חייבת לשאול שאלה, למרות שזה אל פימו...

nati120

New member
חייבת לשאול שאלה, למרות שזה אל פימו...

שאלת פוטושופ- אני מנסה כבר שעה בערך לעשותת pattern צבעוני- אבל לעזאזל - הצבעוני יוצא לי כל הזמן אפור- גם אם אני מנסה לצבוע כל צבע אחר שלא קשור ל pattern הוא עושה לי בגווני האפור- הצילו!!! כנראה שיניתי משהו בהגדרות שהוא עושה לי גווני אפור0 יש למישהוא מושג איך לשנות את זה? אם לא אני פשוט אסיר את התוכנה ואתקין מחדש.... בבקשה אשמח לעזרת מישהוא....
 

nati120

New member
ועוד דבר: בקשר לחלב שאנחנו שותים

משהו לאחרונה רץ במייל בנושא חלב- והאמת זה נראה לי נכון כי: בדקתי בבית ובאמת על חלק חהקוספאות יש מספרים שונים, ניסיתי לדבר עם שירות הצרכנים של תנובה- אבל הקווים עמוסים עוד מאתמול (!?) משונה...גם אם זה לא נכון אולי כדאי לשים לב למספר בתחתית הקופסא- רק ליתר ביטחון... להלן המייל: שמתם לב לאחרונה שאתם קונים חלב התאריכים של התוקף הפכו להיות הרבה יותר ארוכים מהרגיל , כלומר התוקף הוארך בהרבה .. זה בגלל שתנובה המציאה שיטה חדשה . למחזר חלב ! בכל רשת שיווק גדולה עושים אחת לכמה זמן בדיקה על המדפים , וחלב שפג תוקף נשלח חזרה לתנובה ( זה הנוהל הרגיל בכל מקום להחזיר מוצר פג תוקף לייצרן ). מה שאנחנו כצרכנים לא יודעים זה שתנובה לוקחת את החלב פג התוקף הזה ומעבירה אותו תהליך פיסטור ואורזת אותו מחדש מחזירה לרשתות שיווק !!! כן כן , מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי . איך אפשר לדעת שהחלב שקניתם לא עבר פיסטור ? תנובה מדפיסה על הקרטונים למטה בחלק התחתון מספרים . הסיפרה 1: אומרת שהחלב הוא חלב רגיל שלא עבר פיסטור או עבר רק פעם אחת שזה סביר . הסיפרה 2: אומרת שהחלב כבר פוסטר פעמים . וכן הלאה ... עד לסיפרה 5 בערך ... שכמובן שאם החלב פוסטר 5 פעמים רוב הסיכויים שאתם שותים סתם מים לבנים ולא חלב בריא וטוב . אז מעכשיו תשימו לב לכך ולפני שאתם קונים חלב תנובה בקרטון תהפכו את הקרטון ותיראו איזה מספר מוטבע עליו . לנו בתור צרכנים המספרים לא אומרים כלום ובכלל אנו בקושי מסתכלים עליהם , אבל במפעל תנובה ככה הם מסמנים את כמויות הפיסטור . זו הביקורת שלהם , שלמעשה לא הייתה צריכה להתקיים מראש !!!! כי אסור לפסטר חלב יותר מפעם אחת גג !!!!! מידע זה הודלף וכרגע עדין לא ידוע לכלל הציבור .
 
זה כ"כ שטויות סיפור החלב הזה

הרבה יותר זול לתנובה לקנות ליטר חלב מהרפתן מאשר לאסוף את החלב מהחנויות, לפתוח כל קרטון ושקית , לשפוך למיכל, ולהעביר שוב את כל תהליך המחזור והאריזה . זה כמו להגיד שציפיתי כלי בפימו ולא אהבתי אז הורדתי פרוסה פרוסה, פירקתי כל פרוסה לצבעיה השונים והחזרתי לחבילת הפימו המקורית שלה !
 

nati120

New member
גמני חשבתי ככה עד שראיתי את המספרים

בתחתית הקופסא- סתם התחשק להם להדפיס מספקים למטה? אולי צריך לבדוק את הערכים התזונתיים.... טוב, כבר יש לי מה לעשות בבית כשאחזור..
אולי אצליח לתפוס את תנובה יותר מאוחר בטלפון...
 
הנה תגובה של תנובה שקיבלתי במייל

מכתב שהופץ לכל עובדי תנובה יום שני 4/6/07 לכבוד עובדי תנובה שלום לכולם, לצערנו, מתגלגל ביומיים האחרונים ברשת האינטרנט מכתב שכתב אדם אנונימי, ובו השמצות חסרות בסיס בנוגע לחלב תנובה המייל "מגלה" שתנובה המציאה שיטה חדשה - למחזר חלב! על פי המייל - "תנובה מקבלת חזרה מרשתות השיווק חלב פג תוקף, ומעבירה אותו תהליך פיסטור נוסף ואורזת אותו מחדש מחזירה לרשתות שיווק! כן כן, מה שאתם שותים זה חלב עם הרבה חומרים מפסטרים בפנים שלמעשה הופכים את החלב למים בלי כל ערך תזונתי. איך אפשר לדעת שהחלב שקניתם לא התהליך ? תנובה מדפיסה על הקרטונים למטה בחלק התחתון מספרים. הסיפרה 1: אומרת שהחלב הוא חלב רגיל שלא עבר פיסטור או עבר רק פעם אחת שזה סביר. הסיפרה 2: אומרת שהחלב כבר פוסטר פעמים. וכן הלאה. כמובן שכל התהליך המתואר לעיל הינו כזב ובדיה, פרי המצאתו של שולח המייל ואין כל קשר בינו לבין המציאות. העובדות הנכונות הן - כל חלב שחוזר מרשתות השיווק מושמד, וזאת בהתאם לחוק המספרים בתחתית אריזות הקרטון מסמנים את ראשי ההדפסה אצל ספק הקרטונים לצורך עקיבות בבעיות הדפסה וכו' (ואגב קיימים גם ע"ג כל קרטוני החלב של כל היצרנים בשוק) אין דבר כזה "חומרים מפסטרים", וכמובן שתהליך פסטור אינו הופך חלב למים אלא דואג לאיכותו של המוצר ומבוצע על כל מוצרי החלב באשר הם. אנא העבירו תוכן המייל הזה לכל גורם שפונה אליכם ומפיץ את המייל השקרי. ואכן לא התעצלתי ובדקתי קרטונים של מיץ שיש לי בבית וגם שם מוטבעים מספרים..
 

nati120

New member
את זריזה, לי הם עדיין לא ענו במייל

תודה שהרגעת אותי...כי אני מקפידה שהבנות שלי ישתו כל ערב כוס חלב...
 

veredtrumer

New member
../images/Emo124.gif בנות, בשביל כל המיילים שאנחנו מקבלות

שקוראים לנו להציל נפשות, לתרום דם, כסף, להזהר מבשמים, וירוסים ושאר מרעין בישין. בשביל כל אלה קיים האתר של חנן כהן - מידע דיגיטלי לא רלוונטי. באתר הזה יש התייחסות לכל מייל כזה עם המלצה האם להעביר הלאה או לא וכמובן נימוק. טורחים שם לבדוק כל דבר כזה לפני שהם ממליצים. זהו אחד האצתרים השימושיים ביותר ושמור לי במועדפים. הרבה מיילים כאלה פשוט נגדעו באיבם אצלי לאחר שבדקתי באתר. אז מצרפת לכן .(גם על תנובה כתוב שם כמובן וההמלצה היא לא להעביר)
 

michal sho

New member
תפתחי דף חדש ותכנסי ל- Image

תבחר Mode ותשני ל RGB Color זהו, זה אמור לעבוד
 

nati120

New member
עובד../images/Emo70.gif הצלתי אותי../images/Emo70.gif

תודה! חסכת לי התקנה מחדש
 
למעלה