זאת עוגה שאני אשמח לחתוך (חבל שאין סמיילי שמתאים ל > זה באמת חסר לי הרבה פעמים) הילה לא להיעלב, אני מתכוון רק לפיקאצ´ו של אש כל שאר הפיקאצ´ואים חמודים אוקיי?
שלפני שנה ראיתי בעיתון תמונה של עוגה של פוקימון שמצוייר עליה יער במרציפן ויש עליה בובות סוכר של פיקאצ´ו וצ´רמנדר וקוריאם לזה עוגת יער וירידיאן (יענו חיקוי של עוגת היער השחור) וחשבתי שזה סתם המצאה אבל כשהייתי בארה"ב ראיתי את זה באמת