חיווט מתג איתות של DR 350
אהלן. עשיתי ניסיון לחבר את איתותים לDR 95 חדש. המעקב אחרי הצמות לא הוביל אותי לאף כבל חשוף שעבד לכן החלטתי לפרק את המתגים ולנסות להרכיב מחדש. המתג כלל אורות ג\נ + איתותים + צופר. אחרי שפירקתי את המתג נשארו לי 9 חוטים. מישהו יודע להגיד לי מה כל אחד מהם צריך ליהיות? את הצופר מצאתי (שחור כחול) מצאתי שניים (אדום וכחול) שכשחיברתי כל אחד מהם לכבלים אחרים האור הגבוהה שלי מאותת (כבל לבן) והאור הנמוך מאותת (צהוב) יש עוד צהוב אחד שמגיע מהפנסים הקדמיים אבל לא מצאתי מה הוא עושה ויש עוד 2 -שחור וירוק שלא הבנתי גם מה תפקידם אם מישהו יכול "לשפוך קצת אור" על התעלומה אודה מאוד.. אני מנסה להבין איזה חוטים צריכים להתחבר כדי ליצור אור קבוע ולא מאותת בפנסים ואז איזה חוטים צריכים להתחבר כדי לעשות איתות. תודה מראש. וחתימה טובה.
אהלן. עשיתי ניסיון לחבר את איתותים לDR 95 חדש. המעקב אחרי הצמות לא הוביל אותי לאף כבל חשוף שעבד לכן החלטתי לפרק את המתגים ולנסות להרכיב מחדש. המתג כלל אורות ג\נ + איתותים + צופר. אחרי שפירקתי את המתג נשארו לי 9 חוטים. מישהו יודע להגיד לי מה כל אחד מהם צריך ליהיות? את הצופר מצאתי (שחור כחול) מצאתי שניים (אדום וכחול) שכשחיברתי כל אחד מהם לכבלים אחרים האור הגבוהה שלי מאותת (כבל לבן) והאור הנמוך מאותת (צהוב) יש עוד צהוב אחד שמגיע מהפנסים הקדמיים אבל לא מצאתי מה הוא עושה ויש עוד 2 -שחור וירוק שלא הבנתי גם מה תפקידם אם מישהו יכול "לשפוך קצת אור" על התעלומה אודה מאוד.. אני מנסה להבין איזה חוטים צריכים להתחבר כדי ליצור אור קבוע ולא מאותת בפנסים ואז איזה חוטים צריכים להתחבר כדי לעשות איתות. תודה מראש. וחתימה טובה.