חיובים מוגזמים לקשישה בפלאפון

מרב113

New member
חיובים מוגזמים לקשישה בפלאפון

שלום לחברי הפורום, אני זקוקה לעצתכם.
אימי, אישה בת מעל 70, היא בעלת טלפון סלולרי של פלאפון. להפתעתי גיליתי כי פלאפון החליפו לה מספר טלפון שלוש פעמים (היא החליפה מכשיר) ובכל פעם לא בטלו את המכשיר הישן, אלא הם ממשיכים לחייב אותה בדמי מנוי מופרזים.
בנוסף, הם מחייבים אותה בכל חודש על אינטרנט וגי.פי.אס.
במשך השנה האחרונה הם לא שלחו לה חשבוניות ולא נענו לפנייתה לשלוח אליה חשבוניות
בתגובה למכתב רשום ששלחנו אליהם, הם שלחו לי עותק של החוזה משנת 2008 הכולל התחייבות ל- 36 חודשים, אבל אלו עברו מזמן, והם ממשיכים בחיובי שווא.
עקב קיצוצי התקציב אין שירות לקוחות ראוי לשמו ולא ידוע לי למי לפנות.
האם להתייאש, לנתק את אימי ופשוט לפנות לתביעות קטנות או שמא שמוצא כלשהוא- כתובת אליה ניתן לפנות?
בושה וכלימה שבחברה בסדר גודל של פלאפון אדם קשיש אינו יכול להתקשר ולקבל מענה נהיר וברור לשאלותיו.
תודה מראש לעונים
 

k-don

Well-known member
והשלב השני יכול להיות לנייד את הקו הנוכחי

ולנתק את שאר הקווים, אבל בחשבונית תוכל לראות אם יש התחייבויות על מכשירים או תוכניות
 

yehuda7K

New member
תביעות קטנות - קל פשוט ומומלץ

היתרון הגדול הוא שכאשר פלאפון יקבלו את כתב התביעה, הם ימהרו להתפשר, כי במשפט הם יפסידו בודאות.
בכתב התביעה כדאי לדרוש החזר אגרת התביעה (כנראה 50 ש"ח) וגם 500 ש"ח עגמת נפש. אם תתעקשו, פלאפון יחזירו גם את מה שגנבו וגם את רוב \ כל דמי עגמת הנפש.
וכמו שדני666 אומר תמיד - לא לקבל מהם שיחות טלפון, רק מכתב , דוא"ל , פקס.

תביעות קטנות הוא פתרון מצוין, שמשום מה אנשים נרתעים ממנו וחבל.

בהצלחה

יהודה
 

xfwind

New member
"עוגמת נפש" לא בתפריט תביעות קטנות

 
למעלה