חייבת התנצלות לירוק!

חייבת התנצלות לירוק!

בס``ד אם יש משהו שדי קשה לעשותו,הוא להודות שטעית!! אבל ברגע שאתה עושה את זה,אתה כבר מרגיש יותר טוב... אתמול,הצאט,ירוק החלה במסע ``ירידות`` וקטילות,בינה לבין אחד אחר,בעוד אני צפיתי מהצד,באיזשהו שלב אני הוכנסתי ל משחק מילים הקטן הזה,וזה די הכעיס אותי,מילא הייתי אומרת עליה דברים לא יפים...הייתי מצפה לקבל בחזרה! אך מאחר ולא אמרתי כלום,זה הכעיס אותי..ורוח שטות נכנסה בי,והעפתי אותה!!!,מעשה קטן ואינסטנקטיבי.. ירוק,מצטערת על ההעפה,אם כי עדיין אני לא חושבת שה``ירידות`` היו במקום. יום טוב! תחו`ש
 

ה-ת-מ-י-ם

New member
התלבטות קשה ... שלא כל כך שייכת

ציטוט: ``אם יש משהו שדי קשה לעשותו,הוא להודות שטעית!! אבל ברגע שאתה עושה את זה,אתה כבר מרגיש יותר טוב...`` חשבתי אם כדאי לפתח את הנושא הזה, בלנסות לשכנע את תחתית שתודה בטעות שלה, בנוגע לפרישה, הודאה שלה באותה טעות, לא תגרום רק לה להרגיש יותר טוב, אלא לכולנו פה (טופ, לרוב המכריע). הרבה יותר קל להסתכל ולנתח טעויות של אחרים, בעיקר בשש בש וטאץ`, אבל מוטב קודם כל להסתכל על עצמך קודם. אז, אם בטעויות עסקינן, אני יודע שזאת תהיה טעות שלי להתחיל במסע כזה, אז אני ארד מזה, כרגע.
 
עד כאן!:)

בס``ד תראה מה זה,בעודי מנסה להבהיר לך שלא אחזור בי מהחלטתי לפרוש,אני מוצאת עצמי כותבת עוד ועוד הודעות..כך שאולי ניצחת???? כמו ששמת לב,אני ממעיטה בהודעות..הפרישה היא לא קיצונית,ותפוז עדיין אצלי במועדפים...רק שבמקום לשרוץ פה כל היום על המחשב,אני עושה דברים אחרים.. אוהבת,תחו`ש חוצמיזה...כשאתה לא מתנתק מהI Cאנחנו עדיין מוצאים לעצמינו זמן לדבר.:)
 

מני*

New member
להתנתק..

להתנתק מהאינפוזיה יותר קל ופחות כואב מה שלהתחבר. אבל בפורום או בצאט זה יותר קשה:))))
 

ה-ת-מ-י-ם

New member
לפי מה שאת מתארת, זאת לא פרישה ...

אז מה היה לנו, קוראת וכותבת הודעות, מצ`וטטת (דרך האייסי), אז בעצם זאת לא פרישה, מקסימום הורדת מינון מסיבית ... :) אינשאללה שזה ישאר רק כך :))
 
תחתית יקירתי,

אני ממש ממש לא חושבת שזה נושא שצריך להעלותו בפורום, מה עוד שנראה שההתנצלות באה לחפות על ההסבר למה העפת אותי, ולא יותר. יש לי בהחלט מה לומר לך, אולם מאחר וזה לא לפורום, לא אפרט כאן.
 

ה-ת-מ-י-ם

New member
אני מקווה שזאת לא התחלה של ...

יריבות מגעילה בינכן ... תפסיקו להתנהג כמו מבוגרים!!!! :)
 

turbo

New member
אסור שגלאט בוט יתערב ....

בס``ד בריבי בנות !!! אלא אם הוא יהפך לבוטית...
 

turbo

New member
לא כדאי לו ....

בס``ד בטח הוא עוד לא יודע ,אבל להבין ראש של בת , זה בלתי אפשרי !!! :cool:
 

פריאל

New member
היש פעם אחת

שירוק (מיואשת ומדוכאת, פקקיש, תרצה רבקה מחלה חגלה וכו`, שפרה פועה, מרגריטה המתופפת, ועוד היד נטויה...) לא תחל במסע ירידות וקטילות עם כניסתה לצ`אט? זה נשמע כלקוח מסרט בדיוני... חחחחחחחחח ולמרות כל הגידופים, החירופים, המארות, העלבונות, הנאצות, הבזיונות, ההשמצות, ההלעזות, הגינויים, ניבולי הפה, הפגיעות המילוליות וכו... (וואו, כמה זמן לקח לי לחשוב על זה...) אחרי הכל, היא בחורה טובה... פריאל H-)
 

דיאנה.

New member
הסביבה היא...

אני :)) פרילית, מחובתי לציין שגם את בחורה טובה אחרי הכל.
 
למעלה