חחחחה חויות מעולם הצאטים מי שלא חווה שיקום חחחה.
ל ליMור New member 25/4/04 #2 חחחחחחחחחחחחחח,,,,,, לא יודעת אם להגיד חחחחחח,,,,ענק או להגיד איככככסססססססס,,,, זה הפחד הכי גדול בלדבר עם ה"מושלמים" האלו שמעבר למסך,,,
חחחחחחחחחחחחחח,,,,,, לא יודעת אם להגיד חחחחחח,,,,ענק או להגיד איככככסססססססס,,,, זה הפחד הכי גדול בלדבר עם ה"מושלמים" האלו שמעבר למסך,,,