חיובים מוגזמים לקשישה בפלאפון
שלום לחברי הפורום, אני זקוקה לעצתכם.
אימי, אישה בת מעל 70, היא בעלת טלפון סלולרי של פלאפון. להפתעתי גיליתי כי פלאפון החליפו לה מספר טלפון שלוש פעמים (היא החליפה מכשיר) ובכל פעם לא בטלו את המכשיר הישן, אלא הם ממשיכים לחייב אותה בדמי מנוי מופרזים.
בנוסף, הם מחייבים אותה בכל חודש על אינטרנט וגי.פי.אס.
במשך השנה האחרונה הם לא שלחו לה חשבוניות ולא נענו לפנייתה לשלוח אליה חשבוניות
בתגובה למכתב רשום ששלחנו אליהם, הם שלחו לי עותק של החוזה משנת 2008 הכולל התחייבות ל- 36 חודשים, אבל אלו עברו מזמן, והם ממשיכים בחיובי שווא.
עקב קיצוצי התקציב אין שירות לקוחות ראוי לשמו ולא ידוע לי למי לפנות.
האם להתייאש, לנתק את אימי ופשוט לפנות לתביעות קטנות או שמא שמוצא כלשהוא- כתובת אליה ניתן לפנות?
בושה וכלימה שבחברה בסדר גודל של פלאפון אדם קשיש אינו יכול להתקשר ולקבל מענה נהיר וברור לשאלותיו.
תודה מראש לעונים
שלום לחברי הפורום, אני זקוקה לעצתכם.
אימי, אישה בת מעל 70, היא בעלת טלפון סלולרי של פלאפון. להפתעתי גיליתי כי פלאפון החליפו לה מספר טלפון שלוש פעמים (היא החליפה מכשיר) ובכל פעם לא בטלו את המכשיר הישן, אלא הם ממשיכים לחייב אותה בדמי מנוי מופרזים.
בנוסף, הם מחייבים אותה בכל חודש על אינטרנט וגי.פי.אס.
במשך השנה האחרונה הם לא שלחו לה חשבוניות ולא נענו לפנייתה לשלוח אליה חשבוניות
בתגובה למכתב רשום ששלחנו אליהם, הם שלחו לי עותק של החוזה משנת 2008 הכולל התחייבות ל- 36 חודשים, אבל אלו עברו מזמן, והם ממשיכים בחיובי שווא.
עקב קיצוצי התקציב אין שירות לקוחות ראוי לשמו ולא ידוע לי למי לפנות.
האם להתייאש, לנתק את אימי ופשוט לפנות לתביעות קטנות או שמא שמוצא כלשהוא- כתובת אליה ניתן לפנות?
בושה וכלימה שבחברה בסדר גודל של פלאפון אדם קשיש אינו יכול להתקשר ולקבל מענה נהיר וברור לשאלותיו.
תודה מראש לעונים