חייבת לכתוב משהו בנושא מין העובר
גיסתי ילדה לפני שלושה חודשים ילד שישי. לפני כן יש לה בת אחת וארבעה בנים ובהריון השישי מאוד מאוד רצתה בת. במשך כל ההריון אמרו לה שיש לה בת, כולל רופא מומחה שעושה סקירת מערכות בחודש שישי - שאז לא קשה לטעות כבר. בחודש תשיעי <תחזיקו חזק> באולטראסאונד שעשו לה במקרה בגלל ירידה בתנועות הרופא אומר לה... שיש לה בן
גיסתי היתה בשוק של החיים, זה אחרי שהם לא מפסיקים לדבר על הבת ש
טו מגיעה. אז קחו הכל בערבון מוגבל. ברוב המקרים זה מצליח, אבל איך אמר לי הרופא כששאלתי אותו בפעם הקודמת אם זה 100% בת? ש-99%, את האחוז הנוסף תוכלי לאמת רק בלידה
גיסתי ילדה לפני שלושה חודשים ילד שישי. לפני כן יש לה בת אחת וארבעה בנים ובהריון השישי מאוד מאוד רצתה בת. במשך כל ההריון אמרו לה שיש לה בת, כולל רופא מומחה שעושה סקירת מערכות בחודש שישי - שאז לא קשה לטעות כבר. בחודש תשיעי <תחזיקו חזק> באולטראסאונד שעשו לה במקרה בגלל ירידה בתנועות הרופא אומר לה... שיש לה בן