חייבת התייעצות מכם המומחים

חייבת התייעצות מכם המומחים

בזמנו שאלתי על אימוץ חתול ועל ההסתגלות שלו כי הוא מבוגר וכו'. אז ככה, בניגוד לכל מה שאמרו לי פה בפורום שליסגור אותו ואח"כ לשחרר וכו', אז ... הוא היה משוחרר מהיום הראשון, מצא לעצמו כל מני מחבואים, לאט לאט חסמתי לו את המקומות אז הוא התחיל לצאת והיום הוא מסתובב חופשי בבית גם כשכולם בבית ואפילו לא מנסה לברוח מהילדים. השאלות שלי הן כאלו: 1) אני חייבת המלצה על חול טוב כי מה שוקרה לנו זה שבמקום שיהיה גוש מהחול (פיפי) ונרים אותו, אז הוא מתפרק (הגוש) ואז יש בחול גם חול עם פיפי וזה ממש מסריח. 2) לחתול עצמו של ריח של פיפי של חתולים, בגב (איפה שהוא לא יכול לנקות) איך מנקים אותו או מה אפשר לעשות? תודה נ.ב. נאי נורא נהת ממנו, הוא כמו כדור פרווה, אני אוהבת שהוא שוכב עליי ונמתח, איזה תענוגגגגג
 
מצפה ,שלום לך ../images/Emo140.gif

אני שמחה שהחתול שלך מסתובב חופשי בבית . יש כמה דרכים להכניס חתול חדש הביתה ,אני לא דוגלת בשיטה של "להסגיר ואחר כך לשחרר את החתול " אצלי כולם ביחד מהיום הראשון ויהיה מה.בהחלט גםעם קצת השגחה . בקשר לחול , לא ציינת באיזה חול את משתמשת עכשיו . יכוללהיות שהחול נדבק לפרווה של החתול ולכן יש ריח של פיפי . אם לחתול שלך יש פרווה ארוכה ,אולי כדאי לנסות חול אחר , אני יודעת ש "אודר לוקר" הוא חול מצויין קצת יקר . או לעבור לניסיון לחול קריסטלי .זה קצת אחרת מהתגבש .אך גם זאת אפשרות . צריך להקפיד גם לנקות את הארגז לעיתים קרובות ,אולי גם זה ימנע את הריח שלו . בהצלחה ,נשמח לראות תמונה של הכדור הפרוותי שלך
)
 
כמה תשובות

1. אין לי משץ של מושג איזה חול זה אבל אני יודעת שהוא יקררר, הוא אפור עם כדורים כחולים. 2. אני מנקה כל בוקר את ארגז החול לפני שאני יוצאת מהבית. 3. מעניין באמת מה קורה לפיפי עם החול הקריסטלי? והאם מישהו פה משתמש בזה?
 

אשתר1

New member
ניתן לנקות את החתול

עם מטליות לחות לתינוקות,מגבונים ללא ריח ואלכוהול.
 

mayki76

New member
חול קריסטל

אני משתמשת בחול קריסטל. הפיפי נספג בקריסטל ולא משחרחר ריח (כמעט). את הקקי צריך להוציא.
 

b a r b a i m a

New member
אצלנו גם משתמשים בקריסטל

אכן השתן נספג ואת הצואה יש להוציא יום יום מה שכן - המלצה (למי שלא יודע) לערבב עם הכף יום יום את החול לאחר הוצאת הצואה אחרת בתחתית הארגז נוצרת רטיבות מהשתן והריח מאד חריף כשמחליפים את החול (כשמגיע הזמן)
 
בהחלט חשוב לערבב

אני לא ידעתי את זה ,רק לאחרונה לימדו אותי כאן ומאז ההארגז נראה יותר טוב ולא מסריח
 

פיגרו1

New member
כל כמה זמן מחליפים חול קריסטלי?

פחות או יותר? כל שבועיים- חודש? והאם באמת יש הבדל משמעותי מבחינת ריח? (לטובה מאשר עם חול מתגבש)?
 

b a r b a i m a

New member
אומרים שחודש-אבל זה מאד תלוי

אני מחליפה אחת ל-3 שבועות כשאני שרוב החול שינה צבעו לצהוב-ולי יש חתולה אחת אם יש יותר חתולים אני מאמינה שפשוט רצוי להסתכל על צבע החול (לערבב כל יום עם הכף)
 
המלצה לחול מתגבש טוב

אנחנו מאוד מרוצים מחול שנקרא סניקט - גם מתגבש, גם לא מסריח וגם זול. ניתן לקנות או להזמין ב"האו נייס" במחיר מבצע של 49 ש"ח ל-20 ליטר (!)
 

nate2000

New member
האם הוא יכול להחזיק 3 חתולים?

יש לי ארגז סגור אחד על 3 גורים ואין לי עוד מקום בבית לשים ארגז נוסף כי המסתור כביסה מאוד קטן ועומד שם גם תנור (הסיבה למה משתמשים בארגז סגור). נכון לעכשיו אנחנו משתמשים באודור לוקר ולא ממש מרוצים כי הוא נגמר יחסית מהר וגם נורא סופח לחות ככה שי גושים ענקיים שנדבקים לרצפה. אחרי שיגמר לי האודור לוקר אני שוקלת לנסות את סאניקט- השאלה היא אם הוא מתפזר הרבה והאם הוא ינטרל ריחות ויספוג כמו שצריך גם אם מדובר ב 3 חתולים ולא נצטרך להחליף כל שבוע
 
יש לי עכשיו ארבעה גורים מתבגרים

בני כארבעה-חמישה חודשים שמשתמשים בחול (ארגז אחד), וגם הגדולים יותר "גונבים" חרבון שם מדי פעם. אני אוספת את הגושים פעמיים ביום - בבוקר ובערב, ומוסיפה מעט חול אחת לשלושה ימים. אחרי שעברתי כמה סוגי חול, אני נשארת רק עם הסוג הזה - הוא המוצלח ביותר, לטעמי.
 
../images/Emo91.gif

ממילצה בחום על סימפליסיטי / פסטל. אני קונה אותם בכ-75 ש"ח ל18 ק"ג, מנקה פעם ביום, וזה מחזיק לי בערך לחודש לארגז אחד של 3 חתולים בוגרים. אין ריחות, ההתגבשויות חזקות וקל להוציאן.
 

bonita30

New member
הסניקט מתגבש? לא חושבת../images/Emo13.gif

האקסטרים מתגבש ויש את המולטיקט והאוורקלין ועוד חול חדש וטוב שבקרוב יהיה.
 
תיקון טעות: חול מומלץ

החול המתגבש שאני משתמשת בו וממליצה עליו נקרא "גרין קט". 18 ק"ג במחיר 75 ש"ח. מצטערת על ההטעיה בהודעתי הקודמת.
 

Noaal

New member
ואפשר להשיג אותו ביותר זול..

הם עוד צריכים לעבוד על השירות, אבל אין עליהם במחירים...
 
הוא ארוך פרווה, נכון?

כאלה כדאי לספר קצת באיזור הישבן כדי ששאריות מארגז הול לא ידבקו אליו.
 
למעלה