חחחחחחח ! אתם חייבים לראות!

Pikachuit!

New member
חחחחחחח ! אתם חייבים לראות!

אלה עוגות פוקימון! :)) "המדריך השלם" ... ^_^
 

Dragonite

New member
חחחחחחחחחחחח איזה יופי!!!

בעעעעע! זה ממש מגניב יש לי יומולדת עוד כמה שבועות אולי יש עוגת דרגונייט? חחח או פיקאצ´ו! בא לי לאכול את העכברוש הקטן והצהוב!
 
זה גם רעיון טוב

אבל אני מעדיף רק לחתוך אותו לחתיכות קטנטנות ועדיף שהוא יהיה ממולא בריבת תות או משהו כזה את יכולה לאכול את זה אח"כ אם את רוצה
 

ג^יגלי

New member
אור אתה רע!!!! ../images/Emo46.gif

חחחחחחחחחחחחח..... בכל מקרה, אתה יכול לקבל עוגת קאסידי לרישיון
 
למה אין עוגת פיקאצ´ו?

זאת עוגה שאני אשמח לחתוך (חבל שאין סמיילי שמתאים ל >:) זה באמת חסר לי הרבה פעמים) הילה לא להיעלב, אני מתכוון רק לפיקאצ´ו של אש כל שאר הפיקאצ´ואים חמודים אוקיי?
 
מה שמזכיר לי

שלפני שנה ראיתי בעיתון תמונה של עוגה של פוקימון שמצוייר עליה יער במרציפן ויש עליה בובות סוכר של פיקאצ´ו וצ´רמנדר וקוריאם לזה עוגת יער וירידיאן (יענו חיקוי של עוגת היער השחור) וחשבתי שזה סתם המצאה אבל כשהייתי בארה"ב ראיתי את זה באמת o_O
 
למעלה