חידת שורה מס' 10

giba70

New member
משינה - התותח מצלצל פעמיים

מתוך האלבום הראשון. ואללה לא שמתי לב אף פעם לחידון הזה...
 

האגס 1

New member
מממ...

קודם כל - אכן תשובה נכונה, ומפתיעה מכיוון שחשבתי שהפעם זו תהיה חידה קשה - השיר הזה של משינה הוא מהמאוד לא מוכרים שלהם. ושנית - מכיוון שאף פעם לא שמת לב לחידון הזה, אתה מן הסתם לא יודע את אחד החוקים הותיקים שלנו - כשכותבים פתרון לחידה, כולנו כותבים אותה בתוך ההודעה ולא בכותרת שלה, מכיוון שאם היא כתובה בכותרת - מי שלא הספיק לראות את החידה כבר יודע מיד את הפתרון ולא יכול לפתור אותה. אז אנא שים לב, והמשך לפתור!
 

האגס 1

New member
מכיוון שאני מכיר את סגנון תשובותיך

אני כבר קולט למה אתה מתכוון... אומם התשובה שלך היא חידה בפני עצמה, אבל אין לי ספק שהבנת באיזה שיר מדובר.
 

ס ק א ל י

New member
יש לי...

"חתול מפלצת" של פורטיסחרוף. ס ק א ל י מתמחה בענייני חתולים וחיוכים ...
 

giba70

New member
אוקיי, הבנתי את העניין

אז מעכשיו אני לא אכתוב את הפתרון בכותרת. אבל למה פתאום עוד שאלה? איך אני יכול לדעת מתי תהיה השאלה הבאה? זה עניין קבוע בימי שישי? בקיצור, מה התדירות של החידות?
 

האגס 1

New member
ובכן

את השאלות אני כותב בסופי השבוע (זה יכול להיות ביום שישי או שבת) וזה בין השאר משום שבד"כ אןי לי גישה לאינטרנט בימים אחרים. אין לי מחשב בבית ורק בסופ"שים יש לי אפשרות לגלוש וגם זה, כו שאתה רואה, בהפסקות של יום או של כמה שעות. לפעמים אין לי חידה באמתחת כשאני מגיע הנה, ולכן תדירות החידות לא מאוד קבועה, אבל גם אם אתה נתקל בחידה אתה תמיד יכול לפתור אותה גם אם כבר פתרו אותה מעט לפניך, ולכן אנחנו לא כותבים את הפתרון בכותרת כדי שגם מי שלא הגיע ראשון - יוכל לפתור.
 
למעלה