חיות מדברות במקרא

כרימיה

New member
למה הם נכחדו אתה יודע?

הם כמו הנוצרים וכמו הרפורמים התבוללו בגוים אחרי כמה דורות, ועזבו גם את התורה שבכתב, מטרתם היתה ``לקנטר`` לבזות את התורה ולא לקיים אותה
 

masorti

New member
תמחק מהמח כמה מדרשים ותפנה מקום ללמוד הסטוריה

הצדוקים התבססו על סמכותם של הכוהנים, מול הפרושים שהתבססו על תלמידי החכמים. כשנחרב המקדש ובטלה עבודת הקורבנות, המימסד הכוהני הפך למיותר ורק בתי המדרש שימרו את המורשת היהודית. לכן בהדרגה נעלמו הצדוקים. דרך אגב, אם הזכרת נוצרים... לידיעתך... הצדוקים הם אלה שרדפו את ישו וחסידיו, ואילו הפרושים גילו כלפיו יחס סלחני באופן יחסי. מומלץ לך לקרוא את הספר "הצדוקים והלכתם" של ד"ר אייל רגב. אולי סוף סוף תשכיל.
 

כרימיה

New member
שוב ההסטוריה של האוניברסיטה היא שקר

התורה יצאו נגד מליוני לוחמים ``מלחמה לה` בעמלק מדור דור`` התורה העידה שבכל דור יש את מלחמת עמלק, אבל הם כולם כלו ונכחדו וכן הלוחמים של היום זה יהיה סופם. אבל התורה תשאר תורת אמת לנצח לעד ולא יפול אות אחת ממנה.
 

masorti

New member
איזה עמלק בראש שלך? מדובר על הצדוקים.

אין דבר כזה "ההסטוריה של האוניברסיטה". יש אמת, ויש מה שאינו אמת. אתה כנראה פוחד פחד מוות להוציא את הראש מבין המדרשים ולנסות להגיע לחקר האמת.
 

כרימיה

New member
הם היו מערב רב

וכנ``ל הלוחמים של היום. הערב רב זה עמלק בתכונת נפשו. הם גרמו לחטא העגל וכל החטאים כפי שהקב``ה אמר למשה ``לך רד כי שחת עמך`` לא שחת העם אלא עמך אותם גרים שקיבלת ולא נתייעצת בי.
 

masorti

New member
לך תקרא שוב בתנ"ך...

העמלקים הם צאצאי עשו, ולכן הם עם שמי. הערב רב הם צאצאי מצרים, כלומר אין שום קשר בינם לבין העמלקים. הצדוקים היו יהודים יותר טובים ממך, כולל כוהנים גדולים רבים.
 

masorti

New member
מה, עמלק לא היה צאצא של עשו?

"וְתִמְנַע הָיְתָה פִילֶגֶשׁ לֶאֱלִיפַז בֶּן-עֵשָׂו וַתֵּלֶד לֶאֱלִיפַז אֶת-עֲמָלֵק" (בראשית ל"ו, י"ב)
 

כרימיה

New member
עמלק זו תכונת נפש

עד שפרקנו עול תורה הם היו רק אצל אומות העולם. מעת שפרקנו עול תורה נתעבר זרע עמלק בתוכנו ונתגברו ביננו המומרים להכעיס. בתוך עם ישראל.
 

masorti

New member
ומה עם חוזרים בשאלה?

נעשה להם נס ונשמתם היהודית הופכת לעמלקית?
 

כרימיה

New member
לא משנה אם אתה ערב רב

אם אתה אפיקורס להכעיס זה אותו דבר. ב. נשמת ערב רב לא באה בייחוס לערב רב אלא בנשמה כך גם עמלק. מכל מקום לא משנה מה אתה, כל אדם יכול לתקן עד יום מותו, אפילו כפר בעיקר כל ימיו. אם לא היה לך אפשרות לתקן לא היית נברא אם נבראת על כורחך יש לך אפשרות לתקן.
 

כרימיה

New member
מצידי שיבטלו את הצבא לא ביקשתי מהם

אף אחד לא מת במקומי ``לכל כדור יש כתובת``
 

masorti

New member
אבל לקבל קצבאות מהמדינה אתה לא מתבייש.

שה"גויים" החילונים והדתיים-לאומיים ישפכו את דמם להגנתך, ואתה רק תיקח כסף. שמעת פעם על מצוות עשה "לא תעמוד על דם רעך". שמעת פעם שבמלחמת מצווה גם חתן יוצא מחופתו, ולא כל שכן תלמיד ישיבה שמעביר את מרבית יומו בבטלה או בעבודה בחנות המשפחתית?
 

כרימיה

New member
זה נאמר על אדם שלא נתקלקלו אצלו

יסודות הדת, אבל כשנתקלקו מצוה לשונאו ולאבדו אתה מוזמן לראות בהקדמת הרמב``ם לפרק חלק את זה. הסיבה שאני לא אשרת בצבא היא כי אני לא רואה סיבה אחת שמצריכה קיום למדינה ולא רואה זכות קיום למדינה. מדינה שמתירה בשם הדמוקרטיה וחופש הביטוי לרמוס את היהדות - אירן יותר טובה ממנה!
 

masorti

New member
בקיצור...

לדעתך זו מצווה גדולה שדתיים-לאומיים יפלו בקרב כדי שאתה תוכל להתנדנד בנחת על הסטנד. הסיבה שאתה לא תשרת בצבא היא שהרבה יותר קל להתפטם במדרשים בישיבה מאשר לרוץ עם נשק ולהילחם נגד האויב. רק משוגע יסכן את חייו כשהמדינה מאפשרת לו להתחמק ולשלוח מישהו אחר למות במקומו. נ.ב. אם איראן עדיפה לדעתך על ישראל, אתה מוזמן להגר לאיראן.
 

כרימיה

New member
אכן קלעת

הצבא שולח אנשים למות. אתה חושב שאני אתגייס כדי למות? מה אני חייב למדינה שאני ימית עצמי בשבילה? זה שהם נכנסו לברוך עם הערבים זה ענין שלהם אבל זה לא עניין שלי אני לא הקמתי פה מדינה חילונית, מי שהקים שיגן עלי ועל עצמו.
 

masorti

New member
צודק. למה שתתגייס כדי למות...

עדיף שחובש כיפה סרוגה ימות במקומך, בעוד אתה מתבטל ועוד מקבל על זה כסף מהמדינה. תמשיך לרקוד על דם אחיך המסכנים יום יום את חייהם למענך. העיקר שלא תשכח לבדוק בחנות שהאוכל שאתה קונה הוא בהכשר הבד"ץ.
 

masorti

New member
לפחות אתה מספיק ישר...

כדי להודות שמדובר באגואיזם צרוף, ואינך מוכר לנו את הלוקשים על השירות ב"צבא השם" שבו לימוד התורה תורם לבטחון המדינה.
 
למעלה