חזרת שופטים - חצי גמר ראשון - עדכונים חיים

תחילת המופע -

המופע נפתח עם קטע יחסית משעמם של נופים מהולנד, כמעט ללא התייחסות לכך שכבר שנתיים לא היה אירוויזיון. יש התייחסות של Eurovision is back וקצת קטעים מהעבר, אבל ציפיתי להרבה יותר וואו. דאנקן, כצפוי, פותח את המופע, עם החדש שלו, אבל השיר לא כל כך מוצלח.
 
שיר ראשון - ליטא:
איזו פתיחה נהדרת לתחרות! שיר קלאסי לפתיחה כיפית. דה רופ עם הופעה מחשמלת ומאוד דומה להופעה שלהם בקדם. ביצוע קולי מצוין (לא שזה שיר מסובך לביצוע), מצטלם נפלא והקהל מגיב בתשואות (בלי קשר לגיבוי תשואות שמתוכנן). מהשירים הבטוחים בגמר לדעתי. החבר'ה האלה לגמרי יודעים לפלרטט עם המצלמה! גם האפקט בסוף עם הכאילו מצלמת סלפי עובד נהדר.
 
שיר שני - סלובניה:
או, לא. תקלת סאונד קטנה בתחילת השיר, סטייל האבודים מוורונה ב-2017 כשהמיקרופון לא נפתח כמו שצריך בזמן הנכון. יש פה פער עצום בין היכולות האדירות של הזמרת לשיר שהוא פשוט לא מספיק טוב. היא עושה את המקסימום ונלחמת על הבמה, אבל זה פשוט לא יספיק. בתחרות הקול של הערב, היא ללא ספק אחת המובילות, אם לא המובילה, אבל השיר הזה פשוט קטן עליה. הבמה די משעממת בנוסף להכל ואם ליטא היא עולה בטוחה, אז כל תוצאה חוץ מהישארות של סלובניה בסמי פשוט תפתיע בענק.
 
שיר שלישי - רוסיה:
בעיני, רוסיה היא ההפתעה של האירוויזיון הזה וכמובן הסמי הזה בפרט. אנייז'ה פותחת בתוך המריונטה החשמלית שלה שזזה ממקום למקום. הופעה אנרגטית שמנצלת היטב את הבמה הלא גדולה במיוחד. אם יש הפתעה נוספת שיכולה להיות בסמי הזה - היא שרוסיה תגיע למקום הראשון אולי? כי לגמר היא נכנסת בקלות.
 
שיר רביעי - שוודיה:
כנראה ששוודיה גם השנה תהיה מחביבות השופטים, כשהקהל פחות יתרשם ממנה. מבחינת הופעה, תלבושת וקול, שוודיה כמו שוודיה, פשוט קופי פייסט של הקדם. טוסה נותן הופעה קולית טובה מאוד, כמו שהוא יודע. השיר עצמו גנרי וכאמור, אולי ימשוך כמה קולות שופטים, אבל בקהל לא ייצלח. יפתיע מאוד אם לא יעלה לגמר, אבל לא יכבוש את המקומות הראשונים.
 
שיר חמישי - אוסטרליה:
יש סיכוי לא רע שאסורטליה תגיע השנה לתוצאה הכי פחות טובה שלה מאז שהתחילה להשתתף בתחרות. רואים שהשיר הזה צולם מרחוק ולא עם הסטינג של האיריווזיון ושהאפשרויות היו יותר מוגבלות. ההופעה מתבלטת לרעה והמזל של מונטנייה זה שהשיר שלה טוב ושהיא מופיעה ממש סבבה. אוסטרליה, רוב הסיכויים, לא תצלח את חצי הגמר הפעם. אם היא תעלה זו תהיה הפתעה וכנראה מאחד המקומות הנמוכים.
 
שיר שישי - מקדוניה הצפונית:
וידוי אישי - זה אחד הפייבוריטיים האישיים שלי. לפחות היה עד שהתחילו החזרות ואז, אולי כצפוי, הוא החל בצניחה חופשית. אני חושב שזה מסוג השירים שאולי יגיעו בעשירייה או קרוב לעשירייה אצל הצופים, אבל יתרסקו בקהל. וסיל, יש לו באמת קול מעולה, אבל הבימוי ממש משעמם. שילוב של 1944 של ג'מאלה ובולטפרוף של דוטר. נכנס לאותה קטגוריה עם סלובניה - כשהשיר, אולי, קצת יותר טוב.
 
שיר שביעי - אירלנד:
מבחינתי, ההפתעה של הערב. אירלנד לא היתה טובה קולית בחזרות עד כה, אבל הערב (וגם מוקדם יותר) היא נותנת הופעה מעולה, אנרגטית ונקייה קולית. האם תפתיע ותעלה לגמר?
 
שיר שמיני - קפריסין:
טוב, קפריסין. אין מה להיות מופתע מההופעה הטובה? הופעה שרק הולכת ומשתבחת עם כל הרצה והרצה. עולה בטוחה לגמר. מתמודדת רצינית על המקום הראשון הערב.
 
שיר תשיעי - נורווגיה:
אם טיקס לא יעלה לגמר, זה יהיה עונש על כך שגזל את הניצחון מקיינו. אבל עם הופעה טובה הערב, לשיר לא מהטובים שיש בחצי הגמר הזה, הוא כנראה יצליח לעלות לגמר מהחלק השני של העשירייה הראשונה.
 
שיר עשירי - קרואטיה:
איך קרה לעזאזל שהשיר שהיה אמור להיות חלק מרצף השירים שמרימים לעדן יהיה כנראה אחד השירים שקוברים את ישראל? הופעה חזקה ואנרגטית לאלבינה, נקייה קולית ומרימה את הקהל. קרואטיה, גם כן, מהגבוליות לגמר - אבל מאלה שיש להן סיכוי גבוה יותר.
 
שיר 11 - בלגיה:
בעיני בלגיה שיר מיותר. מסוג השירים שכתוב עליהם בענק - נשאר בחצי הגמר. אבל גם אם זה אכן יקרה והשיר יישאר בחצי הגמר, יש לו קסם מסוים. הופעה שחורה, שקטה, אבל טובה מאוד ווקאלית. יישאר בחצי הגמר, כאמור.
 
שיר 12 - ישראל:
הרגע שכולנו חיכינו לו. היום בצהרים עדן היתה טיפ טיפה יותר טובה, אבל לא משהו שאפשר לשים לב אליו אם צופים בשיר בפעם הראשונה ולא עושים השוואות. הופעה קולית טובה, אנרגטית, ואם לא השיר הפרווה והבימוי המשמים, היה פה סיכוי גדול לגמר. אבל אני אגיד שאופתיע אם נגיע מעבר למקום 11. מהמר על 12-13.
 

babyface9

Member
ואיזה כיף זה לאכול את הכובע. הוא טעים מאוד לכולנו (כן, גם אני אוכל את הכובע כעת).
אירופה הראתה רק דבר אחד בימים לא ימים כאלה עבור עדן ומדינת ישראל - שופטים נטו שיר והופעה, וזהו!!!!
אני בשוק שקרואטיה לא עלתה. היא הייתה מעולה.
 
ואיזה כיף זה לאכול את הכובע. הוא טעים מאוד לכולנו (כן, גם אני אוכל את הכובע כעת).
אירופה הראתה רק דבר אחד בימים לא ימים כאלה עבור עדן ומדינת ישראל - שופטים נטו שיר והופעה, וזהו!!!!
אני בשוק שקרואטיה לא עלתה. היא הייתה מעולה.
אני ידעתי איך שהסתיימה ההופעה שקרואטיה לא עולה. זו הייתה הופעה גרועה. כיראוגרפיה מטופשת ולא קשורה. בקדם הקרואטי זה היה מקסים שהם רקדו טיק טוק והמצלמה מתקרבת ומתרחקת, ושהיא שרה דנסינג היא גם רוקדת כזה מגניב ומחייכת. וכל זה לא היה היום. המציאו כור' לא קשורה שהרסה לה הכל ולמעשה השאיר את השיר במערומיו והוא לא כזה שוס. בקרואטיה היא ניצחה בזכות ההופעה. וכאן היא הפסידה בגלל ההופעה. וטוב שכך בדיעבד. כל מי שעלה הגיע לו. וכל השישה שלא עלו לא הגיע להם. אני מרוצה מהתוצאות הערב ב100%.
 
שיר 13 - רומניה:
וואו, מה קרה כאן? פשוט קריסה קולית טוטאלית של הזמרת. האם היתה כאן תקלה באוזניה? למרות שגם במרבית החזרות היא פשוט לא היתה טובה קולית. האם זה יהיה פקטור מבחינת השופטים?
 
שיר 14 - אזרבייג'ן:
הופעה טובה של אפנדי. גם קולית וגם בימתית. השיר הזה עדיין גבולי מבחינת הגמר, אבל בעמדת יתרון על ישראל עדיין, לדעתי.
 
שיר 15 - אוקראינה:
גם כאן, נראה שהיתה קצת תקלת אוזניה, או שסתם הסולנית צווחה חלק מהשיר. חבל, כי אוקראינה היא אחת הפייבוריטיות שלי. ועדיין - הם בטוח בגמר לדעתי.
 
שיר 16 - מלטה:
מלטה מחליפה פאות/שיער בפעם המי יודע כמה מאז החלו החזרות. אי אפשר כבר לדעת עם מה היא תופיע... בכל מקרה, כנראה ההופעה הכי טובה של הערב ובזכות המיקום המוצלח שלה בסוף הסמי, היא כנראה אולי אולי תגיע למקום הראשון
 
למעלה