חייבים לעשות מעשה

ערני12

New member
חייבים לעשות מעשה

אחר פעולת טרור בלב תל-אביב עם מחבל מתאבד המגיע (שוב) מלב השומרון חייבים לפעול ולו בגלל שלמדינה אין זכות קיום אם אין לתושביה הרגשת ביטחון. למה פועל ערבי יכול להגיע לתל-אביב?-זה חייב להיפסק!שלא ייכנסו יותר ערבים לת"א כעונש .אנו חייבים ביטחון. למה ערבי מעזה יכול להפוך כאן לגנב מכוניות בלי להפריע? -רצינו התנתקות, אז שהניתוק מעזה יהייה מלא ולא נספק עבודה כאן לפועלים מעזה. למה לעבוד עם פועלים מגנין?-יש לאסור זאת -וביד קשה.רצוי להחזיר את הפועלים הזרים מרומניה שיעסקו בבנייה על חשבון פועלים ערבים. אם תהייה הפרדה מ ל א ה בין יהודים וערבים יקטנו החיכוכים בינינו: מרבית הפיגועים עד כה היו על רקע היכרות מוקדמת של ה"מתאבד" ומסייעיו עם מקום האירוע.
 

Haemek

New member
הפתרון - "התרכזות"

שם חדש, אחרי התנתקות והתכנסות, זה יהיה "התרכזות". כמובן, כולם יועברו לאיזור תל אביב. יפו כמובן תשאר בחוץ (כי אנחנו אמיצים ולא צריכים ערבים בתוכינו). ותבוא גאולה לצפון תל אביב. אם אתה פוחד מחיכוך בערבים, עדיף שהם יפחדו מחיכוך איתנו. כל דבר אחר יגרום להם להבין שאתה פוחד מחיכוך וכתוצאה תקבל עוד ועוד חיכוכים. לא תוכל לברוח מחיכוכים, אתה צריך לגרום להם לפחד מחיכוך בך. "התכנסות" אלק. בריחה מפוחדת ונואשת כתןצאה מפיגועים - זה שם יותר מתאים. והערבים יודעים שאנחנו מכסים את זה בשמיכה של מכבסת מילים של "התכנסות חד צדדית של אמיצים".
 

ערני12

New member
אני חושש שאולמרט הולך בדרך ברק

אם כך זה מתחיל, ישנו פיגוע ואינה ענישה ביד קשה בצידו, זה מתחיל להזכיר לי את ברק.אי כניסת כלל הערבים לתחנה מרכזית בתל-אביב הינה סוג של ענישה שמטרתה מניעת הפיגוע הבא. אם חפצי חיים אנו-עלינו לעשות מעשה. אם אולמרט לא יפעל וייקח מנהיגות בעת פיגוע כזה קשה , אז למה אנו צריכים מדינה? מה המדינה אמורה לתת לנו: ביטחון -לא, אז מה כן?
 

toxic2004

New member
לפני ההתכנסות יש התכווצות

אחר כך התכרבלות ואחר כך יבואו האחים האובדים התרכזות והתאסלמות.
 

ערני12

New member
ממתינים לתגובה ראוייה:

הגיעה העת לתגובה ראוייה לפיגוע מאתמול : עדיף לנקוט בצעדים כבדים ולהיות הרעים בסיפור מאשר לבכות אחר כך בפיגוע הבא .
 

toxic2004

New member
אולי אם הפיגוע הבא יתרחש ח"ו

אצל אחד מחברי הכנסת/הממשלה או אחד מבני משפחותיהם, אז יובן המסר שהעם זועק והטוב יחסל את הרע.
 

bhnadav

New member
תתפלא,

אבל יש דברים שנעשים שאין לך מושג עליהם, כי הם לא מותרים לפרסום. היום, לדוגמא, התקבלו מספר החלטות כאלה שלתקשורת אסור היום להוציא פרטים עליהם, ולמרות שאתה לא יודע עליהם - הם נעשים. סמוך על מערכת הביטחון שיודעת הן לטפל בצורה מעוררת התפעלות במחבלים שיוצאים לכיוון ישראל, והן ממליצה לדרג המדיני על הפעולות שלדעתה צריכות לבוא בעקבות אירועים שקרו.
 

Haemek

New member
הבנתי! מזל שיש משהו ששומר עלי

כלומר לך יש מידע שלשאר האדם (האדם הפשוט מהרחוב) אין ואתה לא ממש יכול לפרסם אותו אבל אתה מפרסם שיש לך מידע כזה! טוב עכשיו אני רגוע! (למעשה, כל הסיפור הזה נראה לי כמו בלון, בערך כמו המפלגה הוירטואלית שזכתה ב-29 מנטדים, אבל מה אני מבין? אני האדם הפשוט מהרחוב)
 

bhnadav

New member
זה לא אני -

אלא הכתבים ב-ynet, בידיעות אחרונות, במעריב, בהארץ, בערוץ 22, בערוץ 10, בערוץ 11 וכו' וכו'.
 
למעלה