חזר פתאום...

the blak angel

New member
חזר פתאום...

היי... יש לי איזו בעיה קטנה-גדולה ואשמח לשמעו דעות מאנשים אובייקטיבים,שלא קשורים לסיפור בשום צורה,ואין להם אינטרס לשקר. אז ככה: לפני כמה חודשים,הכרתי מישהו.ידיד של חברה. הוא התחיל איתי המון אבל משהו בפנים לא נתן לי להיפתח אליו. אינטואיציה או סתם תחושה רעה,בכל מקרה,הוא לא היה נראה לי ולא זרמתי עם חיזוריו הרבים. אחרי מאמצים רבים מצידו,החלטתי כן לתת צ'אנס. התחלנו באמת לצאת,ומה אתם יודעים?התאהבתי בו עד מעל הראש. היינו ביחד 5 חודשים,כל הזמן ביחד,מהבוקר ועד הלילה(חוץ מהימים שהוא סגר בבסיס) והיינו מאושרים. לא היה שום ריב,אפילו הכי קטן,שיכל לתת לי רמז על מה שעומד לבוא. אחרי 5 חודשים ביחד,הבחורצ'יק פשוט אמר לי "ביי ביי". ככה,בלי שום הסבר,בלי לסגור עניינים.תפס את הרגליים וברח. עברו להם חודשיים וחצי בערך מאז שנפרדנו,ופתאום,באמצע הלילה,טלפון. האקס מתקשר:"תצאי החוצה,אני רוצה שנסגור את הכל כמו שצריך" אני בהתחלה לא רציתי לראות אותו,אבל בסוף השתכנעתי ויצאתי לדבר איתו. בקיצור,הבחורצ'יק טוען שהוא עשה טעות,שהוא אוהב אותי,ורוצה לחזור. אני מבולבלת. אין לי מושג מה לעשות,מאיפה הוא נפל עליי בכלל? עד שהצלחתי איכשהו להפסיק לחשוב עליו...הוא חזר וסיבך לי שוב הכל. מה אתם אומרים..? לסגור את העניין או לתת עוד צ'אנס?
 
המממ

האינסטינקט הראשוני שלי הוא להגיד לך להעיף אותו קיבינימאט, ושהוא שחקן ואיך ששוב תיתפסי עליו יעשה לך בדיוק את אותו תרגיל. מצד שני יכול להיות גם שזה שהייתם ביחד כל כך הרבה בכזאת אידיליה חסרת ריבים פשוט הלחיץ/הפחיד/חנק אותו, או משהו כזה, והוא היה צריך את הזמן הזה בנפרד כדי להבין מה הוא רוצה וכו'... מה שמדליק לי קצת נורה אדומה זה דווקא זה שלא רבתם, כי בדרך כלל כששני אנשים נמצאים כל כך הרבה ביחד ולוקחים ברצינות אחד את השניה אז באופן טבעי גם מוצאים על מה לריב (וזה לא דבר רע כי במידה מסוימת משברים יכולים לחזק קשר). הבן אדם היחידי שאני מכירה שלא רב עם חברות שלו זה בחור אחד שהמוטו שלו בחיים זה "זונה או חתונה" והוא פשוט לוקח בחורות כמו צעצוע לכמה חודשים, אז גם אין לו שום אינטרס לריב איתן תוך כדי, והוא משחק אותה חבר "מושלם" עד שזורק את החברה ולוקח אחרת... מצד שני באמת יכול להיות שהבחור שלך תמים בקטע הזה ובאמת לא היה לכם על מה לריב... אולי כדאי לתת עוד צ'אנס אבל לא להידבק שוב מהבוקר עד הלילה, קצת לתפוס מרחק ולראות מה קורה איתו ואיך הוא מתנהג אליך עכשיו.
 

the blak angel

New member
גם לי זה נראה קצת מוזר כל האידיליה הזאת.

אבל חשבתי שיש ביננו פשוט כימיה טובה,ושזאת הסיבה שאנחנו לא רבים.
 
לא הבנתי.

הוא קרא לך לרדת (כמו איזה ערס) ואת הלכת. אמר לך שהוא רוצה "לסגור עיניינים" אבל בעצם רצה לחזור??? ועכשיו את לא יודעת....האממ הוא נפרד ממך בלי לתת הסברים, לא נראה לי שאחד כזה צריך לקפוץ בכל קריאה שלו, הוא נשמע דיי ילדותי ועדיין לא מגובש עם עצמו (אני מתארת לעצמי ששניכם צעירים) בכל מקרה, הייתי אומרת לך להמשיך הלאה ולהיות יותר החלטית עם מה שאת מרגישה ולא לתת למילים של אחרים ובעיקר של בנים "לשכנע" אותך.
 

DC400

New member
לא!

אין אפילו מקום לשקול חזרה , כי גבר אמיתי יודע להתמודד עם בעיות ולדבר (הדבר הכי בסיסי בקשר וגם בחיים) ,הוא פשוט קיבל רגליים קרות ועכשיו הוא נזכר בך? - איזה אפס!
 

the blak angel

New member
צודקת במיליון אחוז.

הוא באמת ילדותי,לא מגובש,לא יודע מה הוא רוצה מעצמו ותינוק מפונק. אבל אני אוהבת אותו. לצערי. הוא באמת אמר לי בטלפון שהוא רוצה "לסגור עניינים" וכשדיברנו פנים אל פנים הוא אמר שהוא חושב עליי כל הזמן ומתגעגע וכו' וכו'. קצת מבלבל הייתי אומרת.
 

f l o w e r G

New member
ובכן

הדבר הראשון שאני הייתי חושבת עליו זה , מממש לא @!!@ אבל אני חושבת שאת כן צריכה ליישב איתו ומעניין לדעת למה אמר לך ביי ככה פתאום. ולפעמים כן יש אנשים שלא מעריכים את מה שיש להם ביד עד שהם לא מאבדים אותו. לדעתי תני לו צאנס ותראי, אני חושבת שלא כדאי לך לתת בו את מלוא המרץ שנתת בהתחלה שאם זה חס וחלילה יקרה שוב שלא תיפגעי יותר. אבל לכי על זה. אל תקחי יותר מדי קשה. החיים יפים ואם זה לא זה אז יהיה לך אופציה אחרת. ועוד תהיי מאוהבת על כל הראש. בהתצלחה
 

ורדונה2

New member
שניה...

הוא הסביר בכלל את עצמו לפני שהוא החליט ש"זהו, אני מאוהב בך, עשיתי טעות, בואי נחזור"? ביקשת ממנו בכלל להסביר את עצמו, או שזה פרט שולי מבחינתך, ה- "למה עזבת מלכתחילה"?
 

the blak angel

New member
לא,הוא כן הסביר את עצמו.

הוא אמר ש"היה לו המון בלאגן בחיים" ושהוא לא רצה שאני אהיה מעורבת בזה. אז כביכול הוא זרק אותי, "פתר את כל הבלאגן שלו תוך כמה חודשים" ועכשיו כשהכול מסודר אצלו הוא רוצה שנחזור.
 

GreenEyes82

New member
ומה יהיה בפעם הבאה ששוב יהיה לו "בלאגן"?

כל הקטע זה לשתף, לא לדחות..
 
אני חושבת שרק כאשר תקבלי תשובה

כנה ואמיתית מה גרם לו לברוח בפעם הראשונה, אז תשקלי בכלל אם מתאים לך. אני שונאת כאלה משחקים, כי זה גורם לחוסר וודאות מה מבטיח לך שדבר כזה לא יקרה שוב?
 

the blak angel

New member
זה גם מה שאמרתי לו.

מה מבטיח לי באמת שהוא לא יתפוס את הרגליים שלו ויילך שוב? התשובה שלו הייתה זה שאני צריכה פשוט לסמוך עליו. אבל איך לעזאזל אני יכולה לסמוך עליו? האמון ביננו כבר נשבר,ברגע שהוא הלך פתאום בלי לתת שום הסבר.
 

yamkachol

New member
את רוצה קשר עם אדם שלא יכולה לסמוך עליו?

שלא משתף אותך ברחשי ליבו? מה שאני בטוח, זה שהוא יודע לדבר ולשכנע. "יודע למכור מיים לאסקימואים". יכל לספר לך סיפורים מאוד משכנעים על ה"למה עזב אותך בלי לאמר לך כלום". על ה"למה חזר אליך כך פתאום". לא הייתי סומך שמה שאומר , אמת הוא. נראה לי מאוד מניפולטיבי. מזכיר התיחסות של ילד לצעצוע. רוצה משחק, משתעמם, עובר לצעצוע הבא - וחוזר חלילה... נראה לי, שאם את לא רוצה עוד אכזבות, תסכולים - והרגשה איומה - שהוא יגרום לך להרגיש (משום שאנשים כמוהו, יודעים לדבר ולגרום לך לחשוב ולהאמין לשטויות שהם פולטים). - תתרחקי ממנו, ואינך חייבת לו הסברים. פשוט כי לא מתאים לך. אלא אם כן, את כן רוצה "לבדוק אותו". תחליטי מה שתחליטי, מאחל לך שיהיה לך טוב.
 

the blak angel

New member
תודה=]

אני כן רוצה לבדוק אותו,אבל אני רק מפחדת להתאהב בו שוב תוך כדי,ואז הוא שוב ילך לי פתאום,ושוב ישבר לי הלב.
 

מפתחSoul

New member
את מבולבלת כי בילבלו אותך

כדי לראות בהיר את המצב, חובה עליו לפרט בפנייך מה עבר עליו כשהוא קם והלך. אני אישית לא בעד לחזור אחורנית, אבל יש כאלו שעשו זאת, לחלקם זה עבד ולחלקם לא. שורה תחתונה? הוא צריך בעיקר להוכיח את עצמו כדי שתאמיני בו שוב.
 
למעלה