חזרתי

חזרתי ../images/Emo80.gif../images/Emo60.gif../images/Emo85.gif../images/Emo70.gif

חזרתי מטיול שנתי בצפון (ה-20,21) ולכן גם אני כותבת השעות כאלה! היה ממש ממש ממש כייף! טיילנו בשווצריה הקטנה וישנו באיזה אכסניה מסריחה (חחח) ו.... אאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאאה! הפסדתי סאקורה
מה היה מה היה מה היה
טוב... תכתבו מה היה בפרק (פירוט
) ו.. כן! הודעה זו היא צומי מוחלט ^_^
 
תודה תספרו לי מה קרה בפרקים

שהיו ב-20,21.. אני יודעת שהיה את הקלף גדול... אוו אני אוהבת את הקלף הזה משום מה *THE BIG נשמע יותר טוב*
 

nolee232

New member
אני לא ראיתי את הפרק של big אבל אם

תזכירי לי מה היה בפרק השני ואני יגיד לך
 
למעלה