חייבת לעשות לך שמח אם כבר הגעתי..

חייבת לעשות לך שמח אם כבר הגעתי..

אז בין שיר לפזמון.. בין המנון ובין ציוץ העפרון.. כתבתי לך משהו קטן ומקסים.. אולי נשתף בו את גם את השכנים.. בין שפשוף סירים והמון מחבתות.. בין מחשבים והמון המון עפרונות.. נסו לא לחשוב מחשבות רעות.. נסו לדמיין אך ורק שמחות קטנות.. הביטו אל השמש הגדולה.. הביטו מחוץ לחלון אל החצר הגדולה.. הביטו ביופיו של זה השושן.. טעמו את טעמו המתוק של הדובדבן.. ואם עדיין לא הרגשתם את מתק החיים.. ואם עדיין סתם חם ולא נעים.. חשבו על הר גלידה ... חשבו על ארץ נפלאה וקסומה.. הפעילו את הדמיון .. כנסו לתוך חלום... והתפעמו מיום מקסים ונפלא.. והזיזו כל עצב ודאגה... בתקוה להמשך יום טוב לכולכם.. ומי ייתן והאור יזרח ויאיר את דרכיכם...
 
למעלה