יציאת חירוםחידה
התמונה המצורפת קשורה בסוגיה הנדסית שנדונה בימים אלה ביחס לאחד הפרויקטים העתידיים בארץ. היכן לדעתכם צולמה התמונה ומהי הסוגיה ההנדסית הקשורה בה?
כתבת כמה דברים נכונים, אך כלליים מדי.יציאת חירום
של תחנת רכבת כלשהי,
אירופה ?
קשור לתחנת בניני האומה בירושלים / בימה בתל אביב
נראה כמו איטליהחידה
התמונה המצורפת קשורה בסוגיה הנדסית שנדונה בימים אלה ביחס לאחד הפרויקטים העתידיים בארץ. היכן לדעתכם צולמה התמונה ומהי הסוגיה ההנדסית הקשורה בה?
יותר מדי פרוענראה כמו איטליה
ניחוש פרוע: צינור תת-קרקעי להטיית מי שטפונות, בדומה למתוכנן באיילון במסגרת פרויקט המסילה הרביעית.
המיקום מדויק, הסוגיה ההנדסית שמצריכה דיונים עדיין חסרה.יותר מדי פרוע
זה אכן במדינה דרום אירופאית, אך מערבית יותר - תחנת אטוצ'ה במדריד. האובייקט, יציאת חירום ממנהרת הAVE(רשת הרכבות המהירות בספרד) החדשה שתקשר בין תחנה זו לתחנת צ'מרטין, שניהן תחנות AVE אך כיום אינן מקושרת בניהן בניגוד לרכבות הפרבריות. הפרוייקט הקשור וה"מקביל", המשך המסילה מתחנת האומה.
את זה השארתי למיהמיקום מדויק, הסוגיה ההנדסית שמצריכה דיונים עדיין חסרה.
ניחוש: יציאת חירום ממנהרת הרכבת לאילתחידה
התמונה המצורפת קשורה בסוגיה הנדסית שנדונה בימים אלה ביחס לאחד הפרויקטים העתידיים בארץ. היכן לדעתכם צולמה התמונה ומהי הסוגיה ההנדסית הקשורה בה?
הארכת הקו המהיר לירושלים לתחנת ממילא - הסוגיה ההנדסיתחידה
התמונה המצורפת קשורה בסוגיה הנדסית שנדונה בימים אלה ביחס לאחד הפרויקטים העתידיים בארץ. היכן לדעתכם צולמה התמונה ומהי הסוגיה ההנדסית הקשורה בה?
מעניין מאוד, שמח לשמוע שהרעיון מקודםהארכת הקו המהיר לירושלים לתחנת ממילא - הסוגיה ההנדסית
בדיקות משרד התחבורה ור"י העלו כי הארכת הקו לממילא תגרום להגדלה משמעותית של כמות הנוסעים (הנתונים נמצאים בבוידעם איפשהו) בקו ת"א-ירושלים החדש.
גידול זה צפוי לחול באופן משמעותי גם בתחנת האומה. הארכת הקו לתחנת ממילא אינה נחשבת לפרויקט מסובך. נכון, גם תחנת ממילא אמורה להיות תחנה תת"ק, אך עומקה יסתכם ב-25 מ' בלבד לעומת 80 המטרים של הפרינססה הלאומית.באשר לכריית 2.5 הק"מ הנדרשים של מנהרת ההמשך, הרי שטרם גובשה קונספציית הכרייה, אף שגם זו אינה נחשבת לבעייתית במיוחד. מאידך, אחת מאבני הנגף שהועלו הייתה מנהרות המילוט. בעוד שברכס ליפתא קיים מקום ב"שפע" יחסית לתוואי העובר במרכז העיר, עבור מנהרות מילוט, הרי שבמרכז העיר קיימת מצוקת מקום אמיתית. אחד הרעיונות שהועלו בהקשר זה הוא הפתרון שנראה בתמונת החידה. הפתח הנראה בתמונה מוביל אל גרם מדרגות בן מספר קומות אל מנהרת הקו.
גם אני - לא מצליח לראות תמונות מהפורום באף דפדפןמעניין מאוד, שמח לשמוע שהרעיון מקודם
לא יכול לראות את התמונה...
 
תפוז כבר כמה ימים לא עובד בשבילי
לא רק אצלך.מעניין מאוד, שמח לשמוע שהרעיון מקודם
לא יכול לראות את התמונה...
 
תפוז כבר כמה ימים לא עובד בשבילי
תוכל להודיע כשזה יסתדר? יש לי מספר שירשורי תמונותלא רק אצלך.
התקלה הזו מתעתעת בגולשים כבר די הרבה זמן ופוגעת בפעילות הפורום. אני נמנע מהעלאת תמונות באופן מסודר כל עוד היא נמשכת.
בועז, כידוע עזב את הניהול ולא יוכל להודיע לך דברתוכל להודיע כשזה יסתדר? יש לי מספר שירשורי תמונות
דומה למדרגות החירום בחניון הבימההארכת הקו המהיר לירושלים לתחנת ממילא - הסוגיה ההנדסית
בדיקות משרד התחבורה ור"י העלו כי הארכת הקו לממילא תגרום להגדלה משמעותית של כמות הנוסעים (הנתונים נמצאים בבוידעם איפשהו) בקו ת"א-ירושלים החדש.
גידול זה צפוי לחול באופן משמעותי גם בתחנת האומה. הארכת הקו לתחנת ממילא אינה נחשבת לפרויקט מסובך. נכון, גם תחנת ממילא אמורה להיות תחנה תת"ק, אך עומקה יסתכם ב-25 מ' בלבד לעומת 80 המטרים של הפרינססה הלאומית.באשר לכריית 2.5 הק"מ הנדרשים של מנהרת ההמשך, הרי שטרם גובשה קונספציית הכרייה, אף שגם זו אינה נחשבת לבעייתית במיוחד. מאידך, אחת מאבני הנגף שהועלו הייתה מנהרות המילוט. בעוד שברכס ליפתא קיים מקום ב"שפע" יחסית לתוואי העובר במרכז העיר, עבור מנהרות מילוט, הרי שבמרכז העיר קיימת מצוקת מקום אמיתית. אחד הרעיונות שהועלו בהקשר זה הוא הפתרון שנראה בתמונת החידה. הפתח הנראה בתמונה מוביל אל גרם מדרגות בן מספר קומות אל מנהרת הקו.
ברכות. היעד העיקרי הוא בעיר העתיקה.הארכת הקו המהיר לירושלים לתחנת ממילא - הסוגיה ההנדסית
בדיקות משרד התחבורה ור"י העלו כי הארכת הקו לממילא תגרום להגדלה משמעותית של כמות הנוסעים (הנתונים נמצאים בבוידעם איפשהו) בקו ת"א-ירושלים החדש.
גידול זה צפוי לחול באופן משמעותי גם בתחנת האומה. הארכת הקו לתחנת ממילא אינה נחשבת לפרויקט מסובך. נכון, גם תחנת ממילא אמורה להיות תחנה תת"ק, אך עומקה יסתכם ב-25 מ' בלבד לעומת 80 המטרים של הפרינססה הלאומית.באשר לכריית 2.5 הק"מ הנדרשים של מנהרת ההמשך, הרי שטרם גובשה קונספציית הכרייה, אף שגם זו אינה נחשבת לבעייתית במיוחד. מאידך, אחת מאבני הנגף שהועלו הייתה מנהרות המילוט. בעוד שברכס ליפתא קיים מקום ב"שפע" יחסית לתוואי העובר במרכז העיר, עבור מנהרות מילוט, הרי שבמרכז העיר קיימת מצוקת מקום אמיתית. אחד הרעיונות שהועלו בהקשר זה הוא הפתרון שנראה בתמונת החידה. הפתח הנראה בתמונה מוביל אל גרם מדרגות בן מספר קומות אל מנהרת הקו.
מה הבעיה לעשות "פתחי מילוט" כמו במנהרה 3 למשל?הארכת הקו המהיר לירושלים לתחנת ממילא - הסוגיה ההנדסית
בדיקות משרד התחבורה ור"י העלו כי הארכת הקו לממילא תגרום להגדלה משמעותית של כמות הנוסעים (הנתונים נמצאים בבוידעם איפשהו) בקו ת"א-ירושלים החדש.
גידול זה צפוי לחול באופן משמעותי גם בתחנת האומה. הארכת הקו לתחנת ממילא אינה נחשבת לפרויקט מסובך. נכון, גם תחנת ממילא אמורה להיות תחנה תת"ק, אך עומקה יסתכם ב-25 מ' בלבד לעומת 80 המטרים של הפרינססה הלאומית.באשר לכריית 2.5 הק"מ הנדרשים של מנהרת ההמשך, הרי שטרם גובשה קונספציית הכרייה, אף שגם זו אינה נחשבת לבעייתית במיוחד. מאידך, אחת מאבני הנגף שהועלו הייתה מנהרות המילוט. בעוד שברכס ליפתא קיים מקום ב"שפע" יחסית לתוואי העובר במרכז העיר, עבור מנהרות מילוט, הרי שבמרכז העיר קיימת מצוקת מקום אמיתית. אחד הרעיונות שהועלו בהקשר זה הוא הפתרון שנראה בתמונת החידה. הפתח הנראה בתמונה מוביל אל גרם מדרגות בן מספר קומות אל מנהרת הקו.
זו למעשה שאלת המפתחמה הבעיה לעשות "פתחי מילוט" כמו במנהרה 3 למשל?
אני מניח שהמנהרה בין התחנות תהיה כפולה, בדומה למנהרות 1, 2 3 ו-3A. יכול להיות שפספסתי פרט חשוב כלשהו, אבל אני לא מבין את הצורך בפתרון אחר ממה שיש בכל מנהרה כפולה אחרת.
אתה בחלט צודק, עמית. הצורך בפתרון מהסוג שהועלה כאן מתייחסמה הבעיה לעשות "פתחי מילוט" כמו במנהרה 3 למשל?
אני מניח שהמנהרה בין התחנות תהיה כפולה, בדומה למנהרות 1, 2 3 ו-3A. יכול להיות שפספסתי פרט חשוב כלשהו, אבל אני לא מבין את הצורך בפתרון אחר ממה שיש בכל מנהרה כפולה אחרת.
טוב לראות שהרוח ממשיכה לנשובהארכת הקו המהיר לירושלים לתחנת ממילא - הסוגיה ההנדסית
בדיקות משרד התחבורה ור"י העלו כי הארכת הקו לממילא תגרום להגדלה משמעותית של כמות הנוסעים (הנתונים נמצאים בבוידעם איפשהו) בקו ת"א-ירושלים החדש.
גידול זה צפוי לחול באופן משמעותי גם בתחנת האומה. הארכת הקו לתחנת ממילא אינה נחשבת לפרויקט מסובך. נכון, גם תחנת ממילא אמורה להיות תחנה תת"ק, אך עומקה יסתכם ב-25 מ' בלבד לעומת 80 המטרים של הפרינססה הלאומית.באשר לכריית 2.5 הק"מ הנדרשים של מנהרת ההמשך, הרי שטרם גובשה קונספציית הכרייה, אף שגם זו אינה נחשבת לבעייתית במיוחד. מאידך, אחת מאבני הנגף שהועלו הייתה מנהרות המילוט. בעוד שברכס ליפתא קיים מקום ב"שפע" יחסית לתוואי העובר במרכז העיר, עבור מנהרות מילוט, הרי שבמרכז העיר קיימת מצוקת מקום אמיתית. אחד הרעיונות שהועלו בהקשר זה הוא הפתרון שנראה בתמונת החידה. הפתח הנראה בתמונה מוביל אל גרם מדרגות בן מספר קומות אל מנהרת הקו.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.