חידון האירו הגדול!!lol

Aero7STyle

New member
חידון האירו הגדול!!lol

אז ככה.. style ו-jury הכינו עבורכם (כן כן..גם עבורך lol), את החידון שיסדר לכם את כל מה שחשבתם שאתם יודעים על עצמכם אבל לא העזתם לכתוב!! אז הנה שאלון משעשע (שנעשה על-ידי אנשים משעשעים לא פחות lol).. just push enter/ ;) lol איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? מה האלבום לייב האהוב עליכם? קאבר אהוב? איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? SNL הכי משעשע? שיר בוקר של אירו? שיר אמצע הלילה? הריף הכי טוב? שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? האוסף הכי טוב? בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? aerofanatic- בעד או נגד? מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה? השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? הליריקס הכי טוב? ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע? מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? מי המעריץ הכי גדול בארץ? b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? שיר שמתאר אתכם ברגע זה? שנות ה-90 או שנות ה-80?! הקליפ הכי סקסי? הקליפ הכי משעשע? איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו? איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). הופעה הכי טובה של אירו? ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? WTW-70´s or 80´s? rulzzz - IDWMAT או בזבוז? ספר משהו שלא יודעים עליך ? כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? BTM או Icons ? Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! שיר ג´ו אהוב? DTL או OWS ? GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? good night taj, או good night chelsea? ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? איזה לוגו של אירו הכי יפה? האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? מיקרופון-עם או בלי צעיפים? וורוד או מנומר? לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? Best aero tour? KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? סלאש או קרביץ? שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? מסר לאירו ולאומה? שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! lol ;)
 

Aero Jury

New member
../images/Emo65.gif../images/Emo65.gif../images/Emo66.gif../images/Emo108.gif../images/Emo65.gif../images/Emo6.gif

 
בוא ננסה :)

התחלתי לענות אבל זה ארוך ואין לי זמן בינתיים, אבל שמרתי את מה שהתחלתי ובינתיים יש לי כמה שאלות- SNL הכי משעשע? אממ.. מה זה SNL? מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? מה זה sedeona?.. איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? מה זאת אומרת? b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! על מה אתם מדברים???????? Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! ? good night taj, או good night chelsea? תודה
 

AeroTom

New member
תשובות הזויות שתוכלי להמשיך לענות..

SNL הכי משעשע? אממ.. מה זה SNL? Saturday Night Live...הלהקה השתתפה בתוכנית 4 פעמים. מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? מה זה sedeona?.. Sedona Sunrise (או Sudona) הוא שיר Outtake שלא שוחרר אף פעם. איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? מה זאת אומרת? איזה סגנון... b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! על מה אתם מדברים???????? B-Sides הם שירים מסינגלים של שירים ו-Outtakes הם שירים שהוקלטו לאלבומים אבל מעולם לא שוחררו רשמית. Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! ? האופנוע או הקפיצע מהמטוס בוידאו-קליפ של השיר... good night taj, או good night chelsea? המילים האחרונות שסטיבן אומר בשקט בסוף של Hole In My Soul...
 

SaintJohn

New member
OMG!!!../images/Emo2.gif

איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! אם הייתי שומע שיר של אירו עכשיו, אז זה היה Rattlesnake Shake, כי התלבטתי אם לשמוע אותו עכשיו או לא, ובסוף החלטתי שלא. איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! אם השאלה הקודמת היתה מתקיימת, אז מן הסתם השיר הבא היה Walkin' The Dog
מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? אני מסכים איתה לחלוטין - הם הרבה יותר טובים! איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? ובכן: Livin' On The Edge, Amazing, Falling In Love מה האלבום לייב האהוב עליכם? DVD זה נחשב? אם לא, אז Live! Bootleg קאבר אהוב? Rattlesnake Shake איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? PUMP ללא ספק SNL הכי משעשע? אין תגובה שיר בוקר של אירו? Just Push Play שיר אמצע הלילה? Sweet Emotion הריף הכי טוב? Amazing - סוף השיר שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? ב-You Gotta Move, ב-Behind The Music, ובעוד כל מיני תכניות, אבל לא יותר מזה
האוסף הכי טוב? Gems בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? סטודיו מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? בהופעה שלהם
דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? קעקוע זה מספיק? aerofanatic- בעד או נגד? בעד! מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? "איזה כוסית הבת של אירוסמית'!" בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית. אתה קונה? רק אם זה ב-וייניל השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? Train Kept A Rollin הליריקס הכי טוב? Amazing ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע. אתה מבצע? זה מובן מאליו, לא? מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? לויודע מה זה sedona איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? ממש לא משנה לי, כל theme יתקבל בברכה מי המעריץ הכי גדול בארץ? בואו נספור יחד כמה אנשים יפלו בפח ויגידו "ירון טיילור" (לא כולל אותי) b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! כמובן! מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? COOL שיר שמתאר אתכם ברגע זה? אממ...St. John... שנות ה-90 או שנות ה-80?! לא כל כך מובן מאליו(!), אבל בכל זאת שנות ה-90 הקליפ הכי סקסי? Crazy הקליפ הכי משעשע? Falling In Love איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו? אביב גפן והתעויוט! איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? Guns N Roses התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). רק טום בתמונה זה נחשב? הופעה הכי טובה של אירו? 8/8/2004, אטלאנטיק סיטי, ניו-ג'רזי ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? עציץ, עציץ... איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? קליפ מדהים ל-Movin' Out, אבל לא יודע בדיוק איזה קליפ... WTW-70´s or 80´s? שנות ה-80 rulzzz - IDWMAT או בזבוז? Rulzzz, רק בגלל שהוא הצליח להגיע לקהל יעד כל כך גדול ולחשוף המונים לאירו ספר משהו שלא יודעים עליך? אני שמאלי כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? נחוץ, אבל במידה BTM או Icons ? מאחורי המוזיקה Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! אופנוע, אבל רק אם אלישע תהיה עליו. שיר ג´ו אהוב? Combination DTL או OWS ? רחוב חד-סטרי GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? טיילר והכריך good night taj, או good night chelsea? צ'לסי ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? מוניקה!!
על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? מי זה כריס? שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? Subway מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? וייניל של Nine Lives! איזה לוגו של אירו הכי יפה? הסטנדרטי האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? עדיין לא מיקרופון-עם או בלי צעיפים? עם כאילו? וורוד או מנומר? ממ...ורוד לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? נגד תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? Walk On Down Best aero tour? Get A Grip KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? ראיתי אותם על הבמה, אז אני אעדיף את השפתיים של טיילר
סלאש או קרביץ? סלאש שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? אמת מסר לאירו ולאומה? עזבו, זה באורך של המגילה שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! מייגע כליל! סתם, סתם... מדהים ובלתי רגיל!! lol - Laughing Out Loud!!
כבוד
 

AeroTom

New member
כה משעשע...

למה לא לענות אני אומר: איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! Draw The Line איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! I Wanna Know Why מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? זה לא שווה תגובה. איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? Hole In My Soul Sunshine Full CIrcle מה האלבום לייב האהוב עליכם? כרגע-Classics Live 2 קאבר אהוב? Rattlesnake Shake\Train Kept a Rollin איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? Nine Lives,Both of them... SNL הכי משעשע? מריה והצרחנים האחרים... שיר בוקר של אירו? Sunshine
שיר אמצע הלילה? Darkness?
הריף הכי טוב? אין אחד בלבד פייבוריט.Just So Many Good Ones... שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? MTV Icons,Behind The Music והוא השחיל גם איזו חצי מילה בראיון ל-MTV עם המגישה הפרוצה אם אני לא טועה... האוסף הכי טוב? Pandora's Box.No Fuckin' Doubt בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? מאוד תלוי.למשל שירים מ-NL תמיד הסטודיו יהיה טוב יותר,ויש גם המון ישנים שפשוט בלייב הם הרבה יותר גדולים.תלוי במה שבא באותו הרגע... מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? בזמן שאני עושה את השאלון הזה. דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? הדברים שיש לי פה בחדר כנראה... aerofanatic- בעד או נגד? חולה דפוק בר-מזל אבל הפורום בסדר (חוץ מהתמונות הסוטות שלו כמובן) מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? שאנשים מכירים אותם רק בתור: Cryin Crazy IDWTMAT Pink ועוד... בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה? הגיוני שהגרסה האירית תהיה אותה הגרסה האירופית שיש לנו גם,אז כבר יש לי את הגרסה הזו בין השאר...לא צריך. השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? Permanent Vacation?
הליריקס הכי טוב? כ"כ הרבה טובים...אי אפשר לבחור אחד. ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע? אם זה אומר שדיברתי עם ג'ו פרי אז למה לא?! מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? Sedona אחד באלבום אוסף חדש עם כל שאר החברים שלא ראו אור רשמית מעולם. איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? מה שיהיה,יהיה טוב.רק שיגיע האלבום הבא... מי המעריץ הכי גדול בארץ? ירון טיילור כמובן. b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! למה לא להוציא אותם סוף סוף באיזה אוסף Pandora שכזה של גפן... מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? Aerosmith...זה אומר הכל. שיר שמתאר אתכם ברגע זה? Write Me? שנות ה-90 או שנות ה-80?! 90.ללא ספק. הקליפ הכי סקסי? Crazy הקליפ הכי משעשע? Pink\Blind Man (ג'ון קלאדנר חובט בעופות עם משקפי שמש תמיד משעשע) איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו? כרגע? Velvet Revolver איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? אין אחת כזה.אירו הם יחודיים לעצמם.ואין שני להם... התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). זאת כמובן. הופעה הכי טובה של אירו? קשה קשה.Mama Kin's 94 בהחלט מועמדת. ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? Pink is not even a question... איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? מחזיר את ליב,אלישיה וג'ון קלאדנר שישחקו כולם בוידאו-קליפ של Crash או משהו...או אולי ג'ודי גארלנד לשחק ב-The Farm...
או לקחת את דיוויד פינצ'ר לביים את אדוארד נורטון בקליפ ל-Back In The Saddle...לא יודע,יש הרבה אפשרויות... WTW-70´s or 80´s? Of course the original from 75... rulzzz - IDWMAT או בזבוז? חבל שדווקא זה השיר של הלהקה שהגיע למקום הראשון במצעדים בארה"ב...יש הרבה מה לדבר על עליו,אבל זה לא המקום. ספר משהו שלא יודעים עליך ? אני די תמים...באמת. כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? בינתיים עבד לא רע...אין שום התנגדות. BTM או Icons ? BTM כמובן. Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! יהיה יותר משעשע עם אלישיה על האופנוע כנראה... שיר ג´ו אהוב? אין אחד ספציפי.תמיד משתנה. DTL או OWS ? כרגע יתרון קטן ל-One Way.זה תמיד יכול להשתנות. GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? טיילר,הסנמדוויץ וגם קצת אם אפשר במקום בחורות את חברי הלהקה האחרים...הקליפ הזה הוא אחד הפחות האהובים עלי ואולי הכי פחות אהוב מכל הקליפים.ממש לא אוהב את הקטע שחתכו אותו באמצע ויש קטע של הפסקה גם ממש ירוד ברמתו...חבל. good night taj, או good night chelsea? Good night Japan.Don't awake please... ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? דורי כמובן.רק בגלל שאני מכיר אותה הכי טוב. על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? סטיבן כמובן. שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? את Make It בהופעה ב-Mama Kin's Hall בנובמבר 1995... מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? התקליט של Nine Lives הגרסה המיוחדת של Nine Lives שיצאה ביפן ב-98 עם חוברת הבונוס ודיסק הבונוס של BOF.הגרסה האחרונה שחסרה לי וגם בטח כ"כ יפה...
איזה לוגו של אירו הכי יפה? של ה-90 ושל Get Your Wings אבל מצוייר הכי פשוט,לא כמו על הקאבר של האלבום. האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? ככל הידוע לי לא... מיקרופון-עם או בלי צעיפים? זו שאלה בכלל?? זה לא סטיבן אם זה לא עם...Trade-Mark שלא ילך מהעולם. וורוד או מנומר? אף אחד מהם. לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? נגד.אם כבר לקעקע אז משהו אחר יותר מתאים לדעתי. תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? Ain't That a Bitch Best aero tour? Get a Grip כנראה.הכי מגוון במקומות בעולם. KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? על טיילר,אבל לא השפתיים. סלאש או קרביץ? סלאש. שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? דפוקים חולים...
מסר לאירו ולאומה? Stay in school and don't take drugs?
(זה עובד גם על האומה וגם על אירו כאחד) שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! משעשע עם זמן איכות.
 

AeroTom

New member
טעות קטנה--

חשבתי שזה-"השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בחופשה,ולא הופעה..."
אז בהופעה-- Rattlesnake Shake,Train,Movin Out,Rats In The Cellar,One Way Street... תבחרו אחד.
 

AeroTom

New member
עוד טעות קטנה...פאקין שיט ../images/Emo12.gif

מה קורה לי. הסתכלתי על SNL והייתי בטוח אני רואה TRL... אז ב-SNL זה כמובן 1990 כשעשו את Janie ו-Monkey וגם שרו כמובן ב-Wayne's World את ה-Wayne's World Theme... אולי אני צריך משקפיים...
 

Aero Jury

New member
התשובות שלי! ../images/Emo65.gif

איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! שום דבר במערכת, אבל Head First כבר כמה ימים תקוע אצלי בראש, אז אני שומע את זה! איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! אותה תשובה כמו מקודם מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? אותם לאמא! איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? Crazy Full Circle Sunshine מה האלבום לייב האהוב עליכם? ALSOS, מה גם שזה האלבום לייב הראשון שקניתי, ומשקף את כל הקריירה של הלהקה עד אז! קאבר אהוב? לשעשוע - Eat The Rich ברצינות - כרגע Eyesight איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? ALSOS, העטיפה הכי גאונית בכל הזמנים!! SNL הכי משעשע? הופעה - Big Ten Inch מערכון - עולמו של ווין, בעיקר כשטום מנסה להזכר בטקסט המסובך שנתנו לו... בהחלט משעשע! שיר בוקר של אירו? Same Old Song And Dance או SOS שיר אמצע הלילה? You See Me Cryin בלופ אינסופי (עד שמחליפים את השיר) הריף הכי טוב? Sweet Emotion שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? ב-You Gotta Move מבקש מסאג' במקום לעשות חזרות האוסף הכי טוב? Gems בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? תלוי במצב רוח מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? כשהייתי מוקף באינדיאנים זועמים שרדפו אחרי ורצו לאכול אותי בזמן שהם שרים You Gotta Move בנבזיות... ואז קמתי. ואז רדפו אחרי עוד פעם! דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? הדבר השטותי שכתבתי למעלה! aerofanatic- בעד או נגד? בעד!... (להרוג אותו כמה שיותר מהר) מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? שהוא זמר מאוד טוב בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה? יהיה בטח מאוד קשה להבין את השירים במבטא אירי, אז עדיף שלא... השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? Hole In My Soul הליריקס הכי טוב? Fallin In Love... כל שורה שם יצירת מופת! ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע? רק אם תומר לא באיזור כדי שלא יתעלל בי עם קשיות מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? Sedona! איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? על לטאות! למרות שהם בטח כבר החליטו על זה בכל מקרה... מי המעריץ הכי גדול בארץ? רונית b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! fuck on!!! למרות שזה די מדכא לא למצוא outtakes שרוצים לשמוע אבל אי אפשר מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? mahgic שיר שמתאר אתכם ברגע זה? Toys שנות ה-90 או שנות ה-80?! שנות ה-90 הקליפ הכי סקסי? GOS בעיקר כש... הקליפ הכי משעשע? Pink ללא ספק! איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו? אירוסמית'! איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? Crowes התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). הופעה הכי טובה של אירו? יש המון, אבל לאחרונה ב-94 mama kin's ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? אצל מעריץ שצובע עציץ! איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? Lay It Down ;O WTW-70´s or 80´s? 70'! rulzzz - IDWMAT או בזבוז? שאלה יפה! ללא ספק IDWMAT עזרה ללהקה להביא מאות אלפי מעריצים חדשים, אולי אפילו גם חלק מכם, אז קשה לראות זה כמשהו לא חיובי... מה גם שזה שיר מאוד מרגש, במיוחד בהופעות! ספר משהו שלא יודעים עליך? אני לא באמת גבוה... זה הנעליים כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? כנראה שזה די נחוץ אם הכותבים ממשיכים לבוא... לא מפריע כל עוד זה נשמע כמו אירו BTM או Icons ? BTM Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! אופונוע עם ליב וסילברסטון! (אם זה כבר מציאות מדומה אז למה לא להוסיף גם את ליב?!) שיר ג´ו אהוב? Back Back Train! DTL או OWS ? כרגע One Way Street... אני באווירת אוסקה! GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? מתי סטיבן יתחיל להקשיב לנו?! good night taj, או good night chelsea? good night Shmunick! ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? ג'ייסוןלי טיילר על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? כריס! אבל הם יהיו תמיד צריכים לנקות את הבמה אחרי שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? Meltdown, חוץ מאותם 8 שניות קסומות מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? המקל השני! איזה לוגו של אירו הכי יפה? זה שעל המפוחית של בובו האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? כן מיקרופון-עם או בלי צעיפים? עם!! והרבה! וורוד או מנומר? שאלה יותר מדי פילוסופית בשבילי לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? אבל מה אם הוא ישנה עוד פעם את שם המשפחה?! תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? חשבתי Best aero tour? מבחינת סטליסטס אז כנראה ש-JPP KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? אירו בחיים לא יופיו עם KISS (עדיין בהכחשה) סלאש או קרביץ? סלאש! שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? אני מקווה שאמת או שיתבעו אותי... מסר לאירו ולאומה? בא לי ביסלי! שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! שאלון משעשע בעליל!! ;)
 

Aero Jury

New member
ותמונה משעשעת! ../images/Emo6.gif

סטיבן עם הילדות באמצע הדף... לא יכול להיות יותר משעשע מזה!
 
../images/Emo13.gif

איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! eat the rich איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! Permanent Vacation מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? שטויות איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? crazy eat the rich Amazing מה האלבום לייב האהוב עליכם? בוטלוג קאבר אהוב? love me two times איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? ניין לייבס SNL הכי משעשע? כן שיר בוקר של אירו? fever שיר אמצע הלילה? last child הריף הכי טוב? sweet e שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? כן האוסף הכי טוב? או יאה בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? סטודיו מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? -מצונזר- דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? -נסעתי חצי מדינה כידי להיפגש עם עוד מעריצים. aerofanatic- בעד או נגד? בעד מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? חושבים שזה בנאדם אחד בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה? אולי השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? Taste Of India הליריקס הכי טוב? Love In Elevator ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע? לא מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? 200 גירסאות איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? אין מושג... מי המעריץ הכי גדול בארץ? הג'נג'י b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! הכול ביחד מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? צריך לחשוב אל זה... שיר שמתאר אתכם ברגע זה? Janies Got A Gun שנות ה-90 או שנות ה-80?! 80 הקליפ הכי סקסי? Love In Elevator הקליפ הכי משעשע? sweet e איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו? scorpions איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? אין כאלה התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). הופעה הכי טובה של אירו? ב 2000-99 שהייתה ביפן ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? מעריץ איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? Something's Gotta Give WTW-70´s or 80´s? 70 rulzzz - IDWMAT או בזבוז? אין לי דעה ספר משהו שלא יודעים עליך ? -צונזר- כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? חחח מה? BTM או Icons ? אייקון Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! סקיי כמובן שיר ג´ו אהוב? קשה ליבחור... DTL או OWS ? דרו דה ליין GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? בחורות good night taj, או good night chelsea? מה? ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? דורי על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? סטיבן שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? הכול אפשרי מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? הלס פאול של ג'ו באמייזניג איזה לוגו של אירו הכי יפה? שאל גאג האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? לא מיקרופון-עם או בלי צעיפים? עם וורוד או מנומר? וורוד לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? נגד תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? וולק או דאון Best aero tour? של פאמפ KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? הבמה סלאש או קרביץ? קרביץ שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? פיקציה מסר לאירו ולאומה? חחח...בואו לכאן שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! משעמם בטירוף
 

Bad Girl 15

New member
אז ככה....

איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! lov lies איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?!face מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? מי אמר???... איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? crazy,livin' on the edge, sunshine מה האלבום לייב האהוב עליכם?boolteg קאבר אהוב? baby , please don't go איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? SNL הכי משעשע? שיר בוקר של אירו?pink שיר אמצע הלילה?the grint שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? Behind The Music האוסף הכי טוב? בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו?live ללא ספק.. מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? כשדיברתי בטלפון עם המורה שלי..כל כך לא במקום דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? אמממ...אולי עוד יגיע. aerofanatic- בעד או נגד?בעד.. מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? "איכס, "רוק כבד", לא אוהב".. בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה?אממ..לא ממש הייתי רצה..בגירסה אירית??..איך זה נשמע?... השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? dream on!! הליריקס הכי טוב? dream on ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע?כן.. מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד?sedona אחד איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? אני יודעת....משהו נחמד ... מי המעריץ הכי גדול בארץ? הייתי אומרת תומר...בהיותו מושחת גורם לי לבחור בבחירה הזאת..:) b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?!פאק אווף.. מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? amazing שיר שמתאר אתכם ברגע זה? Love In An Elevator שנות ה-90 או שנות ה-80?! ה-90! הקליפ הכי סקסי?crazy!!! הקליפ הכי משעשע?pink איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו?בון ג'ובי איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? אמממ...קצת guns התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ?לא אוהבת ורוד..עם כל הכבוד לשיר מהמם אבל הורוד לא נכנס אלי לבית..סורי.ואפילו עציץ לא הייתי צובעת בורוד.. איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? face WTW-70´s or 80´s? 70 ספר משהו שלא יודעים עליך ? אממ...שותה אקטימל כל בוקר..
כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? הם בסדר.. Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! motorcycle שיר ג´ו אהוב? אין משו מיוחד GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? טיילר בלי הסנדוויץ' good night taj, או good night chelsea? good night taj ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? דורי על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? סטיבן!! מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? box of fore וגם חולצה!!! איזה לוגו של אירו הכי יפה? האחרון.. האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? לא לצערי.. מיקרופון-עם או בלי צעיפים?עם!!...ייחודי ומגניף וורוד או מנומר? כחול! לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? לא להגזים...על נייר.. תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7?draw the line KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? על הבמה! סלאש או קרביץ? סלאש!! שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? אמת..הכל יכול להיות מסר לאירו ולאומה? ירקות זה בריא ושאירו' יבואו לנגן פה בקרוב!!! שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! אממממ.....משעשע.....בעליל!!!
 

Hangman Jury 87

New member
טוב..!

איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! S.O.S איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! אם אני יישאר ער אני ישמע הקורז (אם אני שומע מוזיקה בלילה אז זה לרוב לא אירו') מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? שטויות איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? Amazing Sweet emotion Walk this way מה האלבום לייב האהוב עליכם? בוטלג קאבר אהוב? Cry me a river איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? SNL הכי משעשע? שיר בוקר של אירו?
Make it (שיר מצויין לפתיחת יום ברגל ימין
) שיר אמצע הלילה? Mia הריף הכי טוב? שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? האוסף הכי טוב? O yeah בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? סטודיו מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? זזתי לנוח על המיטה בסביבות 22:00 בערב, כשהאלבום הראשון מתנגן לו, לא קמתי עד 4:00 לפנות בוקר, כל הלילה הוא התנגן לו ואין לי מושג איך אמא שלי לא אמרה כלום כי זה לא היה ווליום נמוך
, לא רציתי להירדם רק שמתי את הראש!
דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? קעקוע aerofanatic- בעד או נגד? מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? (לרוב בנות אומרות- בלי לפגוע
) שהן חושבות שאירוסמית' זה רק cryin', crazy ועוד להיטים חדשים שלהם... משנות ה-90 זה די מעצבן שחושבים שאירו' זה רק קריין, קרייזי! בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה? כן השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? Amazing הליריקס הכי טוב? Amazing ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע? מה???? מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? מי המעריץ הכי גדול בארץ? b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? שיר שמתאר אתכם ברגע זה? Hangman jury שנות ה-90 או שנות ה-80?! 80 הקליפ הכי סקסי? Sweet emotion הקליפ הכי משעשע? Pink איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו? איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? אף אחת! התמונה הכי משעשעת של אירו --- מצורפת התמונה הופעה הכי טובה של אירו? שאלה קשה ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? Kings and queens WTW-70´s or 80´s? 70 rulzzz - IDWMAT או בזבוז? ספר משהו שלא יודעים עליך ? ביום רגיל (שלמחרת לימודים) אני הולך לישון ב-22:30-23:00 ויום לפני מבחן חשוב אני יושן ב-2:00-3:00 (בטוח יש דברים יותר חשובים, כרגע לא זוכר
) כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? BTM או Icons ? Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?! שיר ג´ו אהוב? Back back train DTL או OWS ? GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? good night taj, או good night chelsea? ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? אין כזה מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? Pandora's box!!! איזה לוגו של אירו הכי יפה? האחרון האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? לא מיקרופון-עם או בלי צעיפים? עם! וורוד או מנומר? מנומר לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? נגד תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? Bone to bone Best aero tour? KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? במה סלאש או קרביץ? סלאש שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? אמת מסר לאירו ולאומה? הלכתי לישון, תמשיכו לנגן
שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! משעשע!!
 

Aero7STyle

New member
ובכן!!lol

moi כיף!! ;) איזה שיר של אירו אתה שומע עכשיו?! JPP איזה שיר אתה הולך לשמוע אחר כך?! Walk on water מה אתם אומרים על הטענה שאירו הם לא מה שהיו? זה סוד ההצלחה שלהם אם תרצו או לא. הם כמו לטאה- אקזוטיים ומגוונים!! ;) איזה 3 קליפים של אירו הם הקליפים הכי טובים בהיסטוריית המוזיקה? וואו..אז ככה- Fallin inlove ללא ספק מועדף עליי. WIT ככ משעשע מה שהולך שם. Amazing כל מילה מיותרת. מה האלבום לייב האהוב עליכם? ALSOS קאבר אהוב? כרגע-train. איזה עטיפת אלבום צריכה להיות בלובר בפריז? מתלבטת בין Young Lust ו-ALSOS של אלבום (לא אוסף וכאלו)- JPP. SNL הכי משעשע? ללא ספק עם מרי קתרין גאלאגר המעריצה המטורפת בבגדי המעודדת שרוצה לשיר עם סטיבן. lmaoooooooooo ענק!! קלאסי!! ;) שיר בוקר של אירו? BITS! שיר אמצע הלילה? וואו זה ממש משתנה כרגע- jaded//. הריף הכי טוב? איך אפשר לבחור באמת רק אחד?! מי כתב את השאלות האלו לעזאזל?! lol שמעת את בראד מדבר חוץ מ-making of pump? נדיר אך אכן..כל מה שהזכירו כאן לפני כן! האוסף הכי טוב? O yeah!! בדר"כ-אתה מעדיף גירסת live או סטודיו? תלוי איזה שיר..למרות שאני מאוד חובבת גירסאות live!!!! מצב הכי מוזר שבו שמעת אירו? באמצע מבחן ש-jaded לא יצא לי מהראש. דבר הכי מטורף שעשית בגלל אירו? חיכיתי לסטיבן כמעט יום שלם ב-aeroworlds כי הייתה לי הרגשה שהוא יהיה שם..lol מיותר לציין שהוא הופיע בסוף יומיים אחר-כך וממש במקרה קלטתי אותו שם. lol aerofanatic- בעד או נגד? נגד נגדדדדד lol הוא אחראי לתופעת האי- עידוד כל שיר חדש של אירו. בפורום שלו מתגודדים אותם מעריצים שנגעלים כביכול מהשירים שיצאו בערך מ-JPP( למרות שמתי ש-JPP יצא הם התנהגו כאילו זה הדיסק הכי מופלא שנוצר בהיסטוריית האנושות)..go figure/. lol מה הדבר שהכי מעצבן אותך שאומרים על אירו? קראתם את הסעיף הקודם?! יופי אז תוסיפו שאנשים חושבים ש..lol. בדיוק אמרו לך ש-NL יצא בגירסה אירית..אתה קונה? מספיק לי ה-2 שיש לי. lol השיר שהכי הייתם רוצים לשמוע בהופעה? Ain't that a fuckin bitch הליריקס הכי טוב? וואו פחות או יותר אם להיות מדוייקת הכל! אבל fallin inlove תמיד שעשע אותי!! lol ג´ו אומר לך לקפוץ על רגל אחת ואז לקפוץ כמו צפרדע..אתה מבצע? האמת שכולכם עניתם פשוט בלי לשאול את עצמכם-למה לעזאזל שג'ו יבקש ממכם דבר כזה?! lol מה עדיף - 200 גירסאות של אותו שיר או sedona אחד? Sedona!! איזה theme הייתם רוצים לאלבום הבא? האמת שאני ועידן כבר תכננו איך זה יראה. משהו עתידני עם לטאות!! lmao מי המעריץ הכי גדול בארץ? כנראה ש-ירון..אבל רק אחריי!! lol מי מגלומן?! איפה ג'וני פיקבו?! lol b-sides ו-outttakes- למה לא?! או fuck off?! "למה לא?!" ענק!!!!lol מילה אחת שמאפיינת בשבילכם את הלהקה? אפשר 2?!( למה לא.. אני הייתי בין הכותבים)- Pure Fun!! lol שיר שמתאר אתכם ברגע זה? Under my skin- כמו בשאלון הזה. שנות ה-90 או שנות ה-80?! שנות ה-90!! הקליפ הכי סקסי? Fallin inlove הקליפ הכי משעשע? WIT איזו להקה הכי מתאימה לחמם את אירו ? ה-crowes למרות שגם foo fighters יכול להיות אחלה הופעה. וגם darkness!! איזו להקה הכי מזכירה לך את אירו? כרגע darkness!! אירו בשנות ה-80..lol התמונה הכי משעשעת של אירו (כן לצרף תמונה לשאלה הזאת). חכו אני אנסה להתעלות על התמונה שעידן שם לפני שאני הספקתי!! Bitch!! lol הופעה הכי טובה של אירו? אני לא אגיד את הברור מאליו..אז כרגע אני אגיד Osaka!! ורוד-חובה אצל כל מעריץ או לצבוע איתו עציץ? חובה אצל כל מעריץ ללא ספק!! ורוד זה לא צבע זה דרך חיים אנשים!!lol איזה קליפ היית עושה לאיזה שיר של אירו? ל-ain't that a bitch..תריסה לא הייתה במספיק קליפים..lol WTW-70´s or 80´s?- של 70's כמובן!! rulzzz - IDWMAT או בזבוז? Rulzz ללא ספק. אם או בלי הנימוק של עוד מעריצים זה אחלה שיר בפני עצמו!! lol ספר משהו שלא יודעים עליך ? אני בעצם איגוואנה. כותבים שלא שייכים ללהקה - נחוץ או לצאת בחוץ? מה שעובד ככה שימשיך לעבוד!! lol BTM או Icons ?אף אחד לא אמר Icons. למרות ששניהם משעשעים. כנראה ששאקירה ממש הטרידה אנשים כאן..lol Amazing-מה תעדיף-motorcycle או sky diving?!גם אני אלך על האופנוע..אם אפשר גם את 2 התאומים יחדיו- ג'רמי וג'ייסון לונדון!! שיר ג´ו אהוב? Stop messin round DTL או OWS?! ללא ספק-DTL!! GOS-בחורות בבקיני או טיילר והסנדוויץ? קלאסי טיילר והסנדוויץ'!!!! lol good night taj, או good night chelsea?למה לקפח את שמוניק?! ג´ייסוןלי, מוניקה או דורי? ג'ייסוןלי כמובן!! ;) על הבמה עם סטיבן - כריס או בון ג´ובי? כריס!! כל מילה מיותרת!! שיר שהכי רוצים לשמוע אבל אי אפשר? יש הרבה אבל ממש בא לי לשמוע את אירו עושים את house of the risin sun!!!! מכל דבר שקשור לאירו הכי היית רוצה לשים את ידיך על? סטיבן אלא מה?! lol איזה לוגו של אירו הכי יפה? של שנות ה-90!!GAG, JPP האם יש ברשותך משהו מסויים שמישהו מחברי הלהקה נגע בו? לא//.. אבל יש ברשות עידן..וגם אצל גיא כך שמעתי.. בטוח יצא לי לתבוע אחד מהם..lol מיקרופון-עם או בלי צעיפים? עם!! וורוד או מנומר? שילוב פסיכדלי. לקעקע את החתימה של טיילר-בעד או נגד? קודם נשיג חתימה!! lol תחשוב על דיסק של אירו, שיר מספר 7? וואו-ain't that a fuckin bitch Best aero tour? GAG- מחוזות חדשים. ;) KISS- על הבמה עם אירו או על השפתיים של טיילר? על השפתיים של טיילר וגם של פרי אם אפשר. סלאש או קרביץ? סלאש. שמוניק בנו של טיילר-אמת או פיקציה? אמת . שאנחנו נשקר לכם?!?! lol Who me?! 4get bout itttttt lol מסר לאירו ולאומה? ג'וני פיקבו תן חיוך!!!! ;) שאלון-משעשע בעליל או משעשע בעליל?! משעשע בעליל. lol ;)
 
למעלה