חחת חתת שתיים ..תסלחו לי רק בודק..

מסטיקה

New member
חחת חתת שתיים ..תסלחו לי רק בודק..

עם זה עובד... פשוט כתבתי עכשיו הודעה ארוכה מאד שלא עברה לפורום משום מה ונמחקה בדרך אז אני רק בודק שזה עובר לפני שאשלח שוב..
 

מסטיקה

New member
טוב אז ככה.. נאמר לי שבלתי אפשרי..

או כמעט לאנשים פרטיים לקנות CONVERTABALE BONDS (יעני אג"חים להמרה) בוול סטריט ושזה שוק ששייך כמעט בלעדית לM.M ובשביל לקנות איגרת צריך להשקיע מינימום 30000$ האם זה נכון? והאם יש לכם עןוד להוסיף ולהאיר את עיני בנושא שרק לאחרונה התחלתי ללמוד (ודרך אגב הוא מרתק ונראה מבטיח ביותר בכל הנראה להשקעות סולידיות עם אפשרויות לרווחים גדולים לעיתים באיגרות הישראליות לפחות) תודה רבה.. שוקרן MERCY BUKU וDER אליהו או מהשמך.. בבקשה לא להעיר לי הצרפתית הנהדרת שלי SAVA
???ותתחדש..
 

der Eliahu

New member
טוב נדרש הסבר לגבי השם

עוד תחשבו שder זה השם משפחה המוצפן ממקודם..ובכן לא , der זו הקידומת המיידעת לזכר בגרמנית . למשל הספר = דר ספר לעומת ספר=ספר(לא מיודע) . ואליהו זה מיודע אז זה der חח
 

der Eliahu

New member
חוץ מזה מה אתה אומר על HMSL?

מתאוששת או פרפורים אחרונים ? לא אהבתי את ההתנהגות שלה ביומיים האחרונים למרות העליה הכללית . פותחת בגאפ וסוגרת אותו במשך היום עם מחזור אפסי . מחר צריך להיזהר שלא ניקלע לתבנית נרות של היפוך דובי וניזרק מעבר לתמיכה . מצד שני גם הירידות היו במחזור אפסי ובינתיים המניה בריבאונד סביר מבולינגר התחתונה , יכולה בהחלט להגיע לעליונה וה1.4 הגבוהים . נו, כמו שאסטרל אמר - היא די נייטרלית , אני מחכה לראות מה נסגר איתה מחר ומחליט האם להחזיק או לחתוך (בהפסד סביר , מ1.3).
 

מסטיקה

New member
האמת שאכלתי אותה קשות איתה..

וקרה לי בדיוק מה שצפיתי ביום חמישי בערב בהקשר ליום שישי שהיא עשתה דיפ בפתיחה אכלה לי את הסטופ וקפצה מהר למעלה (התכוונתי להוריד את הסטופ כבר בשישי בצהריים אבל בסוף לא הספקתי בגלל עניינים אחרים שהייתי עסוק בהם ופשוט קיוויתי לטוב... לא הצליח ולמדתי ת'לקח לעשות מה שצריך פעם הבאה בעזרת השם..) תראה לא ממש הסתכלתי עליה בימים האחרונים לעומק מלבד לראות את המחיר על הצג שלי עולה בסנט שתיים ויורד חזרה באותה צורה וחוזר חלילה (או הפוך) האמת שמהשרוול אומר לך שאני חושב שכל עוד לא פורצת את התמיכה ב1.06 בצורה ברורה היא עדיין באותו טווח שהיתה כבר זמן די ארוך ובהחלט יש סיכוי טוב שגם במהלך הדישדוש הזה תעלה חזרה למחיר הקניה שלך ואולי גם יותר. אבל השאלה אם אתה מוכן לחכות איתה כמה זמן שידרש (במקרה שזה יקרה) או שאתה מוכן לקחת סיכון לצאת ממנה בסטופ סופי ב1.05 (במקרה הכי גרוע) שזה יהיה בהפסד די גדול.. שורה תחתונה היא עדיין בטווח הנורמלי של התמיכות לדעתי השאלה רק לאיזה כיוון תחליט ללכת במוקדם או במאוחר זה יקרה.. נראה לי שאם תוכל למצוא טרייד שנראה לך בעל פוטנציאל גבוה יותר בימים הקרובים אז אולי כדאי להעביר את כספך אליו במקום סתם לחכות במקום לא ידוע..
 

מסטיקה

New member
זה אגב נראה לי שאג"חים להמרה זה

הדבר הבא...
(זה גדול אי אפשר להפסיד רק להרוויח או מקסימום להתקע) תתכונן...לפני שתהיה לגמרי OUT
..
 

der Eliahu

New member
נקודות חשובות העלית , והרי התשובות

א-אמרתי לך מה אני חושב על סטופים מוכנים מראש , על אחת כמה וכמה במניה כזו שאתה רואה בבירור שקורה שם משהו - המחזורים אפסיים והיא נעה למעלה ולמטה באזור טריידינג מוגדר היטב שמרכיב מין דגל . זו תבנית קלאסית לאיסוף , למרות שכרגע לא ממש ברור לאן נושבת הרוח . אבל גם אם לא ברור ובסופו של דבר היא תתרסק למטה , שווה תמיד לחכות עד שהיא תעלה איזה מרחק סביר שיאפשר הפסד סביר , זאת אם רואים שהדיפ נעשה במחזור אפסי . אם המחזור הוא אפסי אז אין לזה אפקט כמו למחזור גדול שסוחף את המניה מעבר לתמיכה . בכל אופן תשקול את העניין עם הסטופים כי זה יגרום לך לאבד הרבה טריידים טובים . עכשיו בקשר לעניין של לחכות או לא , אני בהחלט שוקל לצאת מהמניה כשהיא תיגע שוב ב1.23-5 , וזה יהיה הפסד סביר בהחלט (נכנסתי ב1.3) . אני לא חושב שחכם עבורי לרוץ לטרייד אחר כשאני יכול להציל עוד קצת מזומנים . כמובן אני לא רוצה להיות חזיר כי בסוף אפסיד הרבה יותר , אולם כמו שאמרתי לך המניה נעה בקווים מוגדרים פחות או יותר כך שהזדמנויות לצאת תמיד קיימות בה . טריידים אחרים תמיד יהיו ועדיף להיכנס אליהם עם עוד איזה 50 דולר שאתה מציל.. בכל אופן באגחים אני לא מבין ככה ש..
בוקר טוב ויום נעים
 
למעלה