חידה שבועית

revivo20

New member
תודה על העזרה

אני רק שוקל עדיין לא לקחתי כלום אני מיתעניין ודרך אגב המטרה שלי היא להוריד אחוזי שומן לא ליגדול
 

ronen222

New member
סטראואידים

הסטראואידים נועדו לטיפול במחלות ידוע שמשתמשים בהם במחלת השכחה, ובמקרים של רמת הורמונים נמוכה או חוסר יכולת לעכל פרוטאינים, בשימוש בתת משקל או במקרים של אינפקציות כתוצאה מפרוטאינים לא תקינים בגוף וכן לשימוש בבניית רקמות עצמות במקרי מחלת עצמות. השתמשו בהם גם בטיפול במחלות קרינה כדי לשפר תאבון לשיפור במצבי דיכאון וזרוז החלמה אחרי ניתוח, וזירוז צמיחה אצל מתבגרים. האתלטים למדו לאחר תקופה של נסיון לשחק במינון הכמויות כדי להשיג תוצאות טובות ע"י שימוש באמצעים מדעיים ונסויים עצמיים ובכל זאת האתלטים .עדיין משתמשים בצורה לא טובה בעיקר בגלל חוסר ידע הנובע מחוסר פירסומים בנושא התוצאות שהאתלטים המשתמשים מגיעים אליהם הם: כח מוגבר, נפח שרירים גדול, פחות כאבי מפרקים, ירידה באחוז השומן, התאוששות מהירה של השריר לאחר פציעה או אימון, עלייה בלחץ הדם, עלייה בקצב הזעה, יכולת .מוגברת של אימון, יותר חזרות יותר סטים ויותר עומס סטרואידים בלבד אינם מסוגלים לגרום לעליה במשקל אלא בצירוף של תזונה נכונה. אתלטים בעלי אחוז שומן .נמוכים אשר משתמשים בסטרואידים צריכים לעלות את משקל הגוף על מנת להגביר את כוחם
 

ronen222

New member
סטראואיידים

הם כימיכלים אני לא מרשה לעצמי אפילו כשיש לי חום לקחת אקמול שגם הוא כימיקל מכוון שהרעלים האלה מצטברים בכבד אבל אמר מי שאמר כולל הדוקטור שפה שבהשגחת רופא הוא לא פוסל את זה
 

אלי ו.

New member
סטרואידים יכולים לגרום לנזקים רבים

מפתחי גוף ואתלטים תחרותיים לוקחים סטרואידים לרוב בפיקוח רופא בגלל שהמתחרים שלהם לוקחים. למתאמן לא תחרותי פוטנציאל הנזק גדול מדי מול התועלת. בכדי לקחת סטרואידים בלי להפגע צריך הרבה מאוד ידע רפואי וניסיון. התחום מוצף בשרלטנים שקראו כמה מאמרים באינטרנט או ספר וחושבים שהם מבינים ויודעים איך להשתמש בבטחה ולצאת בלי תופעות לוואי. זכרו, לא כל מי שיודע יותר מכם, הוא באמת מומחה!! מדי פעם אני שומע על חבר´ה שלקחו סטרואידים והצליחו לגרום לעצמם נזק לכבד או גרמו לעצמם אימפוטנציה או עקרות ועכשיו בטיפול לנסות לתקן את הנזקים שהם גרמו לעצמם.
 
סטרואידים

תודה לקובי עזרא על המאמר המפורט בנושא סטרואידים. במילים מעט פשוטות יותר מה זה סטרואידים: הורמונים מתחלקים לשתי קבוצות סטרואידים ולא סטרואידים, מכן ניתן להבין שסטרואיד הוא בעצם הורמון, מולקולה שבנויה על בסיס של מולקולת כולסטרול (מולקולת שומן), הגוף משתמש בכולסטרול לבניה של ממברנות לתאים וכמו כן ליצור 5 הורמונים סטרואידים. הורמונים סטרואידים: 1. טסטוסטרון (הורמון המין הגברי), הורמון אנבולי (בונה), הורמון זה חזק מאוד ואברי המטרה שלו הם שרירים, עצמות ותאים יוצרי דם. 2. אסטרוגן ופרוגסטרון (הורמוני המין הנשי), הורמונים אנבולים, אברי המטרה העיקרים של הורמונים אלו הם רקמות שומן, רחם ושדיים. הם אנבולים בצורה מעטה יחסית (אנבולים חלשים). 3. קורטיזול, הורמון קטבולי (הורס), הורמון קטבולי שמפרק רקמות בשביל אנרגיה לגוף. 4. אלדוסטרון, הורמון מטבולי, הורמון מטבולי שתפקידו לשמור על משק המים בגוף. תרשים זרימה של הורמון סטרואיד (פשוט עד כמה שיכולתי): הורמון נכנס לתוך התא שריר ומתחבר לקולטן, הקומפלקס הזה (הקולטן וההורמון) עובר את ממברנת הגרעין ונכנס לתוך גרעין התא כאשר בתוך הגרעין יש לו את ה"קודים" של בניית חלבוני הגוף (DNA). הקומפלקס מתחבר ל-DNA ומפעיל אותו לצורך יצור (ה-DNA שולח שליח עם פקודה ליצור חלבונים ולגדול). ע"י לקיחת הורמון סטרואיד אנבולי (בונה) ניתן להאיץ את תהליכי הבניה בגוף. הדגש הגדול שרציתי להעביר בחידה השבועית הזאת הוא: למתאמן לא תחרותי אין צורך לקחת סטרואידים והכוונה כאן היא לכל המתאמנים בחדר כושר, חברים הנזק הרבה הרבה יותר גדול מהתועלת !!!! להלן רשימה חלקית של תופעות של לקיחת סטרואידים: 1. רגישות יתר של השרירים לפציעה. 2. נזק לכבד. 3. בחילות. 4. הקאות. 5. רעידות. 6. התקרחות מוקדמת. 7. סחרחורות. 8. תנודות במצבי הרוח ובהם כעס, תוקפנות ודיכאון. 9. יתר לחץ-דם, שעלול לפגוע בלב ו/או בכלי הדם. 10. כאבי מפרקים. 11. הגבלת ההתפתחות לגובה. מקווה שמסר נקלט !
 

אלי ו.

New member
שכחת אימפוטנציה ועקרות

סטרואידים, בייחוד מהסוג הראשון עלולים לגרום לגוף להפסיק לייצר טסטוסטרון בכוחות עצמו, צרה בפני עצמה. הרבה חבר´ה רוצים לגדול כי לדעתם זה יעשה אותם יותר מושכים מינית. גם אם זה באמת עוזר למשוך, זה לא עוזר אם בשעת הש. (או כל אות אחרת) הציוד לא עובד.
 
למעלה