חיוך של מיליון דולר בחמישים ש"ח

  • פותח הנושא gn64
  • פורסם בתאריך

gn64

New member
חיוך של מיליון דולר בחמישים ש"ח

חיוך של מיליון דולר בחמישים ש"ח ועוד טיפ טיפה אכפתיות. ביום חמישי האחרון לקחתי את הבנות אחר הצהריים ובסוף הערב הקטנה שלי ביקשה ממני 50 ש"ח על מנת לקבל את התמונות של פורים מהגן. האמת שקצת התפלאתי כי היה נדמה לי שכבר נתתי אבל בכל מקרה באותו רגע לא היה לי בכיס כסף (התרוקן במהלך הערב) לכן הבטחתי לה שאני אבוא ביום ראשון לגן ואביא לגננת ישירות. לאחר סיום של כמה סידורים בעיר נסעתי לגן ולהפתעתי הגן סגור הנדנדות עומדות בין העצים הגבוהים והפרחים כאלה נמוכים ובלי צבעים כך שזה באמת לא כל כך נעים לראות גן סגור. ישר מתחילים לרוץ לי סרטים בראש, רגשות אשם על זה שאני לא מעודכן ולך תבין מה קורה פה. טלפון לג"ל ללא מענה ואני שובר את הראש לאן הם יכולים להעלם. אני מסתובב עם הרכב בשכונה וקולט תנועה באחד הגנים הסמוכים, מיד קפצתי מהאוטו ואיזה עוזרת שנשארה לשמור אמרה שכל הילדים במתנ"ס. המשכתי למתנ"ס עם חיוך גדול על הפנים והגעתי בדיוק שהקטנה שלי מתכוננת לעלות לאוטובוס שיחזיר אותם לגן.איך שראתה אותי טסה ישר לזרועותי אז כבר ביקשתי מהגננת שהיא תחזור לגן איתי במקום באוטובוס. חזרנו לגן שהיא משוויצה באבא שלה ובילינו שם ביחד עוד רבע שעה עד שהגננות גמרו להתארגן והביאו את התמונות. שילמתי,קיבלתי נשיקה חיבוק וחיוך של מיליון דולר וכל זה בעבור 50 ש"ח וטיפ טיפת אכפתיות
 

יוגית 39

New member
בעבודה שלי בגנים

אני עדה , לא אחת לילדים מאוכזבים כי ההורים לא ממש הבינו עד כמה בקשה מסויימת שבקשו חשובה להם. לא תמיד הדברים קורים מתוך חוזר אכפתיות. לפעמים זה קורה פשוט ממקום של חוסר הבנה לצורת החשיבה של הילד, ואז , לנו, הגננות נשאר לנגב את הדמעות.לכן כששומעת על אבא שמסתובב בכל מקום בשכונה כדי להגשים לילדונת שלו בקשה , זה מחמם את הלב..מי יתן וירבו אבות כמותך.
 

gn64

New member
המאבק על אושרו של הילד הוא גם ככה

דבר מסובך ומורכב ולפעמים צצות הזדמנויות לצבור כמה נקודות זכות צריך פשוט להיות עירני
 

מצוטטת

New member
../images/Emo140.gif

טיפ טיפת <המון> אכפתיות בעבוּר רגע מאושר של הילדה ואביה ככה לי הרגיש...
 

gn64

New member
../images/Emo53.gifהוראת קבע לחטיבת ביניים../images/Emo53.gif

{לא בא לי לפתוח שרשור חדש} שוחחתי עכשיו עם הבכורה בטלפון והיא שאלה אם אני יכול ללכת להשלים שם משהו ברישום לחטיבת ביניים וכמובן שנעניתי בחיוב. לאחר מכן היא הוסיפה ואמרה שאני צריך לעשות הוראת קבע ואז אמרתי לה שעד כמה שאני מבין המזונות מיועדים גם לצרכים כאלו אבל אני אבדוק את זה בכל מקרה. אז להזכירכם, כרגע אין הסכם אבל פס"ד למזונות מה בדרך כלל קורה עם ההוראות קבע האלו ? מי משלם ?
 

אודליה 5

New member
בזמנו....

לצערי..... הוא העביר למזכירה את מס' הנייד שלי... ומאחר ולא היה הסכם.... אני שילמתי.
 

מצוטטת

New member
../images/Emo4.gif

ההיגיון אומר..... אבל הרי כאן הוא שרוי "על הגב"... יש לנו כאן חברה שמתמצאת בפאן המקצועי אולי היא תוכל ל
לך באופן מיקצועי... * קח בחשבון גם סל התרבות <שלא ת3וץ לך עוד עז בתחילת שנה"ל>
 

מצוטטת

New member
לא../images/Emo70.gif

אנחנו עדין מדברים על חוק חינוך חינם לכן ההוצאות הן בעצם סל התרבות וציוד לימודים<ספרים תל"ן וכו'> למיטב ידעתי אצל מרבית הזוגות זהו כלול במזונות אצל אחרים 50:50
 
עד כמה שידוע לי

הכל תלוי בהסכם שנחתם בינכם. אם הסכום החודשי כולל שכ"ל שנתי, או בנוסף לכך ואופן התשלום לרשות. חייבים לסגור את כל הקצוות בהסכמים האלו. לרוב, הסכום החודשי מגלם את כל ההוצאות הקבועות מראש בתוכו. הוצאות חד פעמיות, הוצאות בלתי צפויות, וכד' מתחלקות בין הזוג.
 

gn64

New member
בהסכם המוצע היה כתוב חצי בחריגות

אבל זה משהו שהוא קבוע ולכן צריך להיות חלק מהמזונות,נכון ?
 

רות 2

New member
נכון גיא

בתשלום המזונות ..האישה אחראית לשלם את הוצאות בי"ס...(לא כולל חריגים כמו חוגים,,שיעורי עזר..) ועוד פעם בשנה האישה מקבלת /תקבל תשלום חד פעמי מ-.מ.ל.ל
 
רגע מה אני כל כך נאיבית?

על חוגים אני צריכה לבקש ממנו להשתתף חצי? זה שייך לסעיף החריגות? אוף מתי אני אתעורר ..
 

רות 2

New member
הכל תלוי באיך נירשם

כלומר באיזה מילים משפטיות השתש העו"ד באשר להוצאות חריגות.. ומה כלל בתוכם...יש שכללו הוצאות שיניים, שיעורי עזר ..מעל לחוג אחד בהסכמת שני הצדדים.. יש שדאגו אפילו לציין את הטיול במסגרת בי"ס לפולין בגיל.. וכו'...
 
למעלה