חחח אני מת על הקטע הזה...

../images/Emo72.gif../images/Emo60.gifזאת סתם הכללה מגעילה

זה הכל תלוי בתהליך... אצלי בשיכבה[כיתה י'] עוד לא רואים סימנים של בגרות... זה בדיוק כמו שאתה תיארת... רק שהרוב זה עם הבנים... ואתה,גיל 14,כיתה ח'[אני מניחה] כבר מספיק בוגר בשביל לשים לב לזה...ותאמין לי...עוד כמה שנים הבנות ירדפו אחריך... ולמספרת האגדות-כן,בד"כ כשאתה נידלק על מישהו הוא נראה לך הבנאדם הכי מדהים בעולם[יופי ואופי] ככה זה...
 

keton13

New member
חחח אני מת על הקטע הזה...

אייי.... כמה פעמים שמעתי בנות (ואנשים בכלל) אומרות שהאופי זה תמיד מה שחשוב... אבל מה הבעיה? כמו שאמרתי: "כמה פעמים שמעתי בנות אומרות את זה" שמעתי את זה עשרות פעמים(ואפילו מאות), אבל האם זה יוצא לפועל? חס וחלילה לא. בחיים לא ראיתי את זה ממומש באמת מעבר לדיבורים... נכון, אני בן 14 וחצי בסך הכל, אבל למה אני רואה רק בנות שרק היופי זה מה שחשוב להן? למה אני תמיד שומע מבנות שבאות לספר לי שיש להן חבר את המשפט הזה: "יש לי חבר והוא כוסון!!!!" ואחרי יומיים אותה אחת באה אלי ואומרת לי שהוא מתייחס אליה מגעיל והיא לא יודעת מה לעשות.. הצעתי לה לדבר איתו על זה, אם זה לא עוזר אז להיפרד ממנו כדי שלא תפגע... ישר התחילה לצעוק עלי "מה אתה בסדר!?!?!? ראית איזה כוסון הוא?" (חשוב לציין שמאותו רגע אני לא מדבר איתה) וקרו לי עוד מלא מקרים דומים לזה.. אז אתם צודקים, אולי זה עניין של הגיל, אולי בנות רק מחפשות בגילאים האלה (12-16) מישהו שרק נראה טוב... לפעמים אני מרגיש שכל הסביבה שסובבת אותי הם תינוקות ואני היחידי שבוגר שם..(וסליחה שאני נשמע "מתנשא"...זה פשוט ככה) מה אני מנסה להגיד פה? בנות, די לחרטט... עד עכשיו שמעתי שהאופי בשבילכן זה הדבר הכי חשוב, ולא שמעתי בת שאומרת שהיופי זה הכי חשוב.. אבל חוץ מלהגיד, זה באמת יוצא לפועל? לא, ובכלל לא. אז אני לא אומר שמעכשיו תשנו את הגישה ותאהבו רק את מי שיש לו אופי טוב, אבל לפחות אל תגידו שהאופי זה מה שהכי חשוב בזמן שזה לא. (אני מדבר פה על בנות, כי אני בן.. בזמן שאני יודע שהבנות אומרות בדיוק אותו דבר על הבנים, וזה נכון בחלקו...)
 

scorpio82

New member
כבר כתבתי תשובה בסגנון שאתה צריך

גם מישהו בן 14 תחפש את זה זה כאן באתר מאתמול או מהלילה האחרון אתם בגיל שהבנות חושבות על מראה ולא על אופי עדיין אין בגרות מנטאלית תחכה איזה 5-6 שנים זה ישתנה
 

fireballfxp

New member
לא אחי אתה טועה...

זה משתנה יותר מהר, אם זה כשתוצאה מאיזשהו אירוע מבגר או סתם כי זה השלב שהגיע, אני מאמין שב-16.5-17 אפשר למצוא בנות בוגרות יסחית, אין הרבה, אבל העונג למצוא אחת כזאת גדול!! אממ חבל שבשלב מאוחר ביחסים שלנו גיליתי שכנראה שכמה שהיא לא בוגרת לגילה היא עדיין לא מספיק בוגרת בישביל גילי, חבל!
 
לא תמיד... לא מסכימה איתך

תראה אנלא מסכיהמ איתך בנושא הזה.. למרות שבדר"כ זה נכון אבל המקרה שלי שונה לגמרי... אני עכשיו ממש בקטע של להכיר מישהו שבשביל אהבה... כי זה ממש חסר לי... (הצעות?!) ואני ממש לא מחפשת לפי מראה... בC הרצינות אני צכה מישו שאני אוכל לדבר איתי.. שיבין אותי וכמובן הכי חשוב יאהב אותי... (למעונינים נא לפנות למס... סתם בצחוק פשוט שלחו מסר אתם יודעים מי אני!!) אוהבת את כולכם וחג שמח...
 
לא תמיד זה נכון

אם הוא חתיך מהמם אבל יש לו אופי חרא, תאמין לי כל מה שיצא משם זה מריבות. שום אהבה ושם כלום! אני לא אומרת אבל שיופי לא חשוב... מה שלדעתי נכון- שילוב יפה של שניהם. ילד חמוד עם אופי חמוד , זה הכי מושלם שיש!
 

keton13

New member
חחח יודעים מה הכי מצחיק?

שגם לא מעטו הפעמים אשר שמעתי בנות אומרות שהן מחפשות בנים גדולים כי הבנים בגילן תינוקות מדי... חחחחחחחח זה קורע כל פעם מחדש פשוט... ואני יודע בדיוק למה הן אומרות את זה.. שמתיי לב ש99% מהבנים ה"כוסונים" הם תינוקות, אז בטח שאי אפשר למצוא בגילן מישהו בוגר, אז צריך כוסון שהוא יותר גדול כי אז הוא קצת פחות תינוקי... מדהים :) אני בינתיים אומר שאני צריך לחפש בנות יותר גדולות כי הן אולי פחות תינוקיות, רק כמה חבל ששום דבר לא יכול לצאת טוב מקשר של בןש גדול מהבת..
 
דברים לחוד, מעשים לחוד.

אין מה לעשות, כשזה תלוי במשיכה לבן זוג, המראה חייב להכנס בפונקציה הזו. אם אתה לא חושב שהבחורה שאתה יוצא איתה היא יפה, אתה לא תמשך אליה, ומין הסתם בגלל זה לא תוכל לאהוב אותה, לא באופן של חברה לפחות. ונכון, יש איזשהי צביעות באמירה שהאופי הוא הכי חשוב, אבל בסופו של דבר, המראה בהחלט תורם למשיכה, אבל מה שיגרום לקשר להשאר הוא האופי.
 
*אהמ* *אהמ*

אתה צודק במאה אחוז לדעתי . עובדה שאני חריגה
יש בנות ויש בנות , תלוי איפה תחפש. לדעתי לא תמצא מישהיא בוגרת בגילך , [ט' או ח'?:p] אין בנות שיסתכלו על בנים יותר קטנים מהם . כשהבנות באמת מתבגרות הן כבר לא יסתכלו על היופי , אלא על הגיל :p , וזה ככה כי אני בעצמי אחת כזאת. אין לך מושג איך נמאס לי מכל הקטע של היופי , ושמע , אני מדברת בתור המין היפה . איך זה שכל הבנים הנורמאליים מסתובבים דווקא עם האלה שנראות הכי טוב\ מסתובבות רק עם כוסנים? אני מודה-אנחנו דור מאוד שטחי .
 

ר ו ת ו ש

New member
זה נכון אבל לא לגמרי

יש המון בנות בגיל הזה שמחליטות לפי יופי אבל זה לא כולן!! אני (בת 13) הייתי מאוהבת בבנים שהם לא הכי מדהימים אבל היה להם אחלה אופי!! אולי זה משפיע רק בהתחלה אבל אחר כך באמת שלא משנה. אני לא הייתי יוצאת עם מישהו שהוא נראה נורא כי זה פשוט מגעיל אותי וזה לא נעים להיות ליד אנשים כאלה אבל לא צריך להיות מדהים!
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחח.

מותק, האופי חשוב וגם היופי. כנראה את היופי לא שמעת..
 
אממ לא.

אני בת 14 וחצי. ואני מעידה על עצמי שהייתי מכוערים כי הם נראו לי נחמדים. ואני בחיים לא חיבבתי מישהו עד שדיברתי איתו לפחות.
 
אני חושבת

שהמראה החיצוני הוא רק תורם ברושם הראשוני. אני בנתיים נדלקתי רק על בנים שהיה להם אופי טוב ( וכן, הם לא נראו טוב...אני מודה) אבל כשאתה נדלק על מישהו אז הוא תמיד יראה לך כוסון לא? או שזאת רק אני?! חחחחח..בכל מקרה, יש אנשים שאומרים ובאמת מתכוונים ( כמוני..) ויש כאלה שפשוט אומרים את מה שנכון לומר.
 
למעלה