חידשו לי את המחשב בעבודה ו..

חידשו לי את המחשב בעבודה ו..

התקליטור של האינטרנט, אבד לכן אין לי אינטרנט בעבודה ואני כותבת מהבית, לא משנה או שימצאו אותו או שיביאו אחד אחר, בכל אופן רציתי להעלות כאן סוגיה כלשהי ש"מטרידה" אותי... לפני מספר ימים ראיתי בטלביזיה כמדומני בחדשות, כתבה על גברת אחת לא צעירה מזכירה בכירה, חד הורית כמודמני, אשר מחפשת עבודה היא בסביבות גיל 50 מאזור פתח תקווה היא אמרה בכתבה שתקופה ארוכה היא לא צליחה למצוא עבודה שהיא הגישה יותר מ- 100 קורות חיים והצליחה להיגע רק ל- 3 ראיונות עבודה. מדבריה הבנתי שהסיבה שלא הסכימה לקבל את העבודה היא - השכר הנמוך... היא אומרת שהיציעו לה להתחיל לעבוד ב- 3500 ש"ח, היא אמרה במין "חצי חיוך נבוך" שזו משכורת מגוחכת כי יש לה הוצאות של שכירות וכד' והכסף לא יספיק לה למחיה... רציתי את דעתכן האם היא צודקת ושכר של 3500 ש"ח הוא מגוחך... זו המשכורת שאני מרוויחה בחברת הבניה _ בנוסף יש לי נסיעות ושעות נוספות. אבל משכורת הבסיס היא 3500 ש"ח. היא אמנם לא גבוה אבל בהחלט לא נראית לי מגוחכת או שאולי אני טועב בגדול???
 

yoyo10

New member
היום יש ניצול של עובדים בגלל

שיש הרבה כח אדם זמין ולכן משלמים משכורות "מגוחכות" אבל מה לעשות צריך להתפרנס ו 3500 עדיף מכלום רוב המשכורת שלי הולכת על משכנתא מה יהיה שיהיו לי ילדים?
 

jesenia

New member
צ'מעי, גם המשכורת שלי

בבסיסה היא 3500. אבל התוספות הן יותר מאשר נסיעות כך שהסה"כ הוא נאה. 3500 + נסיעות ברוטו מתאים למישהי חסרת ניסיון, ועבוד השנה הראשונה. אני חושבת שהגבר עושה טעות, היא היתה צריכה להסכים - כאשר זה ברור למעסיק שהשכר לא יהיה סטטי, ולהמשיך לחפש עבודה בנחת. 3500 זה בטוח יותר ממה שהיא מקבלת עבור הישיבה בבית...
 

yuli c

New member
תראו...

אני לא בעד ישיבה בבית וקבלת קצבאות. אבל יש מקרים שאין ברירה אחרת תחשבו על זה שיש אנשים שיש להם משכנתא מעל 2000 ש"ח ואם יש לה ילדים קטנים אז זה גם הוצאות על גן או מטפלת או שניהם ועוד הרבה הוצאות ככה שנשאר לה לחיות עם פחות מ-500 ש"ח. ככה שיש מקרים שלא כדאי מבחינה פיננסית בכלל לצאת לעבוד בשכר כזה. אבל שוב אני אומרת כל מקרה לגופו.
 
למעלה