בשיגעון אלא בחשש שמבוסס על מקרה טרגי), אבל שהבת שלי גדלה והתפתחה נפלא עם נוטרמיגן. וגם, עוד חודש חודשיים תוכלי להתחיל עם פירות ומזונות נוספים, ואז החשש יצטמצם.
 

זואיzoe

New member
אמנם אני רק מניקה, אבל יש עצה

להחליף מדיי פעם תמ"ל. אומרים שזה יכול לעשות קצת עצירויות להתרגל לאוכל חדש כל פעם, אני מעולם לא נתתי תחליף אלא רק הנקתי, אבל יש לי חברים שעשו כך ונתנו פעם סימילאק ופעם מטרנה וכך היו רגועים
 

mentorit

New member
יש לי את הפיתרון בשבילך

תתחילי בעוד חודש להאכיל אותה מוצקים! האסכולה הישנה גורסת: מגיל 4 חדשים- ככה כל הדור שלנו גדל! אני בגלל בעיות עיכול של ביתי החלתי להאכיל אותה מוצקים בגיל 4 חודשים - מרק, פירות מרוסקים, גרבר, ביסקויט... כך צמחה ילדה חסונה ומאושרת שאוכלת הכל הכל . מעולם לא ירקה אוכל או אמרה לא לאיזשהו סוג של מזון. ככה תדעי שהיא לא ניזונה רק מהאבקה הזאת (שהיא די מגעילה - טעמתי)
 

mentorit

New member
במקרה שלנו הרופא המליץ לנו

להתחיל בגיל זה כי לילדה הייתה עצירות ולא רציתי לתת לה רק "פגלקס" שזו תרופה טבעית אבל די חזקה לתינוקת. דבר שני- קראתי הרבה בעניין וחקרתי הורים וסבים וסבתות וגיליתי שכך עשו כולם לפני 20 שנה התחלתי מעגבניה וגרבר שזיפים וקיבלתי בונוס כפול- גם חלפה העצירות וגם גיליתי ילדה שמוכנה לגמרי לאכילת מוצקים!
 

jenyl

New member
הגישה השתנתה ב20 שנה אחרונות!

הסיבה שאומרים לחכות לחצי שנה זה כדאי שמערכת העיכול של התוניק תגיע לבשלות מספקת וגם כדי למנוע אלרגיות מיותרות (זה כמובן גיל ממוצע שמשתנה מילד לילד). חשוב גם להדגיש שעגבניה מאוד אלרגנית ולמרות שאצלך לא הייתה תגובה ממליצים לחכות איתה כמה שיותר! התחלה מומלצת היא בטטות כי הכי פחות אלרגני וגם מתוק...
 
למעלה