חחחח מונדיאל 2006?! חלוםם.....

zandberg

New member
חחחח מונדיאל 2006?! חלוםם.....

מי שאופטימי ומאמין שאנחנו נראה לפני הנכדים שלנו את הנבחרת במונדיאל, צריך כבר להגיד לעצמו, אין סיכוי בהכרח אחרי שהחליטו סופית שישראל ירדה דירוג ואחרי שנים שהייתה בדרג 3 ישראל יורדת לדרג 4 !! ולכן הסיכויים שלה לעלות למונדיאל 2006 נראה קלוש וכך גם הלאה לגבי כל המונדיאלים הבאים... תראו איזה נבחרות ישראל תקבל בבית, שרק אחת עולה והשניה עולה לפלייאוף, ישראל תשחק בבית עם 3 נבחרות עדיפות עליה אז אין סיכוי שנהיה שם אין סיכוי!!! וכמובן שר"ג זה ניקוסיה או אנטליה. במוקדמות יהיו 5 בתים של 6 נבחרות ו-3 בתים של 7 נבחרות (יהיו 2 מדרג 6) דרג 1 - צרפת, פורטוגל, שבדיה, צ'כיה, אנגליה, ספרד, איטליה, טורקיה. דרג 2 - הולנד, קרואטיה, בלגיה, דנמרק, רוסיה, אירלנד, בולגריה, סלובניה. דרג 3 - פולין, רומניה, סקוטלנד, סרביה, שוויץ, יוון, אוקראינה, סלובקיה. דרג 4 - ישראל, אוסטריה, איסלנד, נורבגיה, פינלנד, בוסניה, לטביה, וולס. דרג 5 - הונגריה, גרוזיה, בלארוס, קפריסין, אסטוניה, צ.אירלנד, מקדוניה, ליטא. דרג 6 - אלבניה, ארמניה, מולדובה, אזרבייג'אן, איי פארו, מלטה, ליכטנשטיין, לוקסמבורג, אנדורה, קזחסטן. תארו לכם בית כזה קשה שיכלול את: צרפת, הולנד, פולין, ישראל, גרוזיה, אלבניה. או בית "קל" שיכלול את: צ'כיה, רוסיה, סלובקיה, ישראל, אסטוניה, לוקסמבורג.
 
למה נכדים???

הנינים במקרה הטוב. אם לא יחזירו את המשחקים לרמת גן אני לא רואה את ישראל מעפילה למונדיאל גם אם יחזירו, עדיין 70% שהם לא יעלו... מה שכן, לא נקבל את אוסטריה שוב כי כבר נמאס אם יוצאת לנו ספרד שוב אני בכלל יתעדצבן. רוצים נבחרות כמו הולנד, איטליה גם צרפת נמאס.
 

pari sportif

New member
דעתי על הבית!!

תיהיה לנו קבוצה מאוד חזקהה למונדיאל 2006 כמו שכולם יודעים גברי לוי בחוץ וזה נותן עוד 5 או 10 % עלייה ואל תזלזלו בישראל יש לנו ילדים טובים הפעם כמו : ראובן עובד זנדברג בלילי גרשון דוידוביץ אנטבי ( שחייב להיות בשיא שלו כמו בעונה החלומית של הפועל תל אביב באירופה ) אוזם שלדעתי שחקן הגנה חזק וטוב אליניב ברדה שיהיה עוד שחקן גדול!! רוזן שכולם יודעים מה הוא שווה בניון שרק עכשיו כובש לזכות סטנדאר בספרד ובהחלט שחקן טוב ויש עוד ועוד ואל תשכחו שיש 3 שנים ויהיו שחקנים חדשים... אל תדאגו גברי בחוץ קשטן בפנים ולוקחים את במקום השני כן כן !!!
 

pari sportif

New member
עזוב לא רוצה להגיב

לבנאדם שלא מאמין שאפשר לעשות את זה יש לנו מערכת חדשה ולדעתי אנחנו ניהיה בפנים
 

Anfi3ld

New member
חחחחח אין כזה דבר בית קל עם צ'כיה

הנבחרת בכושר הכי טוב בעולם
 
למעלה