חחחח נושנוש בשבילךךךךךך

חחחח נושנוש בשבילךךךךךך

קשה לי לוותר עליה למרות שהיא ילדה רעה היא מטריפה וגם יפה עושה בי מה שהיא רוצה רק היא מצליחה בי לשחק ואני, רק עליה אני מת רק היא, היא יודעת לפנק רק היא, היא מסוגלת אותי להפנט קשה לי לוותר עליה... רק היא, היא גנבה לי את הלב ואני מאוהב בה עד כאב רק היא מטריפה את דעתי רק היא, רק היא היחידה שמכירה אותי קשה לי לוותר עליה...
 
גדרה אחותי..

ואתמול גם נזכרתי שיש לי בן דוד תימני במשפחה.. כאילו הוא מאומץ אבל עדיין תימני.. אז עכשיו אני מתאימה בול לגדרה..
 
בואנה אלנר

את יודעת מה היה לי יום רביעי בלילה בדירה?? ראיתי פתאום נקודה ירוקה זוהרת לה על הרצפה וזה אשכרה זז! לא הבנתי מה זה עד שפתחתי את האור וראיתי שזאת גחלילית!!!!!! אז לקחתי אותה לתוך כוס ובניתי נדנדה ומגלשה מנייר טואלט וכיסיתי את זה, ובבוקר הבת כחבה הזאת נעלמה!!! ואני חושבת לעצמי, מה? אם זה לא אנקונדה, אז הלונה פארק שלי לא מעניין??!! נעלבתי ממנה קשות!!!! גחלילית חסרת אחריות!
 
חחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח אני שמה לב שהמעבר לגדרה ממש דפק אותך! התחלת לשמוע מזרחית,משחקת לי עם גחליליות...מה עוד?!
 
מה עוד, מה עוד??

אה.. השבוע התחלתי לדבר עם המגבת של המטבח.. ולפני איזה חודש דיברתי עם עכביש וביקשתי ממנו לא לבנות בית בזמן שאני נחה בבית שישבת.. תשאלי את אורטל היא תספר לך על הארוע המפחיד הזה..
 
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח ואי ואי המצב ממש קשה אני רואה! את רוצה אולי לבוא לגור פה איתי ברמלה?לא שפה יותר טוב אבל פה לא חייבים לשמוע מזרחית מי שלא רוצה מצליח לא לשמוע ולא להיות ערס ובטח שפה גם לא משחקים עם גחליליות!!
 
למעלה