ו ו י ז י ת
New member
חזרתי ../images/Emo80.gif../images/Emo60.gif../images/Emo85.gif../images/Emo70.gif
חזרתי מטיול שנתי בצפון (ה-20,21) ולכן גם אני כותבת השעות כאלה! היה ממש ממש ממש כייף! טיילנו בשווצריה הקטנה וישנו באיזה אכסניה מסריחה (חחח) ו.... אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה! הפסדתי סאקורה
מה היה מה היה מה היה
טוב... תכתבו מה היה בפרק (פירוט
) ו.. כן! הודעה זו היא צומי מוחלט ^_^
חזרתי מטיול שנתי בצפון (ה-20,21) ולכן גם אני כותבת השעות כאלה! היה ממש ממש ממש כייף! טיילנו בשווצריה הקטנה וישנו באיזה אכסניה מסריחה (חחח) ו.... אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה! הפסדתי סאקורה