חחח אתם לא יודעים איזה מצחיק!!!!!!

חחח אתם לא יודעים איזה מצחיק!!!!!!

לפני כמה זמן הורדתי את פרק 20 מהעונה ה5 וווווווואאאאאייייייייי זה הפרק הכי מצחיק שראיתי בחיים שלי!!!!!!!!!!!!!! כל הפרק צחקתי!!!!!!!!!!!! אתם חייבים להוריד אותו ולראות אותו אפילו אם ראיתם אותו תורידו ותראו שוב!!! זה כזה קווווווווווווווווווווווורע!!!! איזה יפה פייפר משחקת אותה עיוורת! ופיבי קרעה אותי איך שליאו מדבר אילה והיא לא מבינה כלום.. ושפייג' הפילה את פייפר במדרגות!!! חחחחחחחח פרק גדול!!
 
../images/Emo6.gif

נכון,זה באמת פרק מצחיק...
נדמה לי שקוראים לו "על תבונה ויכולת חישה" או משהו כזה...
ולגבי הולי/פייפר
היא תמיד משחקת מדהים
בפעם הבאה...
נצל"שי בבקשה טוב
 

JULI4561

New member
אויי ראיתי את זה פרק טוב...

חח גמאני חולה הפרק אותו ראיתי אותו כמה פעמים .. תגידו כריס הוא הבן של פייפר וליאו
 

kerenosha

New member
כן...

Y! אני זוכרת ת'פרק... איזה פרק חמודדדד... זה היה גם עם וויאט שהצליח להגן על עצמו... איזה מאמי... משחקים אותו תאומים נכון?!
 

TheCharm

New member
פרק גדול

כ"כ גדול, שהוא יותר גדול משאר הגדולים, מספיק גדול כדי להיכנס לקלטת השנייה שלי של "פרקים נבחרים מסדרות".
 

LoVe Alyssa

New member
../images/Emo9.gifזה אחד הפרקים האהובים עליי...../images/Emo9.gif

הוא ממש ממש יפה!!! ל-barhenhalliwell מאיפה התמונה???... יש לך עוד תמונות מאותו פרק? תודה בכל מקרה...
 

One Girl 1

New member
../images/Emo98.gif זה באמת היה פרק ממש מצחיק..

ואהבתי אותו חחח..ראיתי אותו כמה פעמים והוא ממש יפה..איזה צחוקים איתם..אבל הכי אהבתי זה את פיבי..כמו תמיד חחח..אבל באמת שהיא שיחקה ממש מצחיק..איך היא תעקה..קראה את השפתים של האנשים..זה היה פשוט פרק הורג..כולם שיחקו אותה משו מעולה..!!!
 

zoegea

New member
פרק מדהים באמת ב top liste

כולם שיחקו שם מצחיק,....והיה הרבה מצבים קורעים עם פייפר ופיבי במיוחד!!!
 
למעלה