חיבור בין הרכבת לחוצה ישראל

מצב
הנושא נעול.

איליה.

New member
מישהו מוכן להסביר מה קורה פה?

חיבור בין הרכבת לחוצה ישראל
כתבה ממעריב. מעניין מתיי זה ייצא אל הפועל.
מישהו מוכן להסביר מה קורה פה?
כביש 531 הוא הכביש שלאורך חלקו המזרחי נסללת כעת המסילה לכפר סבא. כבר עכשיו מתוכננת תחנה על המסילה הזאת שסמוכה לכביש חוצה ישראל, היא תחנת ראש העין צפון. אז מה בדיוק הם רוצים לעשות? לסגור את המעגל ע"י המשכת המסילה מכפר סבא להרצליה דרך רעננה? אבל זה רעיון שהועלה כבר לפני זמן רב, ואין לו קשר ישיר לכביש חוצה ישראל. הגישה הנוחה ברכבת מתל אביב לכביש חוצה ישראל היא עדיין דרך המסילה הקיימת לראש העין (ובעתיד ראש העין צפון), ודרך הרצליה המרחק גדול יותר.
 

seffic

New member
זה מראה כמה הכביש מיותר!!

חיבור בין הרכבת לחוצה ישראל
כתבה ממעריב. מעניין מתיי זה ייצא אל הפועל.
זה מראה כמה הכביש מיותר!!
איך הצליחו לשווק לפוליטיקאים פה את הרעיון המטומטם בדבר נחיצותו של חוצה ישראל, כאשר כביש זה לא נותן פיתרון לפקקים אלא יוסיף עומס בכניסות לערים. תרשו לי להוסיף, ואני לא מגזים, שכביש זה הוא אסון למדינה הרבה יותר ממלחמה למשל כיוון שגם הדורות הבאים יסבלו מכך. הרי ברור לכולם כיום שהפתרון הוא מערכת מסילות מפותחת, ועכשיו המתכננים מנסים לתקן את טעותם. פשוט בושה!
 

oren*

New member
נו, באמת

חיבור בין הרכבת לחוצה ישראל
כתבה ממעריב. מעניין מתיי זה ייצא אל הפועל.
נו, באמת
אני בטוח שמאות אלפי ישראלים יחנו את מכוניתם בחניון פתוח בחורף הגשום ובקיץ החם ויסעו ברכבת לתל אביב. וכשמגיעים לתל אביב? לא צריך אוטובוס או מונית בכדי להגיע למשרד? כולם עובדים באזור של תחנת הרכבת? איזו טיפשות, היו לוקחים את מיליארדי השקלים האלה ומקימים מערך תחבורה עילית יעיל. במקום ליסוע עם מכונית לעבודה ולשלם רק על דלק, אני אשלם על כביש אגרה ואחר כך על רכבת ובסוף על אוטובוס או מונית.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה