חחחחחחחחחחחח סיפור מהיום

yossibalali

New member
חחחחחחחחחחחח סיפור מהיום

היום אני מסתובב פתאום אני רואה חבר שלי אוהד הפועל קיצר הוא בא אליי אומר לי מכיר נרי? אני בהתחלה לא מבין ואז אמרתי לו כן ואז הוא אמר שהוא חם עלייך בקיצר מסתבר זה ראפר מהמושב..... אז הוא אמר לי שהוא דיבר איתו ואמר לו שלא כדי להתעסק איתי אז בגלל זה ראפר מהמושב לא מתקשר אליי חחחחחחחחחחחחחח יפחדן בוא בוא אני לא ערס.. רק על ההתלפצות שלך על מכבי מגיע לך מכות בוא לרעננה תקבל מה שמגיע לך יבן זונה אני מחכה לטלפון דרך אגב שמעתי גם שאתה מליין טחוון מנייאק שייפול עלייך גזע עץ ויש לאבא שלך יאכטות ...
 
שיט להתחיל לברוח בלילי מאיים!

סתם סתם זין לראפר את התחת אם צריך עזרה דבר איתי רוצה מספר? אני יזין את סבא שלו!
 

yossibalali

New member
זה הדבר האחרון שאני צריך :]

הראפר מהמושב הזה עבריין מקלדת שמע שלא כדי להתעסק איתי שתק... הומו.....
 

רוי קין

New member
אתה נוגע בנרי אני מביא לך את

שער 5 מתחת לבית יא הומו אל תעשה פוזות
 

yossibalali

New member
תביא את שער 5 את שער 7 ואת

אריק אינשטיין הינה עוד עבריין מקלדת
 

רוי קין

New member
אתה בטוח שאתה רוצה את אריק איינשטין

הוא ישיר לך אדומה שלי ויאכל אותך לארוחת ערב!
 

רוי קין

New member
לא דווקא את האולטראס שהם הרוב

ספרדים.. חוץ מאלי (אלי רמלה אם אתה מכיר) שהוא חצי אשכנזי נראה לי אבל הוא מזיין למי שהוא רוצה ת'תחת..
 

yossibalali

New member
חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח

אלי רמלה אכל מכות בדרבי השני....... ובנוסף לכל עשו לו חוואה לפלאפון חחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחחח
 
חחחחחחחחחחחחח לא מצחיק

בטח קפצתם אליו 100 על 1 חכמים גדולים גם כן אוהדי מכבי ת"א הומאוהים!
 

yossibalali

New member
לא דווקא לא.....

זה היה 70 של הפועל על 50 של מכבי...... מכבי אכלו מכות לא אומר שלא.. יצא לנו אחד עם פנס בעין... אבל גם הפועל אכלו..... ועשו לאלי רמלה חוואה בפנים....... ואנ לא מדבר על חוואה שלקחו וברחו אני מדבר על זה שהוא לקח ואמר אם אתה רוצה אותו בוא עכשיו מכות
 
חחחחחחחח אז?

היה לנו תמשחק נגד ראשון לציון וישראל כהן הלך איתנו מכות אז עשינו לו חוואה בפניםעל הפלאפון מצלמה צבעוני משהו טוב! שמע אחי הזמנו אותו למכות ואז הוא הלך לאוטטובוס עוד סוד? גם הסטארטק של עופר שיטרית אצלנו!
 

yossibalali

New member
אבל אין מה להגיד הוא סוס

הוא מהאלה שלא הייתי מתעסק איתם..... למרות שגם למכבי יש כאלה
 

רוי קין

New member
בונא מה אתה מזיין בשכל

הוא היה לידי כל הזמן לא קרה לו כלום , אתה כנראה באמת לא יודע מיזה.. חוץ מיזה פתחנו לכם ת'תחת בקניון לפני וגם אחרי זה יא טמבל אל תשגע אותי למה אנשים צילמו ויש לי על המחשב בדיוק ת'כיסאות שפוגעים בכם וגם אני ראיתי שם כמעט דקרו אותי ואת חבר שלי ראינו איך תומר הצליף בכם עם חגורות
 

רוי קין

New member
דבר ראשון זה קליפים של כמה דקות.

דבר שני למה נראה לך שאני יפקיר אוהדי הפועל ויראה לך אותם כשאתה יכול בקלות להראות למשטרה ויתפסו אותם הרי רואים בברור מי הם ומה הם עושים לאוהדים של מכבי..
 

באר שבע

New member
מה קורה איתך אחי??אתה נראה לי חי

בסרט. עכשיו הוא ילך יסע למשטרה ויראה קליפים שלמשטרה לא מזיז ת'קצה של הבולבול מכמה ילדים שהלכו מכות
 
חחחחחחחחחחחחחחח נראה לי את זיין

מוח! אתה רוצה תראה נאמין אתה לא רוצה על תראה נגיד שאתה מבלף! למה מה יש שם דוקרנים יאללה תראההההההההה סטימפי לא ילשין הבן מלשין הזה תראה
 

StiMpi1

New member
אמא שלך מלשינה יבן זונה

מה אתה מערב אותי בכלל בשיחה?
 
למעלה