חטאים וזימה ומה שביינהם......חמשיר

חטאים וזימה ומה שביינהם......חמשיר

החטא הקדמון פגש את הזומם האחרון ישבו לתקס עצה בנדון מי היה בכלל הראשון הדעה ששנולדה, טענה ללא בעיה, בכל אשמה זאת האישה!!!! :) סליחה גברות נכבדות, אני ``עצבני`` חהחהחהחה חהחהח
 
אמאאאא רוצה חזרה לרחם, לא נעים כאן

סתאםםםםםםםםםםםםם אחלה חיים, הכול טוב ויפה ומושלם מי יגיד לי ההפך? שיקום!!!!!!!!!!! ויכנס למשרד שלי הלווווווווווו אחד אחד, לא כולם ביחד :)
 
למעלה