חייבת לכתוב משהו בנושא מין העובר

liat ליאת

New member
חייבת לכתוב משהו בנושא מין העובר

גיסתי ילדה לפני שלושה חודשים ילד שישי. לפני כן יש לה בת אחת וארבעה בנים ובהריון השישי מאוד מאוד רצתה בת. במשך כל ההריון אמרו לה שיש לה בת, כולל רופא מומחה שעושה סקירת מערכות בחודש שישי - שאז לא קשה לטעות כבר. בחודש תשיעי <תחזיקו חזק> באולטראסאונד שעשו לה במקרה בגלל ירידה בתנועות הרופא אומר לה... שיש לה בן
גיסתי היתה בשוק של החיים, זה אחרי שהם לא מפסיקים לדבר על הבת ש
טו מגיעה. אז קחו הכל בערבון מוגבל. ברוב המקרים זה מצליח, אבל איך אמר לי הרופא כששאלתי אותו בפעם הקודמת אם זה 100% בת? ש-99%, את האחוז הנוסף תוכלי לאמת רק בלידה
 
דייייי!!!! איזה באעסה ! ז"א לא באעס

מ שבא ברוך הבא - אבל כבר ציפית וחיכית ואת כ"כ בטוחה ומתמוגגת. איזה מין דבר זה ?! איך התבלבלו ? פתאום גדל לו בולבול ? (כנראה שכן )
תמסרי להם מז"ט - ולידה קלה.
 

TheSunshine

New member
אני שמעתי סיפור כזה מלפני כמה שנים

וזה אחרי שהם הזמינו ורכשו הכל ורוד....
 

meravido

New member
לא סיפרתי פה על מישהי שכל ההריון

אמרו לה שיש לה בת ועוד קטנה במשקל ובסוף היא ילדה בן במשקל של 3 וחצי ק"ג? ועוד היא אומרת לרופא בחדר לידה: "איפה הבת שלי? איזה בן?" והרופא אמר לה: "גברת את רואה פה עוד מישהי בחדר לידה?" וזה קרה לפני שנתיים בערך... אני שומרת על אופטימיות, אולי בכל זאת יש לי בת??? למרות שהסיכוי לכך קלוש מאוד
 
למעלה