חידה: למי נשבר ציר קרדן ביום שישי האחרון?????

מצב
הנושא נעול.
חידה: למי נשבר ציר קרדן ביום שישי האחרון?????
נו, כמובן למערך קרונוע מס'..................... 38.... מעניין הלא כן?????????? הרי 38 לא היה בתיקון בדנמרק מעולם !!! אז מה הסיפור האמיתי??????? מה באמת קרה לקרון מס' 7221 ביום 28.12.2010? שבירת ציר קרדן???? אנחנו מבררים.................. ויליאהם ואריק: דעתכם מתבקשת דחוף !
 

Zמבוש

New member
חידה: למי נשבר ציר קרדן ביום שישי האחרון?????
נו, כמובן למערך קרונוע מס'..................... 38.... מעניין הלא כן?????????? הרי 38 לא היה בתיקון בדנמרק מעולם !!! אז מה הסיפור האמיתי??????? מה באמת קרה לקרון מס' 7221 ביום 28.12.2010? שבירת ציר קרדן???? אנחנו מבררים.................. ויליאהם ואריק: דעתכם מתבקשת דחוף !
ניחוש ,עלה לעיר הקודש משום מה ?
 
ניחוש ,עלה לעיר הקודש משום מה ?
דווקא אולי לא ואולי כן:
כי התקלה לא ארעה בקו לירושלים אך להערכתי חובה מיידית ובהולה לבדוק באם מערך מס' 38 עלה בשבוע שעבר לירושלים לפני יום התאונה ! אם כן, הרי שאין מנוס וחובה לסגור את הקו מיד עד להגעת ציוד מתאים, אם בכלל... הנה הכתבה: והפעם בניגוד להערכות שהיו כאן, שחר הזלקורן הוא כותב הכתבה והוא מדייק בפרטים ! נקודה ! הוא גם מזכיר סוף-סוף את הארוע עליו דנו בפורום עם קרונות מס' 411 ו- 503 לראשונה כאן !
 

Zמבוש

New member
דווקא אולי לא ואולי כן:
כי התקלה לא ארעה בקו לירושלים אך להערכתי חובה מיידית ובהולה לבדוק באם מערך מס' 38 עלה בשבוע שעבר לירושלים לפני יום התאונה ! אם כן, הרי שאין מנוס וחובה לסגור את הקו מיד עד להגעת ציוד מתאים, אם בכלל... הנה הכתבה: והפעם בניגוד להערכות שהיו כאן, שחר הזלקורן הוא כותב הכתבה והוא מדייק בפרטים ! נקודה ! הוא גם מזכיר סוף-סוף את הארוע עליו דנו בפורום עם קרונות מס' 411 ו- 503 לראשונה כאן !
אבייתר , היות ואני עוקב
אחרי דבריך הרי רק סומא בארובה לא היה מנחש כי אותו מערך היה באיזו נסיעה כלשהיא על הקו לעיר הקודש שלנו
 
אבייתר , היות ואני עוקב
אחרי דבריך הרי רק סומא בארובה לא היה מנחש כי אותו מערך היה באיזו נסיעה כלשהיא על הקו לעיר הקודש שלנו
טרם בדקתי את ויזות הנסיעה של מערך 38 לשבוע
שעבר. יתכן שכן ויתכן שלא? אני משער שהקו לירושלים הוא מקור הבעיות הללו. הקו גורם נזק נורא למערכי הקרונועים וכבר בשנת 2002 כתבתי במפורש בפורום זה (!!!) שמערכי הקרונועים לא יתאימו לנסיעות סדירות בקו החל מאפריל 2005. זה היה 3 שנים לפני שנפתח הקו ! לא היה קשה לדעת זאת לאור חישובי הרדיוסים של הסיבובים ולאור נסיעות ניסיון הנפל של קרונועים לירושלים בשלהי שנת 1992 ובמהלך שנת 1993. מישהו כנראה חשב או חישב בטעות רבה שאם ישדרגו את המסילה לירושלים, תיפתר הבעיה ! לא כך היה ! נכון, חלק מהרדיוסים הוקהו, אך לא מספיק ! אסור היה להשבית את כל הקרונות הישנים ! חלקם (26) היה עדיין ראוי לעבודה תוך תיקונים קוסמטיים והם לא נפסלו ע"י הטכניון ! אבל הם כבר נחתכו לחתיכות ואת הנעשה אין להשיב ! הלכו ומכרו לחברת NRE שישה קטרי G12 ! עכשיו משלמים את המחיר הנורא ! יכלו לעשות עיתוקים ושליחויות עם קטרים מס' 127, 128, 129 בחיפה ובמקומם לשחרר 3 קטרי G12 עם בלם דינאמי לקו ירושלים !!! אמרו: "אין חלקי חילוף - הקטרים ישנים !". האמנם??? מצאתי בעצמי ספקי חלפים לקטרי G12. (ספקים יעודיים המכירים כל מק"ט בעל-פה. שאלתי אותם 3 פעמים באם יש להם חלפים ! אמרו: "עד הבורג האחרון" !....העיקר מיהרו להשבית, לגרוט,לחתוך !!! למה????? פרופ' עזרא זוהר כתב על כך בספרו "סדום או חלם" שראה אור בסתיו 1987..... ליל מנוחה !
 

easylivin

New member
חידה: למי נשבר ציר קרדן ביום שישי האחרון?????
נו, כמובן למערך קרונוע מס'..................... 38.... מעניין הלא כן?????????? הרי 38 לא היה בתיקון בדנמרק מעולם !!! אז מה הסיפור האמיתי??????? מה באמת קרה לקרון מס' 7221 ביום 28.12.2010? שבירת ציר קרדן???? אנחנו מבררים.................. ויליאהם ואריק: דעתכם מתבקשת דחוף !
דעתי? הכותרת של ynet שוב שגויה!
צ"ל: שוב: הדלפת מידע מסוכנת מהרכבת
כי אין סיכוי שהצהובון יזכה ממני להתייחסות רצינית. מדייק בפרטים? גם שעון שעצר, מדייק לחלוטין פעמיים ביום. והשעון של מדור התחבורה עצר מזמן, איפשהו בעידן מנכ"ל הרכבת הקודם... גם ברכבות קורות תקלות? יא וואראדי, איזו סנסציה!!! אף אחד לא נפגע? נכון, זה שווה כותרת ראשית - "בנס לא נהרגו מיליוני נוסעים ברכבת ישראל"!!! ואיפה הנס, תייר מדנמרק - "אצלנו זה לא היה קורה"?
בקיצור, מספיק להיום - הגיע הזמן להביא לכם קצת נחת ומראות מושלגים מחו"ל...
 

easylivin

New member
דעתי? הכותרת של ynet שוב שגויה!
צ"ל: שוב: הדלפת מידע מסוכנת מהרכבת
כי אין סיכוי שהצהובון יזכה ממני להתייחסות רצינית. מדייק בפרטים? גם שעון שעצר, מדייק לחלוטין פעמיים ביום. והשעון של מדור התחבורה עצר מזמן, איפשהו בעידן מנכ"ל הרכבת הקודם... גם ברכבות קורות תקלות? יא וואראדי, איזו סנסציה!!! אף אחד לא נפגע? נכון, זה שווה כותרת ראשית - "בנס לא נהרגו מיליוני נוסעים ברכבת ישראל"!!! ואיפה הנס, תייר מדנמרק - "אצלנו זה לא היה קורה"?
בקיצור, מספיק להיום - הגיע הזמן להביא לכם קצת נחת ומראות מושלגים מחו"ל...
* ותיקון עצמי: צ"ל "טריליוני נוסעים"!!!!!!!!1
 
דעתי? הכותרת של ynet שוב שגויה!
צ"ל: שוב: הדלפת מידע מסוכנת מהרכבת
כי אין סיכוי שהצהובון יזכה ממני להתייחסות רצינית. מדייק בפרטים? גם שעון שעצר, מדייק לחלוטין פעמיים ביום. והשעון של מדור התחבורה עצר מזמן, איפשהו בעידן מנכ"ל הרכבת הקודם... גם ברכבות קורות תקלות? יא וואראדי, איזו סנסציה!!! אף אחד לא נפגע? נכון, זה שווה כותרת ראשית - "בנס לא נהרגו מיליוני נוסעים ברכבת ישראל"!!! ואיפה הנס, תייר מדנמרק - "אצלנו זה לא היה קורה"?
בקיצור, מספיק להיום - הגיע הזמן להביא לכם קצת נחת ומראות מושלגים מחו"ל...
מי שהדליף מתוך הרכבת למר הזלקורן צדק !
אכן היה הארוע כלשונו וככתבו למעט העובדה שמר הזלקורן לא עודכן כי נשבר ציר הקרדן במערך מס' 38. אכן היתה דליפת דלק חמורה וחריפה כדבריו ובדיוק כך היה ! כל מילה של מר הזלקורן בכתבה הספציפית הזו מדוייקת להחריד ! כולל החלק השני והחלק השלישי של הכתבה ! אין ויכוח בכלל על כך. תפסיק לעסוק בשטויות ותתחיל לעסוק בסכנות או בהיתכנות ההתלקחות שעלולה היתה להתרחש במערך מס' 38. עינין נוסף: בעידן הנוכחי, אין לרכבת-ישראל שום אפשרות להסתיר שום ארוע משום סוג. יש לא מעט נוסעים קבועים שמעבירים מיילים, תמונות או מידע לאן שהם צריכים להעביר. להערכתי, כמעט כל נסיעה נבדקת כיום ובמידה ויש תקלה ולו הקטנה ביותר, הענין מגיע מהר מאוד לתקשורת וטוב שכך. זו שקיפות וכך זה חייב להיות. זכותו של הציבור לדעת וזכותם של החובבים לתעד כל פיפס ! לילה טוב.
 

בועז ל

New member
מי שהדליף מתוך הרכבת למר הזלקורן צדק !
אכן היה הארוע כלשונו וככתבו למעט העובדה שמר הזלקורן לא עודכן כי נשבר ציר הקרדן במערך מס' 38. אכן היתה דליפת דלק חמורה וחריפה כדבריו ובדיוק כך היה ! כל מילה של מר הזלקורן בכתבה הספציפית הזו מדוייקת להחריד ! כולל החלק השני והחלק השלישי של הכתבה ! אין ויכוח בכלל על כך. תפסיק לעסוק בשטויות ותתחיל לעסוק בסכנות או בהיתכנות ההתלקחות שעלולה היתה להתרחש במערך מס' 38. עינין נוסף: בעידן הנוכחי, אין לרכבת-ישראל שום אפשרות להסתיר שום ארוע משום סוג. יש לא מעט נוסעים קבועים שמעבירים מיילים, תמונות או מידע לאן שהם צריכים להעביר. להערכתי, כמעט כל נסיעה נבדקת כיום ובמידה ויש תקלה ולו הקטנה ביותר, הענין מגיע מהר מאוד לתקשורת וטוב שכך. זו שקיפות וכך זה חייב להיות. זכותו של הציבור לדעת וזכותם של החובבים לתעד כל פיפס ! לילה טוב.
אם אכן ישנה כאן בעיה סדרתית, אזי גם ש.ה
היה צריך לגבות את החלטת הרכבת להשבית את הקרונועים. הלוא כך, אביה?
 
אם אכן ישנה כאן בעיה סדרתית, אזי גם ש.ה
היה צריך לגבות את החלטת הרכבת להשבית את הקרונועים. הלוא כך, אביה?
נראה לי שכן ! בוא אגלה לך סוד..שששששששששששששש
זה כבר המערך השישי שנשבר בו ציר הקרדן מאז 2004.....לכן המסקנות של ועדת החקירה לא רציניות. והנה הפצצה לערב זה ! שיל לב: פצצההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! באף מערך קרונוע ממספר 01 ועד 10 לא נשבר עד היום ציר קרדן !!! מערכים אלה אינם מורשים לעלות לירושלים למעט מערך מס' 08 שעבר שינוי מבני בחוגוניו וגם בו נסדק הציר החשוב בזמנו !!!!!! מה המסקנה??? קשה, קשה...אין מנוס: צריל להגיד ביי-ביי לקו שלנו ! עצוב !
 
נראה לי שכן ! בוא אגלה לך סוד..שששששששששששששש
זה כבר המערך השישי שנשבר בו ציר הקרדן מאז 2004.....לכן המסקנות של ועדת החקירה לא רציניות. והנה הפצצה לערב זה ! שיל לב: פצצההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההההה !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! באף מערך קרונוע ממספר 01 ועד 10 לא נשבר עד היום ציר קרדן !!! מערכים אלה אינם מורשים לעלות לירושלים למעט מערך מס' 08 שעבר שינוי מבני בחוגוניו וגם בו נסדק הציר החשוב בזמנו !!!!!! מה המסקנה??? קשה, קשה...אין מנוס: צריל להגיד ביי-ביי לקו שלנו ! עצוב !
אם זכרוני אינו מטעני
אתה התרעת על הבעיה הצפויה במערכים עוד בימים שלפני הפעלתו של הקו המשודרעק. אם כי איני זוכר שהתרעת דווקא על סכנת שריפה (מה שבכל מקרה נשמע כמו אפשרות רחוקה, "סערה מושלמת" כמאמר האמריקנים). אני מצדי איני מתיימר להבין בתחום הטכני, כל שאוכל לומר הוא שהתנגדתי בשעתו להפעלת הקו וראיתי בו קו פוליטי שנועד לומר "יש קו לי-ם" וזאת על חשבון תקציבים ומאמץ שהיו צריכים להיות מופנים לA1.
 
אם זכרוני אינו מטעני
אתה התרעת על הבעיה הצפויה במערכים עוד בימים שלפני הפעלתו של הקו המשודרעק. אם כי איני זוכר שהתרעת דווקא על סכנת שריפה (מה שבכל מקרה נשמע כמו אפשרות רחוקה, "סערה מושלמת" כמאמר האמריקנים). אני מצדי איני מתיימר להבין בתחום הטכני, כל שאוכל לומר הוא שהתנגדתי בשעתו להפעלת הקו וראיתי בו קו פוליטי שנועד לומר "יש קו לי-ם" וזאת על חשבון תקציבים ומאמץ שהיו צריכים להיות מופנים לA1.
אכן. בדיוק כך ! כבר ב-2002 צעקתי גוועאלד !!!!
אך לא הרחקתי מספיק לכת כנראה ולא שיערתי אז שהענין יכול להגיע עד לכדי שריפה. טוב, תראה, מאז עברו 8 שנים והחכמתי קמעה...
 
מי שהדליף מתוך הרכבת למר הזלקורן צדק !
אכן היה הארוע כלשונו וככתבו למעט העובדה שמר הזלקורן לא עודכן כי נשבר ציר הקרדן במערך מס' 38. אכן היתה דליפת דלק חמורה וחריפה כדבריו ובדיוק כך היה ! כל מילה של מר הזלקורן בכתבה הספציפית הזו מדוייקת להחריד ! כולל החלק השני והחלק השלישי של הכתבה ! אין ויכוח בכלל על כך. תפסיק לעסוק בשטויות ותתחיל לעסוק בסכנות או בהיתכנות ההתלקחות שעלולה היתה להתרחש במערך מס' 38. עינין נוסף: בעידן הנוכחי, אין לרכבת-ישראל שום אפשרות להסתיר שום ארוע משום סוג. יש לא מעט נוסעים קבועים שמעבירים מיילים, תמונות או מידע לאן שהם צריכים להעביר. להערכתי, כמעט כל נסיעה נבדקת כיום ובמידה ויש תקלה ולו הקטנה ביותר, הענין מגיע מהר מאוד לתקשורת וטוב שכך. זו שקיפות וכך זה חייב להיות. זכותו של הציבור לדעת וזכותם של החובבים לתעד כל פיפס ! לילה טוב.
הנה עוד כתבה על האירוע ולא מ YNET:
כמעט אסון: סולר דלף ברכבת נוסעים מה האמת בנושא הקרונועים? האם הרכבת מטייחת ומסתירה מידע מנוסעיה?
 

easylivin

New member
הנה עוד כתבה על האירוע ולא מ YNET:
כמעט אסון: סולר דלף ברכבת נוסעים מה האמת בנושא הקרונועים? האם הרכבת מטייחת ומסתירה מידע מנוסעיה?
סליחה, אבל גם אתה לא מדייק בכותרת:
יש לכתוב "כמעט אסון!!! טריליוני ילדים ונשים בהריון כמעט ונהרגו ברעקבת ישראל!!!!!!1" האם הרכבת מסתירה מהציבור את שיתוף הפעולה שלה עם החמאס בחטיפתו של גלעד שליט?! האם הנהלת הרכבת מסתירה מהציבור את מעורבותה בפיגועי ה-11 בספטמבר??!?!?!
וכעת ברצינות. לפני שאתה מתלהם יחד עם שאר העדר: ספר, פרט ונמק - מניין לך שהרכבת "מסתירה מידע מהציבור"? כל נוסעי הרכבת ידעו על התקלה, כפי שכתב אביתר וכתב נכון, לא ניתן להסתיר היום דבר מאיש לאורך זמן. יותר מזה: גם אין שום טעם להסתיר. יש בעיות במערך התחזוקה? האינטרס של ההנהלה (בניגוד לאינטרס של ועד העובדים) הוא לא להסתיר, להיפך - שיידעו על הבעיות הללו כמה שיותר אנשים. המהלך להוצאה חלקית של התחזוקה לידי חברה מקצועית מחו"ל דווקא נועד לפתור את הבעיות הללו בדיוק. עובדי המוסכים הקיימים יצטרכו להתאמץ יותר כדי לעמוד "בתחרות" שתיווצר מול החברה החדשה. אגב, יש לי רעיון ל-ynet ול-News1: במסגרת תכניתם הקבועה "השמץ את המנכ"ל", בשיטת ההפוך-על-הפוך הם יכולים לרמוז שאת התקלות אירגנה ההנהלה המרושעת כדי "להפריט את מערך התחזוקה".
אבל שוב ברצינות: האם יש למישהו ספק שהרכבת בארץ לא מפותחת דיה? על זה בדיוק אנחנו מדברים כאן מדי יום. אבל נסה לספר את זה למשרד האוצר למשל, או לשרי ממשלה אחרים הנאבקים על אותו התקציב... או לועד העובדים כאמור, שאותו מעניינים דברים אחרים לגמרי, ומבחינת היו"ר שלו "מצידנו שלא יקנו קרונות חדשים בכלל" (זה ציטוט כמעט מדוייק של דבריה). בקיצור, אם שאלתך "האם יש מקום לדאגה" - בהחלט כן. יש מקום לדאגה, כי האוצר עיכב את רכש הקרונות והקטרים החדשים כמה שאיפשרו לו; יש מקום לדאגה גם כי גורמים בעלי-עניין המשחרים לטרף מנסים כעת שוב לחסל את הרכבת בשעת מצוקתה, בעוד שהציבור דורש לשפר אותה מאוד וכמה שיותר מהר - אבל את מי מהם הציבור מעניין... כן, בהחלט יש מקום לדאגה.
 
חידה: למי נשבר ציר קרדן ביום שישי האחרון?????
נו, כמובן למערך קרונוע מס'..................... 38.... מעניין הלא כן?????????? הרי 38 לא היה בתיקון בדנמרק מעולם !!! אז מה הסיפור האמיתי??????? מה באמת קרה לקרון מס' 7221 ביום 28.12.2010? שבירת ציר קרדן???? אנחנו מבררים.................. ויליאהם ואריק: דעתכם מתבקשת דחוף !
אני מזכיר לך אביתר
שטענותיי כנגד הזלקורן מעולם לא היו בשאלה אם המקרים שהוא מתאר קרו או לא. הטענות שלי אליו ואל האתר בו הוא עובד היו שונות לחלוטין. יש דרך להציג כל נושא וכל ארוע כדי לשרת אג'נדה מסויימת או יחצ"ן מסויים. אין לי עניין להכנס כאן לדיון ממשוך בנושא, את שלי אמרתי כבר פעמים רבות, ולדעתי אריק מרחיב מספיק... לגבי השאלות שהעלית, אני מניח שאתה עצמך ממקורותיך תשיג את התשובות בהקדם ואף תפרסמן כאן, כך שאמתין בסבלנות.
 
אני מזכיר לך אביתר
שטענותיי כנגד הזלקורן מעולם לא היו בשאלה אם המקרים שהוא מתאר קרו או לא. הטענות שלי אליו ואל האתר בו הוא עובד היו שונות לחלוטין. יש דרך להציג כל נושא וכל ארוע כדי לשרת אג'נדה מסויימת או יחצ"ן מסויים. אין לי עניין להכנס כאן לדיון ממשוך בנושא, את שלי אמרתי כבר פעמים רבות, ולדעתי אריק מרחיב מספיק... לגבי השאלות שהעלית, אני מניח שאתה עצמך ממקורותיך תשיג את התשובות בהקדם ואף תפרסמן כאן, כך שאמתין בסבלנות.
הצדק עימך: כל המדינה מחולקת ביו יחצ"נים ! חבל
 

jp3raptor

Member
חידה: למי נשבר ציר קרדן ביום שישי האחרון?????
נו, כמובן למערך קרונוע מס'..................... 38.... מעניין הלא כן?????????? הרי 38 לא היה בתיקון בדנמרק מעולם !!! אז מה הסיפור האמיתי??????? מה באמת קרה לקרון מס' 7221 ביום 28.12.2010? שבירת ציר קרדן???? אנחנו מבררים.................. ויליאהם ואריק: דעתכם מתבקשת דחוף !
תודה על המידע, יש לרכוש טילטינג
הפתרון הריאלי לקו הזה הוא רכישת קרונות טילטינג
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה