חיבור רמת החייל לקו האדום (הרכבת הקלה)
חיבור רמת החייל לקו האדום (הרכבת הקלה)
שאלה - למה לא מחברים את רמת החייל, אחד האזורים הכי בעייתים מבחינה תחבורתית ובין המרכזיים מבחינת תעסוקה במרכז, כזרוע/שלוחה שתצא צפון-מערבה מתחנת אם המושבות של הקו האדום?
מדובר על שלוחה של פחות מקילומטר, שניתן לבצע גם כרכבת עילית בעלות לא מאד גבוהה ולחצות בגשר את הירקון.
למרות התכנון של הקו הירוק שצפוי להתחבר עם שלוחה של הקו הצהוב (כנראה בעוד 40 שנה), מדובר בשיפור משמעותי בשירות עבור עשרות אלפי עובדים שלא יידרשו לבצע החלפת קווים לא סבירה (בטח לכל מי שמגיע מרמת גן, פתח תקווה או תחנת ארלוזרוב שלא ישתמשו בקו הירוק; הקו הצהוב יגיע כנראה עם המשיח...) ויעודד אותם להשתמש ברכבת הקלה.
בנוסף, זה יאפשר חיבור דרך תחנת הרכבת של קרית אריה לכל הבאים מכפר סבא, רעננה, ראש העין וכו' לאלפי אנשים נוספים דרך תחנת אם המושבות (אם לא ישיר).
מה דעתכם?
חיבור רמת החייל לקו האדום (הרכבת הקלה)
שאלה - למה לא מחברים את רמת החייל, אחד האזורים הכי בעייתים מבחינה תחבורתית ובין המרכזיים מבחינת תעסוקה במרכז, כזרוע/שלוחה שתצא צפון-מערבה מתחנת אם המושבות של הקו האדום?
מדובר על שלוחה של פחות מקילומטר, שניתן לבצע גם כרכבת עילית בעלות לא מאד גבוהה ולחצות בגשר את הירקון.
למרות התכנון של הקו הירוק שצפוי להתחבר עם שלוחה של הקו הצהוב (כנראה בעוד 40 שנה), מדובר בשיפור משמעותי בשירות עבור עשרות אלפי עובדים שלא יידרשו לבצע החלפת קווים לא סבירה (בטח לכל מי שמגיע מרמת גן, פתח תקווה או תחנת ארלוזרוב שלא ישתמשו בקו הירוק; הקו הצהוב יגיע כנראה עם המשיח...) ויעודד אותם להשתמש ברכבת הקלה.
בנוסף, זה יאפשר חיבור דרך תחנת הרכבת של קרית אריה לכל הבאים מכפר סבא, רעננה, ראש העין וכו' לאלפי אנשים נוספים דרך תחנת אם המושבות (אם לא ישיר).
מה דעתכם?