חייבת לשאול אתכן משהו מקווה שלא

הילהל

New member
התיאור שלך נשמע רע

מסכנונת התינוקת. אבל אני לא חושבת שמכאן צריך לקפוץ לזה שאף אחד כמעט לא ידע בתינוק. אני בהחלט איפשרתי לכל מי שביקר בבית (חברים, משפחה) להחזיק את יונתן. לא רק שאיפשרתי, גם שמחתי שיש לי הקלה על הזרועות לכמה דקות. ברור שלא מדובר על בנאדם חולה, או רחוק ממני (כי מי שהוזמן הביתה כנראה די קרוב) ואני חוששת מההיגינה שלו או משהו. אבל זה גם בהחלט לא מספר זעום של אנשים. אני גם לא מאמינה שצריך לשטוף ידיים כל רגע, הילד שלי גם גדל עם חתולים בבית. אובר-סטריליזציה עלול להביא למצב שמע' החיסון לא נחשפת לשומכלום, וברגע שהוא יגדל ויצא מהמעטפת צמרגפן הזו הוא יחלה עם מערכת חיסונית חסרת היכרות עם הסביבה וחסרת יכולת התגוננות.
 
לא מנשקים אותי ולא ינשקו את הבייבי

אני לא מהמתחבקות והמתנשקות וכבר זמן לא קצק עסוקה בלהבהיר לכולם, שכמו שמגעיל אותי שיגעו בי- לא רוצה שיגעו לי בבייבי. ברור שמחמיצים לי פרצוף- אבל זה עדיף על שאני אגעל מהידיעה שנישקו אותו...
 

הילהל

New member
אותי כן

הנה אני מודיעה מראש: מתה על מגע. נשיקות, חיבוקים, ליטוף אל הראש. כמובן שרק עם רשות ורק ממי שנעים לי. אז ככה הילד שלי. יונתץן יודע מגיל צעיר לעמוד על זכותו שיגעו בו רק כשהוא מרשה, רק איך שהוא אוהב, ורק עד שהוא אומר "די". אבל כמוני וכמו אבא שלו, גם הוא חולה מגע רציני.
 

אפונענע

New member
../images/Emo9.gif גם אני כזאת ... אבל רק עם אנשים

אהובים במיוחד.. האיש דווקא פחות כזה. אבל בהחלט מזדהה עם ההודעה הראשית.
 

גנדולף

New member
כשאני עשיתי מסיבת לנועם

כשהיתה בת חודשיים וקצת, לא הסכמתי שאף אחד לא יגע בה, היתה כל הזמן בעגלה או איתי. דודה שלי לא הבינה איך אני "בתעוזתי" אומרת לה דבר כזה, וניסתה לקחת את נועם ממני בכוח. כעסתי עליה, וכמובן שלא ויתרתי. כדי לא להעליב אותה, אמרתי לה שאם היא כ"כ רוצה להרים את נועם שתבוא אליי הביתה בלי הרבה אנשים ואז תוכל להרים אותה. אבל כמובן שזה לא עזר, והיא עדיין לא מדברת איתי ומשמיצה אותי בכל הזדמנות...(עברו יותר מ 3 שנים מאז) לא מתחרטת אפילו לרגע, אני האמא של נועם ואף אחד לא יודע יותר טוב ממני מה טוב לה , ותפקידנו כהורים להגן על הילדים !!!
 
אין. אין גבול לחוצפה.

שמעתי כבר הרבה דברים אבל על לנסות לקחת את הילדה בכח עוד לא שמעתי. היא בסדר? (הדודה כלומר, בראש, לילדה אני לא דואגת כי יש מי שדואג לה).
 

גנדולף

New member
הדודה הזאת שייכת לטלנובלה

ספרדית הזויה, לכן טוב שאנחנו לא בקשר...
 

גנדולף

New member
יותר מזה

הדודה הזאת אחות של אמא שלי. החליטה לנתק את הקשר עם אמא שלי כי אמא שלי הצדיקה ותמכה בי.
 

d i v e l

New member
למה למהר???

המסכנה בת 9 ימים! זה לא שיש "דד-ליין" כמו ברית או משהו... את ממש לא מגזימה! אנחנו מתכננים לעשות את הבריתה 40 יום אחרי הלידה, ואם נחליט לאחר את זה יותר, זה מה שנעשה. למה שהילדה תתענה ביום שלה? (וביננו, זה יותר היום שלנו....)
 

בננה25

New member
גם אנחנו מתכוונים לדחות,

למרות שיש לנו בן, נעשה ברית לבד אצל רופא, ורק אחרי חודש וחצי-חודשיים (כנראה) נעשה אירוע.
 

בננה25

New member
../images/Emo4.gif אז אולי תייעצו לי,

מה לעשות עם אחות של בעלי, שמחכה המון שנים לאחיין ראשון, שמעשנת כמו קטר,ולא מפסיקה להגיד לי כמה היא תחבק ותנשק אותו כל הזמן
. כרגע לידי היא לא מעשנת, מכבדת אותי בבקשתי, ויודעת היטב מה גישתי לנושא, כי קודם גם אני ובעלי עישנו לא מעט, אבל עם ההריון הפסקנו לגמרי, וחד-משמעית לא נחזור לשם ולא יעשנו אצלנו או לידינו. איך עושים את זה בלי לפגוע בה???
 
אז ככה

חודשים ראשונים לבקר רק כשהוא במנשא עליך "בדיוק ישן/בדיוק יש לו גזים" והוא צריך מנשא, ואחר כך- פעם בשבוע חיבוק עם ניחוח סיגריה זה לא אסון
 

rachelieli

New member
../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif../images/Emo45.gif

מסכימה איתכן על כל מילה שנאמרה... אני מקווה שעם יהיה לנו בן אני רוצה ברית עם כמה שפחות רעש מצדי אפילו בבית רק עם ההורים ועם האחים. ועם יהיה לי בת נראה כבר למרות שיש לי הרגשה שזה בן... טוב אני אדע כנראה עוד שבוע וחצי
 

marcyg

New member
לדעתי, המקום לתינוק רך במסיבת ברית

או בריתה זה במנשא על אמא או אבא!! לא בעגלה ולא בידיים של כל הדודות!
 

ציפי ג

New member
כך אני פתרתי את הבעיה בברית

הכנסתי אותו למנשא ורק אני יכולתי להחזיק אותו. לי אין שום בעיה שיגעו בתינוקות שלי בד"כ, ולא מחייבת שום רחיצת ידים לפני. אבל בברית שהילד נמצא ממילא בטראומה, לטלטל אותו מיד ליד נראה לי אדיוטי.
 

wedding1

New member
צודקת לחלוטין

זה אף פעם לא נראה לי לעניין, והאמת שבריתה....נראה לי קצת ...מיותר. אבל אני מבינה שרוצים לחגוג ולשמוח את האירוע, אז אפשר לחכות כמה חודשים ובכל מקרה, לא הייתי רוצה לעשות כזה טה רה רם מהסיפור (במידה וזו בריתה אני רוצה בן !!) כך או אחרת - אבויייי למי שינסה לגעת בעוללי . הכי הורס אותי גם זה שכולם רוצים לגעת , אז מעבירים את היד על הלחי. זה ממש מעצבן, גם נשיקות.
 

דגנית251

New member
היסטריה

כניראה אתם הולכות להיות אימהות טריות! קצת נסחפתם אתן לא חושבות?אנחנו לא מגדלים בובות מחרסינה. צריך לשמור קצת על הפרופורציה ועל ההגיינה, אבל באמת בנות! אז מה אם יגעו בילד, נגיעות אף פעם לא הרגו אף אחת, הילד יקבל את החיסון הטבעי שלו, אל דאגה. סיגריות אתן צודקות אבל כל הייתר פשוט הגזמה. אתן תראו בילד השני,שלישי כבר לא תשימו לב!!!!
 

ayala26

New member
מסכימה חלקית ותמהה בקול רם

מסכימה עם זה שאמהות טריות סביר להניח יותר מקפידות מאמהות לילד שני ושלישי (וממש לא בטוחה שהאחד הסחפות חסרת פרופורציות והשני חוסר זמן או עצלנות, כי אני עומדת להפוך לאמא טריה) דבר שני לא בובות חרסינה אך יש מקום לשמור על הגיינה פי כמה וכמה אצל תינוק בן יומו שמערכת החיסון שלו עדיין לא פועלת ב-100%. מה שאני תמהה בקול רם הוא איך זה שמי שמתכוון להציג את הרך בן השבוע באירוע רב משתתפים שבו עובר אורח זר בחייו של התינוק יפשיט אותו לעיני כל ויחתוך חתיכה מגופו מוטרד מהחיבוקים והנישוקים של קרובי המשפחה באותו ארוע.. הרי החיבוקים והנישוקים הם דווקא החלק היותר נעים שהתינוק יעבור באותו אירוע..
 
למעלה