חייבת להשוויץ !!! קבלו אותה

דמבית

New member
חייבת להשוויץ !!! קבלו אותה

החברה המקסימה והמוכשרת שלי עיצבה לנו את ההזמנות המדהימות האלה שמהן אני כל כך כל כך מתלהבת !!! אז חיכיתי וחיכיתי ועכשיו אני שמחה להציג את ההזמנה והמגנט של דמבו ודמבית.
 
שאלה לי אלייך דמבית.

קודם כל ההזמנה יצירתית ויוצאת דופן. כך שקבלו ח"ח על המקוריות! עוד לא ירדתי לסוף העניין של המגנטים. למה זה טוב? אנשים אחר כך שמים את המגנטים על המקרר? זה נראה לי קצת מיותר לא? זו באמת שאלה שנובעת מתוך סקרנות.
 

דמבית

New member
מגנטים

אני חושבת שבעיקר זה טוב כדי להזכיר לאנשים את התאריך (חוץ מזה שזה סתם מגניב). הרי מי שפחות קרוב, גם לא יזכור איפה הוא שם את ההזמנה וגם לא יזכור את התאריך. מגנט הוא תזכרות חמודה וזמינה. אני ממש לא חשבתי שאני ארצה, אבל זה פשוט הסתדר יפה עם הקונספט של ההזמנה, אז הלכנו על זה.
 

שוריש

New member
אליענה שאלה לי אלייך..

נראה לי שיש לך קטע כזה שכל מה שעולה כסף הוא מיותר.. אז ככה,יש אנשים שאוהבים להשקיע וגם עם חלק מהאנשים יזרקו את המגנטים בסוף זה לא אומר שכולם יעשו את זה ,יש אנשים שבאמת יהנו ויעריכו את המתנה הקטנה ואפילו ישאירו אותה על המקרר גם אחרי החתונה. הייתי ממליצה לך לא להפסיק להיות צרת עין ולהבין "שהסקרנות" שלך נובעת מ..(הייתי רושמת לך מה שאני חושבת אבל אני נותנת לך את הקרדיט שאולי תביני את הכוונה)
 

maizner

New member
שוריש כל הכבוד לך על ההערה..

בנות נראה לי שכדאי להקשיב לשוריש ויותר להתחיל לפרגן ופחות להיות צרת עין - מקוריות היא לא בהכרח ,בשביל מה, .. נקודה למחשבה..
 

sosonit

New member
יפה מאד!! אהבתי ..

גם שי אומר שהוא אהב...
 
למעלה