דברי הרמב"ם כאן ראיה לדעותיי
בתורה יש פרד"ס פשט רמז דרש סוד, מי שחושב שלתנ"ך יש רק פשט (כמו שהרבה חושבים כאן , והכופרים למינהם ) -זוהי טעות . ר' שמעון בר יוחאי התבטא בחריפות על כך בזוהר הקדוש , מי שחושב שהתורה היא סיפורים לפי הפשט, שיקרא עיתונים וסיפורים אחרים שחברו בני אדם- הם יותר טובים ומהנים מאשר התורה. כך בדברי חכמים ברמיזותיהם כמו מעשיות בר בר חנה במסכת בבא בתרא ודומיהם וכן דבריהם במדרש שלפי הרמז והדרוש ולא לפי הפשט . הכוונה שכל אדם חכם יש אפשרות לדבר את דבריו שיהיו לו מספר כוונות בדיבור אחד ,ולא כוונה אחת בדיבור אחד. כמו שחושבים הסכלים שמכנה הרמב"ם . מי שלא קרא את כל כתבי הרמב"ם במשנה תורה במורה נבוכים באגרות הרמב"ם ובשאר ספריו ,ובעיקר במפרשי הרמבם הנודעים ישתבש בכוונת דבריו ושלוש השורות האחרונות שהבאת בשם הרמבם מתאימים להם (בשינוי הרמב"ם במקום החכמים)