|חיבטוב אז התגעגעתי אילכם מה קורה ?

|חיבטוב אז התגעגעתי אילכם מה קורה ?

מאז שהתחלתי לעבוד אין לי מי יודע מה זמן לעצמי וחיים מסודרים אבל משתדלת לא לפספס יום בפורום המקסים הזה , גם אם באמצע הלילה ובעיניים חצי עצומות , לפחות לקרוא מה כותבות האחרות , גם אם אני לא כותבת .... אז מסתבר שאני אכן נשארת בעבודה , וכמה שחששתי לעבוד סמוך בכפוף וכ"כ צמוד לבעלי לא נורא בכלל !!! ההפך אנחנו מסתדרים נהדר ולא שובעים אחד מהשני , אז זה בסדר , גם הבוס נוח מאוד וסביבת העבודה בכלל מקסימה טפו טפו טפו חמסה ...חחחחחח הילדים קצת מתישים אותנו , כולנו מצוננים נורא משתעלים ועם כאבי גרון ואזניים נוראיים , אבל אם לא הייתי עובדת הייתי במיטה מרחמת על עצמי , אז במקום אני לוקחת תרופות ומושכת איך שלא יהיה , משתעלת על כל העולם ומשתדלת לא להדביק את הסביבה , למרות שכולם חולים ..... אז זהו שפכתי מספיק , שיהיה לנו שבוע נפלא ולא קרררררררר מידי אני מקווה ומאחלת לכולם שבוע טוב ומבורך , מתגעגעת אליכם נטלי ...
 
למעלה