אור הירח(בת)
New member
חזרתי עכשיו הביתה...ואין כאן אף אחד ../images/Emo7.gif
משעמם לי אתם לא מבינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוך למה חזרתי כל כך מוקדם הביתה? יאאא אני משתגעת אני לא יכולה לישון עכשיו! אוף! אוף!! אוף!!!
משעמם לי אתם לא מבינים!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! אוך למה חזרתי כל כך מוקדם הביתה? יאאא אני משתגעת אני לא יכולה לישון עכשיו! אוף! אוף!! אוף!!!