חזרתי....

פיונה4

New member
חזרתי....

אז אני פה, חזרתי מפריז המדהימה והנפלאה... עוד לא החלטתי אם חזרתי עם כוחות מחודשים, מקווה שבבוקר אני אהיה יותר סגורה על עצמי... הרחק מכאן קל להיות "חזקה", למרות שכל לילה חלמתי על הכל, ובעצם מרבית היום חשבתי לעצמי מחשבות. אבל אמא שלי הייתה נהדרת, ובאמת נהנתי מכל שנייה. הוא התקשר אלי השבוע.מן הסתם לא עניתי, הפלאפון היה במלון. אפילו שלח כמה הודעות- התעצבן שלא עניתי, וכתב שאם אני לא רוצה- אז לא צריך, הוא לא מנסה יותר. כמובן שלא עניתי- כי איך זה יראה אם אני אענה לו אפילו מפריז?! יופי של תירוץ, לא?! הוא כנראה באמת לא יודע שנסעתי.. ומסתבר שיכול להיות (אפ'חד מהחברים שלי לא יודע) שהוא בכלל סגר שבת, כך שהחששות שלי מלפני הנסיעה התפוגגו-->שהפסדתי דברים כשלא הייתי...). אבל חזרתי, מחר שגרה, ואני מקווה לטוב. נראה אם הוא יצור קשר. אנחנו כבר חודש לא ביחד, לא דיברנו שלושה שבועות (מחרתיים.. סופרת את הדקות..), ומי יודע מה יהיה הלאה... מה הוא רצה להגיד בכלל?! מה היינו אומרים אחד לשני?! אחרי הביזיון שהיה ביננו, אחרי שהוא זרק אותי לכל הרוחות ונבח עלי דברים נוראיים?! מה?! באמת שנהנתי הכי בעולם, הייתה לי חופשה נהדרת. (ואם דאגתם- הפרעות לא הגיעו לפריז...). תודה לכם על התמיכה, כמובן שאני עדיין זקוקה לכם, אבל בהחלט חזקה יותר... (אגב- מאותו יום שהוא התקשר אלי, לא חלמתי עליו יותר.. אירוני, הא?)
 
נהדר!! שמחה שנהנית

יש לי תחושה שהתחלת להשתקם... טוב שהמהומות לא הגיעו לפריז, אולי כל העניין מנופח בתקשורת.
 
תתקדמי - מתוקה - תתקדמי

אולי כי עכשיו את מרגישה שלך יש את המושכות כבכיכול בכל מקרה עצתי לך עזבי אותו באמת שמגיע לך טוב ביותר בהצלחה
 

פיונה4

New member
כן..יכול להיות

למרות שאני יודעת שזה לא נכון- אם הייתי מגיבה- הכל היה חוזר להיות אותו הדבר... לכן עדיף שאני לא אגיב... למרות שהוא יכעס / יעלב אח"כ ... ולא בא לי לפגוע בו... אני לא אוהבת לתת לו את התשובות שהוא נתן לי אז "אתה לא חבר שלי" "אנחנו לא ביחד יותר" "אני לא חייבת לך כלום"... אני מרגישה שאחרי שלוש וחצי שנים אנחנו כן חייבים אחד לשני, ועדיין הכי אכפת בעולם ועדיין אנחנו אחד של השני בלב... כך שכל הקטע הזה שכולם אומרים שאסור לי להגיב מקשה עלי מאד... אבל אני יודעת שזה יחזור להיות רע... היה מדהים מדהים מדהים בפריז, פשוט משגע. נהנתי מכל רגע!!! הייתי שולחת תמונה, אבל גם ככה כבר אני חשופה פה לגמרי...
 

Miss Thang

New member
תשלחי אז תמונות של נוף, או

תמונות מטושטשות. אני ח-ו-ל-ה על תמונות! בכל מקרה, אני מציעה לך לא להגיב להודעות/שיחות שלא נענו. לא ישיג כלום, בטח שלא יעזור לך להתקדם הלאה.
 

פיונה4

New member
לא שנראה לי...

אבל אם הוא מתקשר, ואני לא אסנן אותו, מה אני אמורה להגיד?! אלוהים, הבחור זרק אותי מכל המדרגות!!! החבר הכי טוב שלי בעולם, סאמק.
 

lilaaa1

New member
את לא אמורה להגיד כלום

להפך, את צריכה להיות בגישה- מה לעזאזל הוא רוצה להגיד לך אחרי כל זה?!
 

lilaaa1

New member
כן הייתי בטאלין,

בריגה ובכל הארצות האחרות שסובבות אותן. טאלין (לדעתי) העיר הכי יפה שביקרתי בה.
 
עזבי אם תשחי בנמל ששמתי את

התמונה שלו א' יקפאו לך הביצים וב' תדרוס אותך האוניה.
 

Miss Thang

New member
לעומת זאת אם אני אשחה בנמל חיפה

אני אגדל עין שלישית וקרניים (התנאים הסניטרים שם הם חממת גידול נהדרת למחלות:)).
 
למעלה