חיווט מתג איתות של DR 350

ErzSg

New member
חיווט מתג איתות של DR 350

אהלן. עשיתי ניסיון לחבר את איתותים לDR 95 חדש. המעקב אחרי הצמות לא הוביל אותי לאף כבל חשוף שעבד לכן החלטתי לפרק את המתגים ולנסות להרכיב מחדש. המתג כלל אורות ג\נ + איתותים + צופר. אחרי שפירקתי את המתג נשארו לי 9 חוטים. מישהו יודע להגיד לי מה כל אחד מהם צריך ליהיות? את הצופר מצאתי (שחור כחול) מצאתי שניים (אדום וכחול) שכשחיברתי כל אחד מהם לכבלים אחרים האור הגבוהה שלי מאותת (כבל לבן) והאור הנמוך מאותת (צהוב) יש עוד צהוב אחד שמגיע מהפנסים הקדמיים אבל לא מצאתי מה הוא עושה ויש עוד 2 -שחור וירוק שלא הבנתי גם מה תפקידם אם מישהו יכול "לשפוך קצת אור" על התעלומה אודה מאוד.. אני מנסה להבין איזה חוטים צריכים להתחבר כדי ליצור אור קבוע ולא מאותת בפנסים ואז איזה חוטים צריכים להתחבר כדי לעשות איתות. תודה מראש. וחתימה טובה.
 
תראה אם זה עוזר

שרטוט חשמל בכל מקרה, אם אני זוכר נכון, בדוקטור (כמו עוד כמה אופנועים) האלמנט של האיתות נמצע על המינוס, כך שכנראה חיברת את האורות דרך המינוס הלא נכון
 

ErzSg

New member
ניסיון 2

ניסיתי לעקוב אחרי הדיאגרמת חשמל וממש לא הצלחתי. כנראה שאקח למוסך לחיווט מלא של הכל. בינתיים אחרי הרבה הרבה חיפושים הדיאגרמה הכי טובה לאיתותים שהצלחתי למצוא היא זו אז חשבתי לשתף את מי שמעוניין יש פה 4 אופציות- איתותים כאיתותים, איתותים כאורות קבועים ואיתותים, איתותים כאורות ברקס ואיתותים וכאורות ברקס אורות קבועים ואיתותים. אני לא הצלחתי להבין אבל מקווה שמי שכן יהנה מזה. http://dr650.zenseeker.net/SignalLights.htm
 

ErzSg

New member
למישהו יש מושג כמה חיווט צריך לעלות?

כל הפנסים עובדים. מערכת החשמל גם כן. לאיזה קנס אני צריך לצפות? תודה
 
למעלה