חידת "תו השעה" מספר 124

חידת "תו השעה" מספר 124 ../images/Emo79.gif

אני שמחה להגיש לכם את חידת תו השעה מספר 124. יש להקשיב לקובץ שבלינק המצורף ולזהות את הריקוד. רצוי שהפתרון יכלול את הפרטים הבאים: שם הריקוד, צורת הקבוצה של הריקוד, מחבר הריקוד ושנת חיבורו. שם השיר, התמלילן, המלחין ומבצע השיר. גם תשובות חלקיות תתקבלנה בברכה. את הפתרון יש לשלוח במסר אישי בלבד עד מוצ"ש בשעה 23:59.
נוסף יקבלו הפותרים שישלחו את הפתרון עד יום שישי בשעה 23:59, לפני שאפרסם את תו השעה עם צלילים נוספים, תו שעה ארוך יותר, וכן - ישתתפו בהגרלת קלטת וידאו/DVD, באדיבות ירון מישר. אז... שיהיה לכולם
.
 
כיוון שראיתי את הפיתרון,אז הנה הוא

כן הוא הופיע בבוקר בפורום, על ידי אחד החברים, הפיתרון הוא , טוב אכתוב אותו לאחר שאחזור מהצעידה הלילית, כעת אני ממהר, בתקוה שלא יתנפל עלי איזה כלב משוטט. תעתיקו מהר לפני שימחקו אותו, אל תשכחו חכו לי שאחזור.
 

union39

New member
עזרא ספר איפה אתה צועד?

בטח מחפש הרקדות ביום שישי ליד הבורסה ברמת גן ההההה ספר חוויות
 
תו השעה המוכפל../images/Emo79.gif../images/Emo79.gif

אמנם רובכם פתרתם לפי הקצר, והפתרון אפילו הופיע בפורום לשעה קלה, אך למי שפספס ובכל זאת זקוק לרמז נוסף, מצורף התו המוכפל.
 
פתרון חידת תו השעה

הפעם בחרתי בריקוד זוגות שאני מאוד אוהבת - "ולנטינו" , של אבנר נעים, משנת 1995. לחן: קובי אשרת מילים: שמרית אור שם מקורי - נסיך החלומות ביצוע: גלי עטרי להלן רשימת הפותרים:
רויטל גולן
פרפר צהוב20
סיר למענך
סיון37
מחול ליסט
משהא
איליטה
k u k i 123
איריס0904
union39
שרק2 היחיד
תרקדי
hammi
אילת בוקאי
הורה אילת
סניוריטה וסניור
שיר לאחותי1
מלול דורית
אורן בכר
זה הזמן הנכון
אנדי54
dw
שושנה כהן של הצאט
motyp2
פריצריצית
mosbar2
לין11
יוסי לילה
סתיו לבן
noale noale
pardop1
לכל הפותרים והמנסים ושיהיה לכם שבוע מקסים
 
והזוכה הוא/היא... ../images/Emo106.gif

k u k i 123 - זכית בקלטת/DVD, באדיבות ירון מישר להלן הפרטים שפרסם ירון לגבי אופן מימוש הזכיה: 1. הזוכה שולח לי(לירון) מסר אישי עם "מילת מפתח" משהו שרק הזוכה ואני נדע, כדי שהשלבים הבאים יעברו בשלום וללא אי הבנות. 2. פותחים את הקטלוג ב"חנות רוקדים" ומסמנים את המוצר הנבחר (שימו לב לפרוס את הקטלוג של המוצרים בהם אתם רוצים - DVD או קלטות וידיאו. 3. לוחצים על "הכנס לסל" (לא לפני שבוחנים אולי רוצים לקנות עוד - 2, 5, 10, 20, 50.... מוצרים נוספים.....). ורואים שהמוצר מסומן כ"נמצא בסל הקניות". 4. לוחצים על "סל הקניות שלך" מוודאים שהמוצר(ים) המבוקש(ים) נמצאים בסל. 5. לוחצים על "הזמנה" ומגיעים לעמוד הפרטים האישיים. 6. (או 7) במידה ורוצים משלוח בדואר יש לשים פרטי כרטיס אשראי (האתר מאובטח) - המשלוח 19 ש"ח (במקום 39 ש"ח מחיר צרכן). ממלאים את הפרטים האישיים (אפשר גם פרטים של מישהו אחר לצורך משלוח דואר כדי לשמור על אנונימיות). כרטיס האשראי חייב להיות של הזוכה ואין צורך בפרט מזהה. ב"הערות" כותבים את "מילת המפתח" מהסעיף הראשון כדי לוודא שאכן זה האדם הזוכה. 7 (או 6). כמו בסעיף 6 בלי פרטי כרטיס אשראי ובלי פרטים אישיים אם לא רוצים. רק לכתוב מי האדם שיבוא לאסוף את המוצר מרחוב הארבעה 10. רוב הזמן אני שם, רצוי לתאם בטלפון.
 
ככה זה כשהחידה קלה מדי - הסיכויים

לזכות נמוכים. מיכל צריכה קצת להשתפשף - התו צריך להיות קצרצר - כמו האחרונים של רויטל -0.0001 שניות
 
../images/Emo204.gif אז מה אם לא זכיתי....

רוןיטל הקדימה אותי רק ב...דקה...
{וגם זה באשמתה...
}
 
../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gif../images/Emo7.gifמיכלי? מה איתי????

משום מה, אינני מופיעה ברשימת הפותרים...ועוד פתרתי לפי התו הקצר... נו, זאת בוודאי הסיבה שלא זכיתי במכונית הפרס.
 
צודקת!../images/Emo52.gif../images/Emo52.gif../images/Emo52.gif

אכן, גם דבקה רמות פתרה לפי התו הקצר. אני ממש מתנצלת ומבטיחה לפצות אותך בחידה הבאה שתפתרי, ע"י הכללת שמך פעמיים ברשימת ההגרלה, ע"מ להעניק לך סיכויים כפולים כפיצוי על הפספוס הפעם. מבטיחה לעשות מאמץ מקסימלי ע"מ שטעויות כמו זו לא יישנו.
 
למעלה